مدیریتمطالب آموزشی

چرا درخواست بازخورد از بیمار مهم است

میانگین امتیاز شما در وب سایت های بررسی پزشکان چیزی است که اکثریت قریب به اتفاق بیماران آینده نگر در مورد آن قضاوت می‌کنند. با داشتن یک فرآیند مدیریت نظرات منفی مناسب، حتی می‌توانید از بسیاری از نظرات بد خلاص شوید. درخواست بازخورد از بیمار ساده است، اما آسان نیست. همه ما مشتاقیم بدانیم که در این دنیای شلوغ چگونه رفتار می‌کنیم. درخواست بررسی های بیمار مستلزم فروتنی و همچنین درک اهمیت آنها است. دانستن نحوه دریافت نظرات بیمار برای بهبود رتبه بندی و مراقبت پزشک بسیار مهم است.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

اهمیت درخواست بازخورد از بیمار

اینطور نیست که پزشکان ندانند چگونه نظرات بیمار را دریافت کنند. بیشتر آنها از بیمار درخواست بررسی نمی‌کنند زیرا نمی‌دانند این کار چقدر اهمیت دارد. یک ستاره می‌تواند درآمد شما را بین 5 تا 9 درصد افزایش دهد. کمبود نظرات مثبت می‌تواند درخواست های جدید برای قرار ملاقات بیمار شما را فلج کند و حدود سه چهارم بیماران از بررسی های آنلاین به عنوان اولین گام برای یافتن پزشک استفاده می‌کنند.

چگونه به بازخوردهای منفی بیماران پاسخ دهیم؟ روش مدیریت نظرات منفی بیماران

بازخورد مثبت بیشتری از بیمار به صورت حضوری دریافت کنید

اگر شخصاً از بیماران نظرشان را بپرسید، احتمال دریافت نظر مثبت بسیار بیشتر است. 74 درصد از مصرف‌کنندگان در صورت درخواست، نظری مثبت از یک کسب‌وکار محلی می‌گذارند.

به عنوان مثال آزمایش میلگرام را در نظر بگیرید؛ شرکت کنندگان توسط شخصیت های معتبر آموزش داده شدند که شوک های دردناکی را به بازیگرانی وارد کنند که خود را به عنوان یادگیرنده ای نشان می‌دادند که در پاسخ صحیح به سوالات شکست خورده بودند.

با این حال، یکی از تغییرات کمتر ذکر شده در این آزمایش، به طور اساسی نشان می‌دهد که چقدر مهم است که شخصاً از طرف مقابل بازخورد بخواهید، در درخواست بازخورد از طریق تلفن یا ایمیل. استنلی میلگرام دریافت زمانی که یک مقام رسمی در آمایش حضور نداشت و درخواست های خود را از طریق تلفن انجام داد، انطباق 20.5 درصد کاهش یافت.

بررسی ها و رتبه بندی های بد بیماران را کاهش دهید

به عنوان یک مزیت اضافی برای درخواست بازخورد از بیمار با درخواست به صورت حضوری، نظرات منفی را کاهش می‌دهید و می‌توانید به محافظت از کلینیک خود در برابر تخلفات کمک کنید. بیمارانی که می‌گویند از خدمات درمانی کلینیک شما کاملا راضی هستند، 10 درصد کمتر احتمال دارد که پس از صدور صورت‌ حساب چنین چیزی را بیان کنند.

درخواست بررسی حضوری از بیماران، به مرور زمان، رتبه‌بندی شما را بهبود می‌بخشد. این به طور مستقیم بر تعداد درخواست‌های قرار ملاقات جدیدی که دریافت می‌کنید تأثیر می‌گذارد.

تعداد درخواست بازخورد از بیمار اهمیت دارد؟

دریافت نظرات از بیماران یک بازی اعداد است. اکثر بررسی های آنلاین مثبت هستند. این فرصت های زیادی را برای پزشکانی که به دنبال رشد یا بهبود جریان نقدی هستند، فراهم می‌کند. اغلب، بهترین راه برای بهبود رتبه بندی عمومی خود در سایت ها این است که بازخورد بیشتری بخواهید.

کمپین تبلیغاتی پزشکی به چه معناست؟

اگر هر روز از 10 بیمار نظر بخواهید و فقط نیمی از آنها موافق باشند، در نهایت با بیش از 1000 بررسی با رتبه بین 4 تا 5 ستاره مواجه خواهید شد. با چنین حضور نقد قوی، تعداد انگشت شماری از بررسی های منفی نامنظم به هیچ وجه بر امتیاز کلی شما تاثیر نمی‌گذارد.

در واقع، با تنها 100 بررسی پشت سر شما و میانگین امتیاز چهار و نیم ستاره، 17 بررسی یک ستاره متوالی طول می‌کشد تا شما را زیر چهار ستاره قرار دهد. با 1000 بررسی و امتیاز مشابه، 169 بررسی متوالی تک ستاره طول می‌کشد تا شما را زیر چهار ستاره بیاندازد.

به یاد داشته باشید، تا زمانی که خدمات رضایت بخشی ارائه می کنید، اکثر نظرات بیماران در طول تاریخ ارائه خدمات مثبت خواهند بود.

سخن پایانی

به صورت کلی در درخواست بازخورد از بیمار میانگین رتبه بندی بیماران شما مهم است. میانگین امتیاز شما در وب سایت های بررسی پزشکان چیزی است که اکثریت قریب به اتفاق بیماران آینده نگر در مورد آن قضاوت می‌کنند. بنابراین بهتر است که سعی کنید نظر مثبت بیماران خود را برای تقویت شهرت آنلاین خود تقویت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + = 15

دکمه بازگشت به بالا