تبلیغاتسایت و سئو

بهبود بازدهی گوگل ادز پزشکی

تأثیر استفاده از گوگل ادز پزشکی در جذب بیمار

گوگل ادز یا گوگل ادوردز نام دیگر سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل می‌باشد که استفاده از آن می‌تواند در رشد کسب‌وکارهای مختلف تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل ادز تقریباً پرقدرت‌ترین سیستم تبلیغاتی در دنیا می‌باشد. پزشکان نیز می‌توانند برای جذب بیمار از گوگل ادز استفاده کنند. همان‌طور که می‌دانید جذب بیمار برای پزشکان از اهمیت زیادی برخوردار است.

درواقع یک پزشک بدون دارا بودن بیمار نمی‌تواند بندسازی مؤثری داشته باشد و به درآمد مطلوبی دست یابد. حال گوگل ادز در حوزه جذب بیمار می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.شاید برایتان سؤال شود که گوگل ادز پزشکی چگونه موجب جذب بیمار می‌شود؟ در پاسخ می‌بایست بگوییم، گوگل ادز درواقع برای جذب مخاطب از طریق وب‌سایت تبلیغات می‌کند. پزشک‌ می‌تواند تبلیغات سایت خود را به‌واسطه گوگل ادز در معرض دید هزاران‌ مخاطب قرار دهد.این‌گونه هم می‌تواند به شهرت زیادی دست یابد و هم علاوه بر حفظ بیماران قبلی، بیماران جدید نیز جذب خواهد کرد.

برای کار با گوگل ادز چه باید کرد؟

برای کار با گوگل ادز پزشک باید یک کلمه کلیدی خاص انتخاب کند. سپس از گل ادز بخواهد که هرگاه این کلمه در گوگل توسط کاربر سرچ شد، سایت او در نتایج جستجو به نمایش درآید. درنتیجه این‌گونه کاربران زیادی به سایت او واردشده و امکان جذب بیمار بالا می‌رود. هزینه این روش تبلیغاتی نیز بر اساس میزان کلیک کاربران پرداخت می‌شود.

هرچقدر که کاربران بیشتری کلیک نموده باشند، پزشک باید مبلغ بالاتری را بپردازد. حال برای اینکه بتوان از گوگل ادز پزشکی استفاده نمود، می‌بایست از قبل در یک مزایده شرکت‌ نمود. در این مزایده ابتدا شما به‌عنوان پزشک یک جایگاه خاص در صفحات گوگل را تعیین می‌کنید و از گوگل ادز می‌خواهید که سایت شمارا در آن جایگاه قرار دهد.

حال باید قیمتی را برای به دست آوردن آن جایگاه پیشنهاد دهید. در مرحله بعد رقبایتان نیز برای کسب آن جایگاه قیمت‌هایی را پیشنهاد خواهند کرد. حال گوگل ادز تبلیغات هرکدام از شمارا که مبلغ بالاتری را پیشنهاد داده باشید به نمایش درآورده، و درواقع آن جایگاه را به فردی می‌دهد که پول بیشتری بپردازد. البته کار با این سیستم کمی پیچیده است، و قطعاً نیاز به آموزش تبلیغ در گوگل ادز خواهید داشت. فیلم آموزش گوگل ادوردز نیز در سایت‌های مختلف موجود می‌باشد‌؛ اما به‌طورکلی تأثیر گوگل ادز در جذب بیمار برای پزشکان را نمی‌توان نادیده گرفت. اگر به دنبال روشی عالی و پربازده برای تبلیغات هستید، قطعاً گوگل ادز بهترین گزینه است.

