شبکه های اجتماعی

گوگل یا اینستاگرام

گوگل یا اینستاگرام کدام بهتر است؟

اینکه گوگل یا اینستاگرام را برای کلینیک انتخاب کنید و با استفاده از آن ها تبلیغات پزشکی کلینیک را انجام دهید امر بسیار مهمی است که در مورد آن باید اطلاعات زیادی را جمع آوری نمایید. امروزه نقدهای بسیار زیادی در مورد اینکه گوگل بهتر است و یا اینستاگرام وجود دارد و بسیاری از افرادی که طراحی وب سایت‌ها را انجام می‌دهند بدون شک می‌گویند که گوگل بهترین انتخاب می‌باشد. افرادی هم که مدیریت اینستاگرام را بر عهده دارند برای کلینیک این گزینه را مناسب‌تر می‌دانند. اما ما در ادامه سعی می‌کنیم نقد دقیق‌تری در مورد اینکه کدام یک را برای کلینیک انتخاب کنید ارائه دهیم تا اطلاعات شما در این مورد افزایش پیدا کند.

گوگل یا اینستاگرام هر دو ابزار دیجیتال مارکتینگ هستند:

یکی از مهم‌ترین مسائلی که از همین ابتدا باید بیان کنیم تا شما با آن آشنایی داشته باشید این است که گوگل یا اینستاگرام هر دو ابزاری از دیجیتال مارکتینگ هستند و از جمله کانال‌های مهم بازاریابی به شمار می‌روند. بنابراین باید بدانید هردوی آن‌ها بسیار ارزشمند هستند و مخاطبان زیادی دارند. امروزه طرفداران اینستاگرام روز به روز در حال افزایش پیدا کردن می‌باشد و شما می‌توانید بسیاری از مطالب درونی کلینیک را در اینستاگرام قرار دهید. اولین موردی که باید در مورد این دو در نظر داشته باشید این است که برای راه اندازی کدام یک از آن‌ها به هزینه بیشتری نیاز دارید.

راه اندازی گوگل یا اینستاگرام برای کلینیک و هزینه‌های آن‌ها:

هزینه های راه اندازی گوگل یا اینستاگرام-01-min

بدون شک راه اندازی کردن و طراحی سایت پزشکی یا یک کلینیک هزینه‌هایی را در بر دارد که شما باید به آن توجه زیادی داشته باید. خرید دامنه و هاست از جمله اصلی‌ترین هزینه هایی می‌باشد که شما باید راه اندازی کردن وب سایت پرداخت کنید. اگر شما با طراحی سایت آشنایی نداشته باشید و بخواهید از برون سپاری استفاده کنید بدون شک باید این هزینه‌های طراحی سایت را هم در نظر قرار دهید. همچنین موارد بسیار زیادی مانند عکاسی از کلینیک، پزشکان، خدمات کلینیک هم باید به هزینه‌های خود اضافه کنید.

 اگر شما می خواهید وب سایت کلینیک در اولین نتایج گوگل مشاهده شود باید بر اساس قوانین سئو، سئو سایت پزشکی روی آن اعمال شود. اصول سئو یکی از مواردی می باشد که بسیار خاص است و هر فردی با آن آشنایی ندارد. بنابراین از دیگر هزینه‌هایی که باید برای وب سایت پرداخت کنید هزینه سئو کردن آن می باشد. اما بین گوگل یا اینستاگرام برای کلینیک باید بدانید که راه اندازی اینستاگرام برای کلینیک هیچ هزینه‌ای برای شما در برندارید. بدون شک اگر گوگل انتخاب خوبی برای کلینیک نبود بسیاری از افراد هزینه‌های زیادی را برای آن پرداخت نمی‌کردند، بنابراین باید بدانید که گوگل انتخاب بهتری به شمار می‌رود.

کدام یک برای کلینیک مطمئن‌تر است؟

به طور کلی شبکه های اجتماعی از آن دسته شبکه‌هایی هستند که به عنوان کمک کننده از جمله بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌روند اما از آنجایی که تجربه نشان داده است باید بدانید که گوگل مورد اطمینان تر می باشد. از طرف دولت فیلترینگ‌های بسیار زیادی به شبکه های اجتماعی وارد می‌شود و امکان دارد که به اینستاگرام هم وارد شود. به همین دلیل شما نمی‌توانید تمامی محتواهای خود را درون اینستاگرام قرار دهید. داشتن یک وب سایت به شما کمک می‌کند که همیشه و هر زمانی که مایل باشید در دسترس مخاطبان خود قرار بگیرید و به آن‌ها خدمات خود را ارائه دهید.

همچنین باید به این مورد مهم هم توجه داشته باشید که وب سایت‌ها یکی از بهترین پایه‌های اصلی کسب و کار شما به شمار می‌روند. اینکه شما برای کلینیک خود گوگل را انتخاب کنید و یا اینستاگرام را انتخاب نمایید بستگی به خودتان دارد و می‌توانید یکی از آن‌ها را به عنوان ابزارهای دیجیتال انتخاب کنید. بسیاری از افراد شاید هزینه تاسیس و راه اندازی کردن وب سایت را برای کلینیک خود نداشته باشند و به همین دلیل بهتر است در ابتدا از اینستاگرام استفاده کنند. اما به طور کلی تمامی افرادی که اقدام به تاسیس کلینیک می‌نمایند هزینه تاسیس وب سایت را هم دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 6 = 18

دکمه بازگشت به بالا