سایت و سئومطالب آموزشی

7 راه هوشمندانه برای جذب خوانندگان بیشتر به وبلاگ مراقبت های بهداشتی خود

در این مقاله ما 7 روش ثابت شده برای هدایت ترافیک بیشتر و افزایش تعامل یا جذب خوانندگان بیشتر به وبلاگ مراقبت های بهداشتی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

چرا جذب خوانندگان بیشتر به وبلاگ مراقبت های بهداشتی مهم است؟

وبلاگ ها توجه مردم را به خود جلب می‌کنند. این واقعیت که شما در حال خواندن این مطلب هستید این ادعا را ثابت می‌کند. وبلاگ نویسی یک استراتژی بازاریابی موثر در حوزه مراقبت های بهداشتی است که می‌تواند به شما کمک کند تا بیماران بیشتری را جذب کنید.

وبلاگ نویسی بخش مهمی از وب سایت پزشکی شما است و یکی از بهترین راه‌ها برای افزودن محتوا و آموزش بیماران فعلی شما در حین ارتباط با بیماران بالقوه جدید است. هنگامی که وب سایت شما به طور منظم با پست هایی در مورد موضوعات مرتبط با مخاطبان هدف شما به روز می‌شود، می‌تواند تفاوت زیادی در نحوه عملکرد کلی وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند Google ایجاد کند. رتبه بالاتر در گوگل به بیماران شانس بیشتری برای یافتن شما می‌دهد.

محتوای خود را بسته به نیاز مخاطبان ایجاد کنید

از اولین اصول جذب خوانندگان بیشتر به وبلاگ مراقبت های بهداشتی این است که هر محتوایی که ایجاد می‌کنید باید مخاطب مورد نظرش را داشته باشد. بیماران شما به دنبال چه نوع اطلاعات بهداشتی هستند؟ محتوای شما چه مشکلی می‌تواند برای آنها حل کند؟ تمرکز بیشتر روی مخاطبان شما به شما کمک می‌کند تا محتوایی را ایجاد کنید که خوانندگان بیشتری را به وبلاگ شما جلب کند. نکته اصلی در اینجا این است که واقعاً مخاطبان و مشکلات آنها را بشناسید و محتوایی بنویسید که به طور خاص به نیازهای خاص آنها پاسخ می‌دهد.

تولید محتوای پزشکی

خوانندگان خود را با یک تیتر جذب کنید

اگر محتوا پادشاه باشد، تیتر ملکه است. از دیگر استراتژی های جذب خوانندگان بیشتر به وبلاگ داشتن یک تیتر خوب است. مهم نیست که محتوای شما چقدر شگفت انگیز است، اگر خوانندگان فوراً اسیر عناوین شما نشوند، تعداد کمی از افراد آن را می‌خوانند.

از کلمات کلیدی به صورت استراتژیک استفاده کنید

اگر می‌خواهید وب سایت شما در Google رتبه بالاتری کسب کند، باید مطمئن شوید که از کلمات کلیدی مناسب استفاده می‌کنید. برای جذب خوانندگان بیشتر به وبلاگ تحقیقات کلمات کلیدی بسیار حیاتی است. ابزار کلمه کلیدی گوگل یا AdWords ابزاری مفید برای یافتن ایده ها برای محتوا بر اساس جستجوی کلمات کلیدی است.

کلمات کلیدی تاثیرگذار در پزشکی

Google همچنین نتایج جستجوی مرتبط را در پایین صفحه اول هنگامی که در تب بار جستجوی Google Search خود تایپ می‌کنید، نمایش می‌دهد. نتایج پیشنهادی گوگل یک منبع فوق العاده است که ایده هایی را که مربوط به موضوع شما است بر اساس علاقه کاربر و کلمات متنی ارائه می‌دهد.

بهبود بازدهی گوگل ادز پزشکی

برای جذب خوانندگان بیشتر به وبلاگ مراقبت های بهداشتی جذابیت بصری اضافه کنید

این روزها هیچ بهانه ای برای استفاده از تصاویر خسته کننده وجود ندارد و تصاویر جذاب از دیگر راه های جذب خوانندگان بیشتر به وبلاگ مراقبت های بهداشتی هستند.

یک کلندر داشت باشید

برای حفظ علاقه مخاطبان، باید به طور مداوم در وبلاگ خود پست ارسال کنید تا در مقابل چشم مخاطبان خود بمانید و رشد خود را ادامه دهید. یکی از بهترین راه های انجام این کار ایجاد محتوای مکرر و منظم است.

وبلاگ نویسی مهمان را فعال کنید

آیا شما یک وبلاگ نویس مهمان را برای وبلاگ نویسی در سایت خود دعوت می‌کنید؟ وبلاگ نویسی مهمان یکی از موثرترین راه ها برای افزایش ترافیک وبلاگ شماست.

خبرنامه الکترونیکی را برای مشترکین ارسال کنید

خبرنامه ها می‌توانند به حفظ محتوای شما در ذهن خوانندگان کمک کنند و ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت کنند. بهتر است گزینه هایی مانند ارسال ایمیل از جدیدترین پست های وبلاگ خود را در نظر بگیرید، یا هر بار که محتوای جدیدی را منتشر می‌کنید، یک ایمیل هدفمند ارسال کنید.

سخن پایانی

دلیل اصلی اینکه بیماران یک وب سایت را ترک می‌کنند این است که محتوا خسته کننده یا خواندن آن دشوار است. بیماران شما نیز افراد پرمشغله‌ای هستند، بنابراین ارائه محتوای وبلاگ خود در قابل هضم‌ترین و خواننده‌پسندترین قالب کار مفیدی است. برای جذب خوانندگان بیشتر به وبلاگ مراقبت های بهداشتی از اصطلاحات پزشکی بگذرید و به زبان ساده بنویسید. اگر زمان یا منابع کافی برای نوشتن پست های وبلاگ قانع کننده ندارید، از یک آژانس بازاریابی پزشکی کمک بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 8 = 16

دکمه بازگشت به بالا