چرا میزان بازدهی گوگل ادز پزشکی مهم است؟

همان‌طور که می‌دانید اصلی‌ترین هدف پزشکان از انجام تبلیغات در گول ادز جذب بیمار و بندسازی می‌باشد. حال آیا همین‌که تبلیغات شما به‌عنوان یک پزشک دیده شود کافی است؟ قطعاً خیر! در اینجا چیزی که اهمیت دارد، میزان بازدهی تبلیغات شما در گوگل ادز می‌باشد. درواقع شما می‌خواهید تبلیغاتی را انجام دهید که برایتان بازگشت سرمایه داشته باشد. برای مثال اگر صد دلار برای تبلیغات هزینه کرده باشید، انتظار می‌رود که بازگشت سرمایه شما دویست دلار باشد.

 حتی برخی متخصصان حرفه‌ای مارکتینگ میزان بازگشت سرمایه از تبلیغات پزشکی را، به‌طور حرفه‌ای تا بیش از سه برابر نیز افزایش می‌دهند. پس میزان بازدهی گوگل ادز پزشکی بسیار حائز اهمیت است. اصلاً اهمیتی ندارد شما چه تعدادی بیمار جذب نموده‌اید، یا اصلاً چند نفر به سایت شما مراجعه کرده‌اند. چیزی که مهم است این می‌باشد که شما از طریق تبلیغات گو گل ادز چه مقدار سودی به است آورده‌اید. چون تمام هدف شما از پرداخت هزینه تبلیغات درواقع جذب سود و سرمایه از طریق جذب بیمار بوده است.

بهترین روش‌های بهبود بازدهی گوگل ادز پزشکی

برای بهبود و افزایش بازدهی گوگل ادز پزشکی روش‌های گوناگونی وجود دارد. شما با توجه به اهداف خود از انجام تبلیغات می‌توانید چند مورد از این روش‌ها را اعمال کنید. در زیر بهترین و مؤثرترین روش‌های افزایش بازدهی گوگل ادز پزشکان را شرح داده‌ایم:

  • افزایش تعرفه‌ها

اولین روش برای اینکه بتوانید بازدهی تبلیغات گوگل ادز خود را بیشتر کنید، افزایش تعرفه‌ها می‌باشد. برای مثال می‌توانید هزینه‌های خدمات پزشکی خود را بیشتر کنید تا با جذب هر بیمار سود بیشتری کسب نمایید. البته این روش باید بسیار حرفه‌ای و هدفمند انجام گیرد. به‌این‌علت که اگر به‌درستی انجام نشود، ممکن است نتیجه برعکس داشته باشد و جذب بیمار را کاهش دهد.

  • طراحی تبلیغات جذاب و پربازدید

دیگر روشی که می‌تواند موجب بهبود و افزایش بازدهی گوگل ادز پزشکی شود، طراحی تبلیغات جذاب می‌باشد. تبلیغاتی که انجام می‌دهید باید به‌قدری حرفه‌ای و مخاطب پسند باشند که پس از انتشار بازدید زیادی داشته باشند. به همین دلیل باید یک تیم تولید محتوای تبلیغاتی داشته باشید تا در این زمینه به شما کمک نمایند.

  • آنالیز تبلیغات

تبلیغاتی که در گوگل ادز به نمایش درمی‌آیند، می‌بایست همواره مورد تحلیل و آنالیز قرار بگیرند. هر یک از تبلیغات خود را پس از گذشت مدتی موردبررسی قرار دهید و میران بازدهی آن را چک کنید. اگر بازدهی خوبی نداشت بهتر است آن را تغییر دهید. اگر هم تبلیغ نتایج خوبی در برداشت، بهترین کار تکرار مجدد آن خواهد بود. برخی افراد تنها در گوگل ادز تبلیغات خود را به نمایش درمی‌آورند و دیگر توجهی به آنالیز آن ندارند‌. حال اگر نوع تبلیغاتشان حرفه‌ای و تأثیرگذار طراحی نشده باشد، موجب می‌شود که گوگل ادز پزشکی آن‌ها بازدهی مطلوبی در برنداشته باشد. پس حتماً به این مورد بسیار توجه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 8 = 64

دکمه بازگشت به بالا