سایت و سئو

نام خود را در گوگل جستجو نکنید!

مهم‌ترین مزایای سئو و بهینه‌سازی سایت پزشکی

امروزه همه پزشکان دارای سایت بوده و به جای روش‌های سنتی سعی می‌کنند به شیوه‌های نوین اقدام به جذب بیمار نمایند. اما دارا بودن سایت به تنهایی نمی‌تواند موجب افزایش میزان جذب بیمار شود. چیزی که اهمیت دارد، رتبه سئو سایت پزشکان می‌باشد. سئو یا بهینه‌سازی به فرآیندی گفته می‌شود که طی انجام آن، الگوریتم‌های گوگل محتوای سایت پزشکان را با کیفیت شناسایی نموده و آن‌ها را در قسمت نتایج جستجوی کاربران به نمایش در‌می‌آورند. در‌نتیجه هرگاه فردی در گوگل کلمه خاصی را سرچ کند، سایت پزشک به نمایش در می‌آید.

در نهایت کاربر وارد سایت او شده و از خدماتش بازدید می کند. در این صورت این احتمال که فرد به یکی از بیماران جدید پزشک تبدیل شود، بسیار زیاد است. حال چگونه می‌توان سایت پزشکی را سئو و بهینه‌سازی نمود؟ پاسخ ساده است. عواملی مثل جستجوی نام خود در گوگل، محتوای کپی، سرقت ادبی، عدم رعایت اصول سئو می‌توانند موجب شوند که رتبه یک سایت پزشکی در گوگل بسیار کاهش یابد.

در درجه اول می‌بایست برای بهینه سازی سایت پزشکی از انجام چنین اقداماتی اجتناب نمود. سپس برای بهینه سازی سایت پزشکی خود باید محتوایی یونیک و منحصر‌به‌فرد برای آن تولید کنید. همچنین باید طبق الگوریتم‌های گوگل پیش بروید و از انجام هر اقدامی که با اصول سئو و این الگوریتم‌ها مغایرت داشته باشد خودداری کنید. اگر تمام قوانین گوگل را رعایت کنید قطعاً سایت شما از نظر رتبه بندی سئو در جایگاه بالایی قرار می گیرد و به‌راحتی می‌توانید آن را بهینه‌سازی کنید.

حال شاید برایتان سوال شود که بهینه سازی و سئو سایت پزشکی خود را به چه کسی بسپاریم؟ در پاسخ می‌بایست بگوئیم این امر کاملاً تخصصی بوده و تنها به ارائه مطالب با‌کیفیت یا رعایت اصول سئو ختم نمی‌شود. به همین علت باید انجام آن را به افرادی متخصص و کاردان واگذار کنید. معمولاً می‌توانید از یک طراح سایت حرفه‌ای بخواهید که این کار را برایتان انجام دهد. مهم‌ترین مزیت بهینه سازی و سئو سایت پزشکی جذب بیماران جدید و حفظ بیماران قبلی می‌باشد. با این کار کسب‌‌وکار شما بسیار بیشتر دیده می‌شود و می‌توانید بدون محدودیت جغرافیایی اقدام به جذب بیمار نمایید.

علاوه‌بر‌این میزان تعامل و ارتباط شما با بیماران قبلی‌تان نیز افزایش می‌یابد. در نتیجه می‌توانید آن‌ها را حفظ نموده و با این کار وفاداری‌شان نسبت به کسب‌و‌کارتان را افزایش دهید. تیم مجرب سئو و بهینه سازی سایت طب مارکتینگ آماده خدمت‌رسانی به شما پزشکان عزیز می‌باشد.

تاثیر جستجوی نام خود در گوگل بر روی سئو سایت پزشکی

همان‌طور که در بالا گفتیم سئو نمودن سایت پزشکی می‌تواند امر بسیار دشواری باشد. این کار نیازمند زحمات فراوانی بوده و ممکن است پروژه‌ای زمان‌بر باشد. علاوه‌بر این سئو و بهینه سازی سایت پزشکی هزینه‌های زیادی را نیز در‌بر می‌گیرد. حال باید بسیار مراقب بود که در حین فعالیت سایت، هیچ اشتباهی رخ ندهد.

چون الگوریتم‌های گوگل بسیار هوشمند بوده و در صورت بروز هرگونه اشتباهی، ممکن است رتبه سایت شما را بسیار کاهش دهند. حال یکی از مواردی که می‌تواند به‌سادگی موجب کاهش رتبه سئو سایت پزشکی شما شود، جستجوی نام خود در گوگل می‌باشد. شاید کمی عجیب باشد، اما این‌کار می‌تواند به ضرر شما تمام شود.

‌ مخصوصاً اگر کلمات کلیدی گوگل اذر که برای سایت خود تبلیغ داده‌اید، یا کلمات کلیدی که سایتتان بر روی آن‌ها تمرکز داشته است را در گوگل سرچ کنید. در هر دو حالت به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید نام کسب‌و‌کار خود را در گوگل سرچ کنید! چرا؟ به این دلیل که وقتی نام خود را در گوگل سرچ می‌کنید، صفحات سایت‌تان به نمایش در می‌آیند. حال شما تنها نام خود را سرچ می‌کنید و هیچ کلیکی بر روی صفحات نمایش داده شده نخواهید کرد. اگر بارها این‌کار را تکرار کنید، گوگل احساس می‌کند که صفحات سایت شما مورد علاقه کاربران نیستند و به همین خاطر است که برروی آن‌ها کلیک نمی‌شود.

در‌نتیجه به احتمال زیاد رتبه سئو سایت شما را کاهش داده و صفحات آن‌ را از قسمت نتایج جستجوی کاربران حذف خواهد کرد. در نهایت نتیجه این کار به زیان شما بوده و ‌تنها رتبه سایت خود را کاهش خواهید داد.

نتیجه:

پس به هیچ عنوان‌ نام کسب‌و‌کار پزشکی خود را در گوگل سرچ نکنید و از پرسنل خود نیز بخواهید که از انجام این کار خودداری نمایند. جستجو کردن نام خود در گوگل بی هیچ هدف یا علتی نباید صورت پذیرد. در یک‌حالت دیگر ممکن است شما نیز تبلیغاتی را در گوگل ادز سفارش داده باشید. حالا بخواهید که میزان ثمر‌دهی آن تبلیغات را آنالیز کنید و ببینید که اصلاً گوگل تبلیغات شما را انجام داده است یا خیر؟

برای این‌کار به جستجوی نام خود در گوگل خواهید پرداخت. حال وقتی تبلیغاتتان به نمایش در‌می‌آیند، چون می‌خواهید بدون ‌کلیک از روی آن‌ها نگذرید، رویشان کلیک ‌می‌کنید تا گوگل آن‌ها را به‌عنوان محتوایی که مورد پسند کاربران قرار نگرفته است به حساب نیاورد.

در اینجاست که شما حتی با کلیک کردن‌ بر روی این ‌تبلیغات نیز تنها هزینه‌هایتان را هدر داده‌اید. چون ممکن‌ است هزینه تبلیغات بر‌اساس کلیک کاربران محاسبه شود، در این صورت شما خودتان به جای کاربران کلیک‌ نموده‌اید و فقط با این‌ کار هزینه‌های تبلیغات را بر‌باد داده‌اید. پس به جای جستجوی نام خود در گوگل از شرکتی که به واسطه گوگل ادز برایتان تبلیغات انجام داده است بخواهید، که به شما در خصوص تبلیغات سفارش داده شده آمار و اطلاعات دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × = 4

دکمه بازگشت به بالا