سایت و سئومطالب آموزشی

3 ایده برای بهینه سازی سایت پزشکی یا سئو سایت پزشکی

اگر بارگذاری وب سایت شما در حال حاضر سریع باشد و برای تلفن همراه هم ریسپانسیو شده باشد و از طرفی دارای محتوای مرتبط با کلمات کلیدی قوی باشد، ممکن است فکر کنید بیشتر راه سئو را رفته‌اید؛ اما چند نکته مهم برای بهینه سازی سایت پزشکی وجود دارد که ممکن است از یادتان زفته باشد.

به عنوان مثال ممکن است بهینه سازی موتورهای جستجو برای تگ های عنوان، توضیحات متا و تگ Alt یا متن جایگزین تصویر را از دست داده باشید. در این مقاله قصد داریم 3 نکته که می‌توانند رتبه وب سایت پزشکی شما را در نتایج جستجو ارتقا دهند، بررسی کنیم.

وب سایت پزشکی خود را به طور کامل بهینه کنید

اگر در وضعیت فعلی وب سایت شما تمام اصول اولیه سئو را رعایت کرده است، کلمات کلیدی مرتبط را با دقت انتخاب کرده اید، محتوای شما با کیفیت بالا و قابل اشتراک گذاری است، URL ها برای هر صفحه سفارشی می‌شوند، و سرعت بارگذاری بسیار سریع است بسیار هم عالی است؛ اما باهوش‌ترین رقبای شما هم همین کارها را برای بهینه سازی سایت پزشکی انجام می‌دهند، بنابراین شما باید تلاش خود را بیشتر کنید.

بسته به اینکه چه کسی وب سایت شما را توسعه داده است، ممکن است تخصص، موقعیت مکانی و کلمات کلیدی مرتبط شما در تگ های عنوان، توضیحات متا و متن جایگزین تصویر گنجانده نشده باشد. به روز رسانی این بخش های کلیدی در وب سایت شما به وب سایت مراقبت های بهداشتی شما کمک می‌کند تا ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری داشته باشد.

برچسب عنوان

برچسب عنوان یا Title Tag دقیقاً همانطور که به نظر می‌رسد عنوان صفحه وب است. این توضیحات قابل کلیک به عنوان سرفصل در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) ظاهر می‌شود. Moz توصیه می‌کند تگ‌های عنوان را کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید.

برچسب عنوان
برچسب عنوان

استفاده از توضیحات متا برای بهینه سازی سایت پزشکی 

خلاصه ای کوتاه از صفحه یا توضیحات متا به خوبی نوشته شده، بیماران را ترغیب می‌کند تا روی آن لینک کلیک کنند. این توضیحات باید حاوی اطلاعات کافی برای معرفی واضح محتوای اصلی صفحه باشد. به گفته Moz، در حالت ایده آل، تعداد کاراکترهای هدف برای توضیحات متا 50 تا 160 کاراکتر است.

وضیحات متا برای بهینه سازی سایت پزشکی 
استفاده از توضیحات متا برای بهینه سازی سایت پزشکی

توضیحات متا به طور مستقیم بر الگوریتم های رتبه بندی گوگل برای جستجوی وب تاثیر نمی‌گذارد. اما به‌روزرسانی آنها یک استراتژی کلیدی سئو سایت پزشکی است زیرا بر نرخ کلیک تأثیر می‌گذارد که می‌تواند به نتایج مطلوب‌تری در جست‌وجوها منجر شود.

تگ Alt یا متن جایگزین تصویر

برای توضیح ظاهر و عملکرد یک تصویر، تگ‌های آلت زمینه صفحه را برای خزنده‌های موتورهای جستجو توصیف می‌کنند. آنها همچنین درک تصاویر را برای بیماران کم بینا با استفاده از صفحه خوان آسان تر می‌کنند و در صورت بارگیری نشدن فایل، به جای تصویر نمایش داده می‌شوند. طبق گفته Moz، اکثر صفحه‌خوان‌های محبوب، متن جایگزین را به تقریباً 125 کاراکتر محدود می‌کنند.

چرا سئو برای سایت پزشکی است؟

بر اساس نظرسنجی از بیماران، از هر چهار نفر، سه نفر به صورت آنلاین برای مراجعه به پزشک جستجو می‌کنند تا اطلاعاتی در مورد ارائه دهندگان خدمات مراقبت های بهداشتی، دندانپزشکان و پزشکی بیابند. این بدان معناست که بیماران از سایت‌هایی مانند Google برای جستجو در مورد پزشکان استفاده می‌کنند.

به عنوان یک متخصص در زمینه خود، شما در موقعیت منحصر به فردی هستید که می‌توانید سوالات جستجوی بیماران را با محتوای پزشکی مرتبط برآورده کنید. بهینه سازی موتورهای جستجو برای سایت های پزشکی مهم است زیرا هر پرس و جوی جستجو نشان دهنده یک بیمار جدید برای شما است. استراتژی های سئو به افزایش شانس رتبه بندی وب سایت پزشکی شما در نتایج جستجوی ارگانیک کمک می‌کند.

تاثیر سئو محلی بر جذب بیمار

وب سایت خود را به عنوان یکی از اولین تاثیراتی که بر روی یک بیمار جدید می‌گذارید در نظر بگیرید. یک وب سایت با طراحی خوب و آسان برای پیمایش، برای ارائه یک تجربه کاربری مثبت بسیار مهم است. اما یک وب سایت زیبا جایگزین یک وب سایت بهینه نیست. یک وب سایت زیبا چه فایده ای دارد اگر کسی آن را پیدا نکند؟ سرمایه‌گذاری در بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای هر وب‌ سایت مراقبت‌های بهداشتی مهم است، زیرا به شما کمک می‌کند تا به بیماران دسترسی پیدا کنید.

سخن پایانی

اگر برای بهینه سازی سایت پزشکی خود وقت زیادی نمی‌گذارید، در نظر داشته باشید که یک استراتژی خوب سئو پزشکی به شما کمک می‌کند تا به بیمارانی که به دنبال شما هستند دسترسی پیدا کنید. بنابراین سئو پزشکی را در اولویت های مطب یا کلینیک پزشکی خود قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + = 28

دکمه بازگشت به بالا