سایت و سئومطالب آموزشی

نحوه بررسی عملکرد و بهینه سازی محتوای پزشکی 

به عنوان یک صاحب کسب و کار در حوزه سلامت، مدیر یک سازمان بهداشت و درمان و حتی پزشک یک مطب، باید مطمئن باشید که محتوای شما در وب سایت پزشکی یا شبکه های اجتماعی با نیاز خوانندگان و بیماران شما سازگار است. تیم های بازاریابی مانند آکادمی نعمتی می‌توانند نشان دهند که چگونه محتوا به اهداف تجاری شما کمک می‌کند. با انتخاب و ردیابی معیارهای مناسب، می‌توانید دریابید که آیا زمان، بودجه و منابع شما در راه درستی خرج می‌شوند یا خیر. در این مقاله، ما چهار مرحله در مورد چگونگی بررسی عملکرد محتوا و  بهینه سازی محتوای پزشکی را ارائه می‌دهیم.

4 مرحله بررسی و بهینه سازی محتوای پزشکی 

به صورت کلی مراحل بررسی و بهینه سازی محتوای پزشکی عبارتند از:

  • اهداف محتوای خود را انتخاب کنید
  • KPI های خود را بر اساس نوع محتوا پیگیری کنید
  • عملکرد خود را اندازه گیری کنید
  • داده ها را تقسیم کنید

اهداف محتوای خود را انتخاب کنید

می‌خواهید محتوای پزشکی شما چه دستاوردی برای خوانندگان داشته باشد؟

  • آگاهی از برند: آگاهی از برند یا میزان شناخت مصرف کننده محصول یا خدمات، اگر هدف شما ارتقاء یک محصول و خدمات جدید یا احیای یک برند قدیمی تر باشد، گام مهمی است.
  • ترغیب کاربر: شما می‌توانید محتوایی ایجاد کنید که به افراد کمک کند تا خدمات شما را به عنوان گزینه ای برای حل مشکلات خود در نظر بگیرند.
  • فعال سازی فروش: اگر هدف شما این است که دارایی های جذاب را به فروشندگان ارائه دهید که اهداف آنها قانع کننده باشد و به کوتاه کردن چرخه فروش کمک کند، در نهایت ، شما باید منابع فروش را که مشتری می‌خواهد ارائه دهید. فراتر از حمایت از فروش بازدید کنندگان وب سایت، ارائه دهندگان تجهیزات پزشک یا نمایندگان فروش نیز می‌توانند در هنگام تعامل از محتوای آنلاین در روند فروش خود استفاده کنند.
  • حفظ مشتری یا وفاداری: ایجاد وفاداری مشتری در صنعت بهداشت یکی از دلایل لزوم داشتن یک استراتژی محتوا است که نیازهای مشتری را پیش بینی می‌کند.

7 استراتژی بازاریابی مراقبت های بهداشتی برای رشد سیستم سلامت شما

KPI های خود را بر اساس نوع محتوا پیگیری کنید

با معیارهای استاندارد برای اهداف بازاریابی خاص خود، اکنون می‌توانید KPI های خود را برای  بهینه سازی محتوای پزشکی پیگیری کنید.

رشد عملکرد خود را اندازه گیری کنید

روش های زیادی برای بررسی بازاریابی محتوای شما وجود دارد. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی اندازه گیری عملکرد شما آورده شده است:

  • گزارش منظم ایجاد کنید: چه ماهانه یا هفتگی گزارش گیری را شروع کنید، باید گزارش های منظم را تنظیم کنید تا بتوانید به طور مرتب داده ها را ببینید و آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید. همیشه مطمئن شوید که اهداف اصلی خود را در هنگام گزارش نشان داده اید.
  • جلسات منظم را برنامه ریزی کنید: با استفاده از داده های عملکردی که به طور مرتب جمع آوری می‌شوند، باید جلساتی را با اعضای تیم و ذینفعان برنامه ریزی کنید تا به آنها کمک کنید تا در روند بررسی عملکرد محتوا فعال بمانند.
  • به نقاط ضعف اشاره کنید: اشتباهات ، شکست ها و مبارزات در بازاریابی محتوا متداول است. شناسایی این نقاط ضعف برای ارائه راه حل ها و استراتژی های بهینه سازی محتوای پزشکی بسیار مهم است.

داده ها را به اطلاعات خرد تبدیل کنید

در مورد نحوه استفاده از داده ها برای بهینه سازی عملکرد محتوای خود تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، جنبه قابل توجهی از سئو سایت پزشکی شامل گزارش منظم در معیارهای ترافیک وب سایت برای شناسایی صفحات برتر با ترافیک است. در حالی که ممکن است گزارش صفحات برتر به عنوان یک پیروزی وسوسه انگیز باشد، اما این معیار نشان می‌دهدکه کارهای بیشتری وجود دارد که باید انجام دهید. صفحات برتر با ترافیک نمونه های خوبی از محتوا است که می‌توانید بهینه کنید.

5 نوع محتوا برای پزشکان

ابتدا اطمینان حاصل کنید که این صفحه دارای محتوای با کیفیت بالا است و در صورت لزوم محتوا را بهینه کنید. با دانستن اینکه این صفحات ترافیک بیشتری را برای سایت شما به وجود می آورند‌، این صفحات را می‌توان با افزودن لینک هایی به صفحات دیگر، گسترش داد.

سخن پایانی

قبل از بهینه سازی محتوای پزشکی به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوا به طور مداوم در حال تحول است. سازگار بودن و ادامه یادگیری در مورد آنچه برای رسیدن به اهداف ما مهم است و کشف آنچه که کار نمی‌کند، ضروری است. با انتخاب اهداف محتوای مناسب و یادگیری نحوه اندازه گیری عملکرد آن، می‌توانید ببینید که چگونه محتوا با اهداف شما متناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 × = 40

دکمه بازگشت به بالا