سایت و سئومطالب آموزشی

چگونه برای یک سایت پزشکی تقویم رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟

از زمان همه‌گیری ویروس COVID-19، افراد بیشتری در رسانه‌های اجتماعی به دنبال اخبار و منابع معتبر برای خدمات درمانی خود می‌گردند. از آنجایی که متخصصان مراقبت های بهداشتی یک نیاز انسانی را فراهم می‌کنند، نه فقط یک محصول خرده فروشی یا خدمات لوکس را، باید به میزان قابل توجهی از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنند. تقویم رسانه های اجتماعی مراقبت‌های بهداشتی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به‌طور مؤثر با مخاطبان در کانال‌های اجتماعی مورد علاقه‌شان ارتباط برقرار کنند.

چرا برای برند خود به تقویم رسانه های اجتماعی نیاز داریم؟

تقویم رسانه های اجتماعی مراقبت های بهداشتی ابزاری همه جانبه، گسترده و متمرکز است که برای اطمینان از به اشتراک گذاشتن داستان برند مشابه در تمام کانال ها و رسانه های بازاریابی استفاده می‌شود. تقویم رسانه های اجتماعی مراقبت‌های بهداشتی هر جنبه ای از بازاریابی مراقبت های بهداشتی، از پست های وبلاگ و رویدادها گرفته تا محتوای ویدیویی را در خود ادغام می‌کند.

7 راه هوشمندانه برای جذب خوانندگان بیشتر به وبلاگ مراقبت های بهداشتی خود

یک تقویم رسانه اجتماعی به خوبی برنامه ریزی شده، مضامین محتوا و آهنگ های ارسال را برای برآورده کردن انتظارات مخاطبان و اهداف هر پلتفرم اجتماعی تعریف می‌کند. در اینجا چند مزیت حفظ یک تقویم رسانه های اجتماعی قوی آورده شده است:

  • پیام های شما را منظم و در مسیر درست نگه می‌دارد.
  • پیام رسانی مداوم را در همه کانال ها ترویج می‌کند و از تبلیغ بیش از حد (تکرار) جلوگیری می‌کند.
  • از ایجاد شکاف در محتوا جلوگیری می‌کند و پست های منظم را تشویق می‌کند تا مخاطبان شما را درگیر خود نگه دارد.

افزایش آگاهی با تقویم رسانه های اجتماعی 

رسانه های اجتماعی سریع ترین راه برای دسترسی به مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی امروزی و افزایش آگاهی در مورد نگرانی های جدید، نوظهور و دوره ای سلامت هستند. به اشتراک گذاری محتوای به موقع، مرتبط و آموزشی بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن آخرین مسائل، دستورالعمل ها و توصیه ها است.

مبارزه با اطلاعات نادرست

رسانه های اجتماعی برای انتشار سریع اطلاعات به گروه های مختلف مردم طراحی شده اند. در حالی که رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری ارتباطات بحران یا سایر پیام های فوری و مبتنی بر واقعیت بسیار مفید هستند، می‌تواند به عنوان وسیله ای برای اطلاعات نادرست نیز استفاده شوند. کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به بیمارستان‌ها و سیستم‌های بهداشتی کمک می‌کنند تا آگاهی را افزایش دهند و اطلاعات را از منابع معتبر و قابل اعتماد به اشتراک بگذارند.

 ارتباطات بحران

مدیریت و به اشتراک گذاری اطلاعات بهداشت عمومی به ویژه در مواقع بحران چالش برانگیز است. بهترین راه برای مقابله با بحران سلامت، برنامه ریزی از قبل است.

ایجاد یک برنامه ارتباطی بحران و تقویم رسانه های اجتماعی مراقبت‌های بهداشتی که می‌تواند در یک لحظه اجرا شود برای آموزش مخاطبان شما در مورد آماده شدن برای روزهای آینده و آنچه می‌توانند از سازمان شما انتظار داشته باشند ضروری است.

گسترش و رشد جامعه

تقویم رسانه های اجتماعی مراقبت های بهداشتی یک ابزار موثر برای کمپین های اطلاع رسانی عمومی است. بیمارستان‌ها و سیستم‌های بهداشتی می‌توانند از بینش مخاطبان برای ایجاد و ارسال اعلان‌ها برای مخاطبان جدید بر اساس بینش‌های جمعیت شناختی، مانند مکان، سن، جنسیت و علایق استفاده کنند.

پیام‌رسانی اجتماعی، دسترسی ارگانیک شما را در رسانه‌های اجتماعی افزایش می‌دهد، به‌ویژه زمانی که از هشتگ‌های مرتبط استفاده می‌کنید.

