شبکه های اجتماعی

استراتژی خرید فالوور تقلبی برای پیج اینستاگرام پزشکان

استراتژی خرید فالوور تقلبی برای پیج اینستاگرام پزشکان

همان‌طور که می‌دانید امروزه شبکه‌های اجتماعی به بخش جداناپذیری از زندگی مردم تبدیل‌شده‌اند. این شبکه‌ها در سال‌های اخیر طرفداران زیادی داشته‌اند. محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران اینستاگرام می‌باشد، که کسب‌وکارهای مختلفی در آن راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کنند. پزشکان نیز امروزه معمولاً در این شبکه اجتماعی دارای صفحه کاری هستند و این‌گونه سعی می‌کنند تعامل خود را با بیمارانشان افزایش دهند‌. معمولاً برای پزشکان افزایش فالوور یا همان دنبال کنندگان صفحه‌شان بسیار حائز اهمیت است. به‌این‌علت که هرچقدر تعداد دنبال کنندگان بالا برود تعامل صفحه کاری آن‌ها افزایش‌یافته و می‌توانند تعداد بیماران بیشتری جذب کنند. در‌واقع افزایش فالوور رابطه مستقیمی با بیشتر دیده شدن کسب‌وکار پزشک دارد. به همین علت پزشکان معمولاً سعی می‌کنند به شیوه‌های مختلف مثل تبلیغات، دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهند. یکی از روش‌های افزایش دنبال کنندگان خرید فالوور تقلبی می‌باشد.

حال معمولاً سوال می‌شود فالور تقلبی چیست؟ آیا خرید آن برای یک پیج پزشکی استراتژی صحیحی می‌باشد؟ فالوور فیک در‌واقع به دنبال کننده‌هایی گفته می‌شود که هیچ‌گونه هویت واقعی ندارند و به‌واسطه برخی نرم‌افزار‌ها به پیج شما اضافه می‌شود. این فالوورها هیچ تعاملی با صفحه شما نخواهند داشت. تنها چیزی که با خرید فالوور تقلبی عایدتان می‌شود، افزایش تعداد فالوور‌ها می‌باشد. انجام این کار آن‌هم برای پیج اینستاگرام پزشکان‌، نه‌تنها استراتژی درستی نیست، بلکه می‌تواند به شهرت و اعتبار آن‌ها نیز لطمه وارد کند.‌ افراد زیادی هستند که به فروش این دنبال کننده‌های تقلبی می‌پردازند.

اما اگر توجه کنید این کار فقط و فقط به سود آن‌ها و به زیان شما تمام می‌شود. اگر نگاه دقیق‌تری داشته باشیم خرید فالوور تقلبی یا فیک می‌تواند برخی مزیت‌ها را نیز به همراه داشته باشد. اما معایب این کار از مزایای آن بیشتر هستند. پس خرید چنین دنبال کننده‌هایی برای پیج پزشکان اصلاً توصیه نمی‌شود. چون از روش‌های دیگری نیز می‌توانید به‌سادگی فالوور‌های واقعی را به صفحه خود اضافه کنید. پاپ آپ، تبلیغات در صفحات با تعداد فالوور بالا، راه‌اندازی مسابقات اینستاگرامی، شرکت در کمپین‌ها، تولید محتوای مناسب همگی از بهترین روش‌های افزایش فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام پزشکان می‌باشند.

مزایای خرید فالوور تقلبی برای پیج اینستاگرام پزشکان

خرید دنبال کننده فیک برای پبج پزشکان می‌تواند دو مزیت مهم به همراه داشته باشد. در‌واقع این دو مزیت اصلی‌ترین دلایلی هستند که موجب می‌شوند برخی افراد از این روش برای افزایش فالوور صفحه خود استفاده کنند. اولین مزیت این کار جلب‌توجه کاربران می‌باشد. وقتی یک کاربر به پیج پزشکی شما وارد می‌شود، اگر تعداد دنبال کننده‌هایتان بالا باشد به‌راحتی توجهش را جلب خواهید کرد. حال او قطعاً به سراغ پست‌هایتان می‌رود. اگر پست‌هایتان کیفیت خوبی داشته باشد، او به‌احتمال بسیار زیاد صفحه‌تان را دنبال می‌کند و ممکن است در آینده جزو بیماران جدید شما شود. این در حالی است که اگر تعداد فالوور صفحه پزشکی کم باشد، در همان ابتدا حس خوبی به کاربر منتقل نمی‌شود.

