تبلیغات

آشنایی با تبلیغات پزشکان در اینستاگرام

دیجیتال مارکتینگ پزشکی؛ بازار خود را در اینستاگرام بسازید!

تبلیغات پزشکان می‌تواند زمینه معروف شدن آن‌ها در محبوب‌ترین شبکه اجتماعی ایران یعنی اینستاگرام و همینطور جذب بیشتر بیماران را فراهم سازد. معروفیت به سادگی یک پست در اینستاگرام!

اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که معتقدید تبلیغات پزشکان در اینستاگرام موجب معروفیت و محبوبیت آن‌ها می‌گردد، تا پایان مطلب با ما همراه بوده و با نحوه تبلیغات پزشکان در اینستاگرام آشنا شوید.

بسیاری از پزشکان در شبکه‌های اجتماعی پر طرفداری نظیر اینستاگرام فعال هستند. اما تنها فعالیت آن‌ها چاره ساز نخواهد بود. این دسته از پزشکان اگر می‌خواهند نبض بازار را در دست بگیرند، باید به انجام تبلیغات روی بیاورند. بدین ترتیب تعداد دنبال کننده‌های آنان روز به روز افزایش یافته و کسب و کارشان رونقی بی‌نظیر خواهد یافت.

در واقع تبلیغات پزشکان در اینستاگرام شرایطی را فراهم می‌سازد که آن دسته از افرادی که پیش از این با شما آشنایی نداشته‌اند، شما را بشناسند. به منظور تبلیغ در اینستاگرام می‌توانید عکس ها و ویدئوهای تبلیغاتی خود را در اختیار پیج‌های دارای دنبال کننده‌های زیاد قرار بدهید تا بدین ترتیب افراد تبلیغ شما را مشاهده نموده و در صورت نیاز به دنبال کننده‌های شما بپیوندند. در ادامه به معرفی برخی روش‌های تبلیغات پزشکان در اینستاگرام و بررسی مختصر هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت. آژانس برندسازی و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ آماده خدمت‌ رسانی در خصوص مدیریت اینستاگرام پزشکان می‌باشد.

روش‌های تبلیغات پزشکان در اینستاگرام

در این قسمت سعی داریم تا شما را با انواع تبلیغاتی که پزشکان در اینستاگرام انجام می‌دهند آشنا کنیم:

روش های تبلیغات پزشکان در اینستاگرام

 

  • تبلیغ در پیج‌های تبلیغاتی

یکی از کم هزینه‌ترین و در عین حال کم ریسک‌ترین روش‌های بازاریابی پزشکی در اینستاگرام که بدون شک بازدهی فراوانی را برای آن ها به دنبال خواهد داشت، تبلیغ در پیج های تبلیغاتی می باشد. اصولاً صاحب اصلی این دسته از پیج‌ها مشخص نیست. پیج های مذکور با اخذ هزینه‌ای در حدود 20 هزار تومان تا یک میلیون تومان اقدام به گذاشتن تبلیغ در یک زمینه خاص می کنند.

  • تبلیغ در پیج سلبریتی‌ها، بلاگرها و…

همان گونه که پیش تر اشاره کردیم، انجام تبلیغات در پیج های تبلیغاتی به گونه ای است که شما با صاحب اصلی پیج هیچ گونه آشنایی ندارید. اما زمانی که انجام تبلیغ خود را به یک سلبریتی یا یک بلاگر می‌سپارید، دقیقا آگاه هستید که چه کسی تبلیغ شما را انجام خواهد داد. حال شاید این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد که سلبریتی‌ها و بلاگرها چه کسانی هستند؟

سلبریتی فردی است که از معروفیت زیادی در میان مردم برخوردار است. به گونه‌ای که حتی اگر اینستاگرام هم نباشد، این فرد معروف می‌باشد. هنرپیشه‌ها، ورزشکاران و خواننده‌ها از جمله سلبریتی‌هایی هستند که همگان با آن‌ها آشنایی دارند. چنانچه دوست دارید درباره اینفلوئنسر مارکتینگ در پزشکی اطلاعات بیشتری کسب کنید کلیک کنید.