نظارت بر سلامت عمومی

مردم همه چیز را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند، از جمله اینکه چه احساسی دارند. بیمارستان‌ها و سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند نگرانی‌ها و شیوع بیماری‌ها در کشور، ایالت یا حتی در سطح جامعه را در زمان واقعی با رسانه‌های اجتماعی رصد کنند. تحلیلگران داده‌ها می‌توانند شیوع بیماری را پیش‌بینی کنند و با استفاده از جستجوهای مبتنی بر هشتگ یا کلمات کلیدی، نظارت و تجزیه و تحلیل بیماری را در زمان واقعی انجام دهند.

حمایت از بیمار

بیماران می‌توانند از طریق رسانه های اجتماعی به جوامع مجازی بپیوندند، در تحقیقات شرکت کنند، مطالب آموزشی را مطالعه کنند، حمایت اخلاقی دریافت کنند، اهداف تعیین کنند و پیشرفت شخصی را در کنار بیمارانی با علائم مشابه، بیماری ها یا شرایط سلامت مزمن دنبال کنند.

 بازاریابی

شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که مشتریان را دنبال کنند و با آنها تعامل داشته باشند. این کانال‌ها همچنین به بازاریاب‌های پزشکی کمک می‌کنند تا علاقه‌مندی‌ها و نیازهای مخاطبان خود را درک کنند.

مراحل ایجاد یک تقویم رسانه های اجتماعی مراقبت‌های بهداشتی

اکنون که فهمیدید چرا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی ضروری است، بیایید یک تقویم رسانه‌های اجتماعی موثر ایجاد کنیم که بیماران بیشتری را جذب کند و نتایج بهتری را ارائه دهد.

مرحله 1: از قبل برنامه ریزی کنید

یک منبع دقیق از همه پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌تواند به شناسایی انواع محتوایی که برای شما کار می‌کنند کمک کند. شما می‌توانید محتوای پزشکی به موقع، مرتبط و جذاب ایجاد کنید و نرخ تعامل را افزایش دهید، اما مهم است که ابتدا مقدمات آن را ایجاد کنید.

به‌جای ایجاد یک تقویم رسانه‌های اجتماعی جامع و ناپایدار مراقبت‌های بهداشتی که همه کانال‌های اجتماعی را در بر می‌گیرد، روی آن‌هایی تمرکز کنید که به شما کمک می‌کنند با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید، تعامل و درآمد را افزایش دهید.

مرحله 2: تقویم رسانه های اجتماعی خود را بسازید

 

یک سند جامع که پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما را برای هر کانال اجتماعی که هدف قرار می‌دهید، تشریح می‌کند، می‌تواند به سرعت شکاف‌ها در محتوا، انواع محتوای همپوشانی یا مکان‌هایی را که ممکن است صدای برند شما در آن جا بیفتد را شناسایی کند. زمان آن رسیده است که همه ایده های محتوای مبتکرانه خود را در یک مکان جمع آوری کنید:

  • ابزار تقویم خود را انتخاب کنید: گوگل شیت یا Google Sheets یکی از بهترین ابزارها برای ساخت تقویم رسانه های اجتماعی مراقبت‌های بهداشتی است.
  • یک برگه برای نمایش ماهانه تقویم خود ایجاد کنید: یک صفحه گسترده ماهانه ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد پست ها، موضوعات هفتگی و روزانه را در یک نگاه مشاهده کنید.

مرحله 3: نتایج خود را پیگیری و نظارت کنید

اکنون که پایه ای قوی ایجاد کرده اید، زمان آن رسیده است که پست، آزمایش، ردیابی، اندازه گیری و بهبود استراتژی خود را شروع کنید. اکثر کانال های اجتماعی دارای تجزیه و تحلیل یا بینش هایی هستند که می‌توانید آنها را تجزیه و تحلیل کنید:

در مرحله بعد، می‌توانید پست‌های تقویم رسانه‌های اجتماعی، محتوا یا استراتژی مراقبت‌های بهداشتی خود را طوری تنظیم کنید که بر محتوای با بهترین عملکرد خود تمرکز کنید تا از نتایج ضعیف بیشتر جلوگیری کنید.

سخن پایانی

سیستم های بهداشتی و مراکز پزشکی برای درگیر نگه داشتن پیروان خود در شبکه های اجتماعی با چالش های بیشتری روبرو هستند؛ آنها علاوه بر به اشتراک گذاری محتوای منحصر به فرد به طور منظم، باید نیازهای منحصر به فرد هر جامعه را نیز در نظر بگیرند. اینجاست که یک تقویم رسانه‌های اجتماعی خوب برنامه‌ریزی شده می‌تواند به برندهای بزرگتر کمک کند تا پیام‌های مرتبط با برند خود را ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 1 = 6

دکمه بازگشت به بالا