در‌نتیجه معمولاً پست‌های شما هرچقدر هم که با‌کیفیت باشند بازدید نخواهد کرد. پس اولین مزیت این کار جلب‌ توجه کاربر بوده و اصلاً فرقی نمی‌کند که از فالور فیک استفاده‌ شده، یا تمام فالوورها واقعی باشند. حالا می‌خواهیم به بررسی مزیت دوم خرید فالوور تقلبی پیج اینستاگرام پزشکان بپردازیم. در بحث رقابت و اعتماد‌سازی نیز خرید فالوور فیک می‌تواند به شما بسیار کمک کند. معمولاً کاربران برای استفاده از خدمات، خرید و یا هر امر دیگری به صفحاتی اعتماد می‌کنند که تعداد فالوور‌هایشان بالاتر باشد. یعنی اگر شما پست‌هایی را در صفحه پزشکی خود انتشار دهید و رقبایتان نیز دقیقاً پست‌هایی با همان کیفیت داشته باشند، اما تعداد فالوور شما (هرچند فیک) از آن‌ها بالاتر باشد، قطعاً کاربر به شما اعتماد خواهد کرد.

مهم‌ترین معایب خرید فالوور تقلبی برای پیج اینستاگرام پزشکان

شاید با خواندن مزیت‌های خرید دنبال کننده فیک شما نیز بسیار ترغیب شده‌اید که این کار را انجام دهید. اما همان‌طور که گفتیم معایب این کار از مزایای آن بیشتر هستند. همین معایب، مزایای این کار را نیز از بین می‌برند. در زیر به مهم‌ترین معایب خرید دنبال کننده فیک برای پیج پزشکی اشاره نموده‌ایم:

معایب خرید فالوور تقلبی برای پیج اینستاگرام پزشکان

 

  • نیاز به خرید لایک، بازدید و کامنت

در درجه اول این کار موجب می‌شود که شما نیاز به خرید لایک، کامنت و بازدید داشته باشید و باعث افزایش هزینه‌هایتان خواهد شد. چون فالوور‌های فیک تنها تعداد دنبال کننده‌هایتان را افزایش داده و هیچ لایک، کامنت از آن‌ها دریافت نخواهید کرد. به همین علت وقتی کاربر وارد صفحه شما شود، می‌بیند که تعداد لایک، کامنت و تعداد فالوور‌هایتان هم‌خوانی ندارند. در‌نتیجه نسبت به شما بی‌اعتماد می‌شود. به همین علت نیاز است که برای واقعی جلوه دادن تعداد فالوور‌هایتان، اقدام به خرید لایک و کامنت تقلبی کنید.

  • نرخ بازگشت سرمایه فیک

خرید فالوور تقلبی برای پیج پزشکان نرخ تبدیل پایینی ندارد، بلکه نرخ آن صفر است. شما وقتی هزینه‌ای برای این کار پرداخت می‌کنید، باید بازگشت سرمایه داشته باشید. اما فالور‌های فیک هیچ‌گونه هویت واقعی ندارند و نمی‌توان انتظار داشت که آن‌ها در آينده به بیماران شما تبدیل شوند. درنتیجه نرخ بازگشت سرمایه به این روش کاملاً صفر است.

  • حذف صفحات با فالوور تقلبی توسط اینستاگرام

برنامه اینستاگرام بسیار هوشمند می‌باشد. اینستاگرام دارای الگوریتم‌هایی می‌باشد که دائماً صفحات افراد را چک می‌کنند. حال اگر صفحه‌ای دارای فالور فیک باشد، حتی اگر بخشی از دنبال کنندگان آن واقعی باشند، این امکان وجود دارد که اینستاگرام آن صفحه را حذف و بلاک کند. چون الگوریتم‌های این برنامه بسیار هوشمند بوده و هیچ راهی برای دور زدن آن‌ها وجود ندارد. یعنی در اینجا نه‌تنها صفحه برایتان سود‌دهی ندارد، بلکه تمام هزینه‌هایی که برای خرید فالوور فیک پرداخت کرده‌اید نیز از بین خواهد رفت.

  • حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام

یکی دیگر از معایب خرید فالوور تقلبی برای پیج پزشکان، حذف این دنبال کننده‌ها توسط برنامه اینستاگرام می‌باشد. اینستاگرام فالوور‌هایی که هیچ‌گونه لایک یا کامنتی برای پست‌های شما نمی‌گذارند را غیرفعال به‌حساب آورده و آن‌ها را حذف خواهد کرد. در‌نتیجه با این کار تنها برای خرید فالورهایی هزینه می‌کنید که قرار است به‌زودی حذف شوند. درنهایت بازهم هزینه‌هایی که پرداخت می‌کنید بر باد می‌روند.

چنانچه برای مدیریت و تولید محتوای اینستاگرام خود نیاز به کمک داربد تیم آژانس برندینگ و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ این اقدام را برای شما سهل نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

41 + = 44

دکمه بازگشت به بالا