مدیریتمطالب آموزشی

چگونه بر گردش کار مطب و مدیریت بیماران مسلط شوید

کلینیک های پزشکی با مشکلات زیادی روبرو هستند که یکی از آنها عدم ارتباط یکپارچه با بیماران است. توانایی ارتباط با آنها از راه دور یا در محل اهمیت بیشتری یافته است. این امر به ویژه در مورد فناوری ای که به شرکت های مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد تا یکی از عملکردهای اساسی یعنی برنامه ریزی و مدیریت گردش کار مطب را انجام دهند، صادق است.

نرم افزاری که به خوبی سازماندهی شده به شما در زمان بندی قرارها کمک می کند، می تواند قرارهای از دست رفته را به حداقل برساند و کارایی کلی در ارائه خدمات را به حداکثر برساند. یک ابزار ساده  گردش کار مطب می تواند اطلاعات دقیق و تحلیلی فراوانی را در اختیار شما قرار دهد، حجم کاری را کاهش دهد و به کارکنان مطب شما در برنامه ریزی عملی و کارآمد بیماران برای قرار ملاقات با پزشک کمک کند.

در این مقاله با به حداقل رساندن زمان انتظار بیماران و راضی نگه داشتن آنها برای ادامه استفاده از خدمات شما بیشتر آشنا خواهید شد.

مدیریت  گردش کار مطب با نرم افزار زمانبندی بیمار

برنامه ریزی قرار ملاقات بیماران زمانی که به صورت دستی انجام شود زمان زیادی را می گیرد. این ساعت‌های ارزشمند صرف شده برای تماس و تنظیم مجدد زمان‌ها می‌تواند برای مقابله با مسئولیت‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال، بیمارانی که به کلینیک شما مراجعه می‌کنند باید در صف بمانند تا زمانی که یکی از پرسنل تماس را تمام کند و تنها پس از آن به کسانی که منتظر هستند کمک کند. نرم افزار برنامه ریزی بیمار با مدیریت گردش کار مطب این مشکلات را به پایان می رساند.

راه های برنامه ریزی قرار ملاقات مشتریان چیست؟

برنامه مدیریت  گردش کار مطب روند کار زمان‌بندی بیمار را برای مشتریان و کارکنان اداری به یک فرآیند بدون زحمت تبدیل می‌کند. علاوه بر این، ویژگی هایی را ارائه می دهد که به جذب بیماران جدید به کلینیک شما و حفظ بیماران موجود کمک می کند.

پیام های متنی

همانطور که با دوستان خود از طریق تلفن چت می کنید، می توانید همین کار را با مشتریان خود انجام دهید؛ این ارتباط سریع، آسان و فوری است. بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند پیامک ارسال کنند، احتمالاً به این دلیل که وقتی مشغول هستند، زمان لازم برای فکر کردن درباره سؤالات مربوطه را می‌دهد یا صرفاً به این دلیل که اطلاعاتی که ارسال می‌کنید در پیام‌های تلفنی باقی می‌ماند.

برای افزایش رضایت بیمار حتی بیشتر، یک پزشک می تواند یک یادآوری قرار ملاقات، یک پیگیری یا یک درخواست برای ارائه یک بررسی ارسال کند.

پست الکترونیک

نرم افزار مدیریت  گردش کار مطب به شما امکان می دهد برای مشتریان خود ایمیل ارسال کنید. در حالی که گردش کار برنامه ریزی قرار ملاقات روان و بدون دردسر پیش می رود، ارسال ایمیل با آخرین تبلیغات یا پرسشنامه ها به دعوت مجدد مشتریان فعلی کمک می کند. می‌توانید در بازاریابی ایمیلی درگیر شوید و پیشنهادهای عالی درباره یک چک‌آپ سالانه یا تخفیف‌های محدود برای چک‌آپ دندان ارسال کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کنید، اما می توانید از آن برای ارسال به روز رسانی ها یا خبرنامه خود نیز استفاده کنید.

دستیار وب

هیچ چیز به اندازه عملکرد Web Assistant مفید نیست. این برنامه خود برنامه ریزی بیمار را ترویج می کند و به مشتریان این امکان را می دهد تا با ارسال پیام کوتاه به شما یک فرصت زمانی را درخواست کنند. با پاسخ دادن به پیام، مدیر دفتر می تواند تاریخ و ساعت را تأیید کند یا جایگزینی را پیشنهاد کند.

چیزی که بسیاری از افراد در این ویژگی از آن استقبال می کنند این است که می توانید از طریق تلفن هوشمند خود به این ابزار دسترسی داشته باشید تا مجبور نباشید برای بررسی پیام ها به دفتر عجله کنید. یک نرم افزار راحت در دسترس به شما امکان می دهد قرارهای خود برنامه ریزی شده را از هر کجا مدیریت کنید.

چگونه قرار ملاقات های بیمار را به طور موثر برنامه ریزی می کنید؟

از صف تماس برای بیمارانی که قرار ملاقات تلفنی را ترجیح می دهند استفاده کنید

قرار ملاقات از راه دور در طول کرونا محبوبیت زیادی به دست آورده است. دریافت مشاوره آنلاین به جای مراجعه به پزشک یک جایگزین عالی است، به خصوص اگر مشکل رایج باشد و با داروهای خاصی قابل درمان باشد. علاوه بر این، ایمنی بیمار امروزه در اولویت قرار دارد.

کارکنان شما می توانند از همان روش های برنامه ریزی برای هماهنگی تماس با یک پزشک برای مشتریان خود استفاده کنند. به این ترتیب، آنها مجبور نیستند ساعت های طولانی در صف در محل منتظر بمانند.

از یک اسکریپت برای برنامه ریزی قرار ملاقات های پزشکی استفاده کنید

کارکنان دفتر شما باید برای ترتیب دادن سریع قرارها آماده باشند. سوالاتی که ممکن است از بیمار جدید خود بپرسید:

  • آیا ترجیح می‌دهید قبل از حضور فیزیکی، قرار ملاقات از راه دور ما را امتحان کنید؟
  • چه روزی برای ورود شما مناسب تر است؟
  • آیا می خواهید یک معاینه معمولی را برنامه ریزی کنید؟

کارکنان شما همچنین می توانند سوالات بعدی را در مورد آسیبی که بیمار دریافت کرده یا در مورد آنچه اتفاق افتاده است بپرسند. نشان دادن همدلی راه خوبی برای متقاعد کردن مشتری است که واقعاً به او اهمیت می دهید. بنابراین، مشارکت بیمار برای موفقیت شما حیاتی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 32 = 39

دکمه بازگشت به بالا