بلاگر شخصی است که به طور پیوسته در زمینه‌های تخصصی خود به تولید محتوا و قرار دادن آن‌ها در پیج اینستاگرامی خود می‌پردازد.

لازم به ذکر است که هزینه تبلیغ در پیج سلبریتی‌ها بسیار زیاد بوده و در صورتی که قادر به پرداخت چنین هزینه‌هایی نیستید، باید بدانید که روش‌های دیگری نیز به منظور انجام تبلیغات پزشکان وجود دارند که می توانند بازدهی خوبی را به دنبال داشته باشند.

  • تبلیغات پاپ آپ

این دسته از تبلیغات گسترده پزشکی از روش جالبی پیروی می‌کنند. در تبلیغات پاپ آپ فردی که در حال کار کردن با موبایل خود می‌باشد، به ناگاه به پیج اینستاگرامی مورد نظر هدایت شده و در صورتی که مطالب برایش جذاب باشد، به دنبال کردن آن می‌پردازد. این روش انجام تبلیغات پزشکان اگرچه بسیار موثر است، اما در مقایسه با روش‌های فوق الذکر از کیفیت چندانی برخوردار نیست.

استفاده از تبلیغات پاپ آپ اگر مداوم باشد، حوصله افراد را سر برده و بدین ترتیب بازدهی کافی را نخواهد داشت. بنابراین حداقل ماهی یک بار از این روش استفاده نمایید.

  • تبلیغ در وب سایت‌های پرمخاطب

قرار دادن بنر تبلیغاتی در وب سایت‌های پر مخاطب یکی دیگر از روش‌های پر بازده تبلیغات پزشکان می‌باشد. بدین ترتیب افرادی که بنر شما را مشاهده نموده و تحت تاثیر قرار گرفته اند، پس از کلیک بر روی بنر به پیج اینستاگرامی شما راهنمایی می‌شوند. این نوع تبلیغ نیز بسیار کاربردی بوده و بازدهی چشمگیری را به دنبال خواهد داشت.

در صورت استفاده از این روش سعی کنید تبلیغات خود را در وب سایت‌هایی درج نمایید که به تخصص کاری شما مرتبط هستند. این کار به نتیجه گیری بهتر کمک خواهد کرد. طب مارکتینگ این اقدام را برای شما راحت کرده است. جهت مشاوره با کارشناسان، با ما در تماس باشید.

  • شرکت در مسابقات اینستاگرامی

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات پزشکان در اینستاگرام که چندان توصیه نمی‌شود، شرکت در مسابقه‌های اینستاگرامی می‌باشد. لازم به ذکر است که مسابقات مذکور یک برگزار کننده دارد که به منظور شرکت در این مسابقات جوایزی را تعیین می‌کند. تمام پیج‌هایی که به دنبال جذب دنبال کننده هستند، امکان شرکت در این مسابقه را دارند. تنها کافی است اسپانسر برگزاری این مسابقه شده و مبلغی را برای برگزار کننده واریز نمایند.

در گام بعدی برگزار کننده مسابقه از مردم می خواهد که به منظور شرکت در قرعه کشی اهدای جوایز به دنبال کردن پیج اسپانسرهای مسابقه بپردازند. سپس در تاریخی از پیش تعیین شده از بین این افراد به قرعه کشی پرداخته و جوایز به برندگان اهدا می‌گردد.

بسیار دیده شده است که دنبال کنندگانی که به این روش وارد پیج پزشکان می‌شوند، نسبت به پست‌های انتشار یافته بی‌تفاوت بوده و اغلب آن‌ها هیچ گاه به مطب مراجعه نخواهند کرد. حتی در بسیاری از موارد این دسته از افراد پس از برگزاری مسابقه پیج را ترک خواهند کرد. بنابراین تا حد امکان از به کارگیری این روش بپرهیزید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 2 = 6

دکمه بازگشت به بالا