بازاریابیمطالب آموزشی

اهمیت داشتن امکان چت آنلاین در سایت پزشکی

احتمالا دیده‌اید که از هر سایت تجارت الکترونیکی که بازدید می‌کنید، دارای قابلیت چت آنلاین هستند و این استراتژی دلیل خوبی هم دارد. چت آنلاین در سایت پزشکی ابزاری عالی برای افزایش محبوبیت یک کلینیک و مطب جدید است و می‌توانند برای جذب بیماران جدید به شما کمک کنند.

چرا چت آنلاین در سایت پزشکی مهم است؟

بدون ویژگی چت آنلاین در سایت پزشکی بیماران شما احتمالاً از طریق تلفن یا تا حدی از طریق ایمیل با شما تماس می‌گیرند. اما هر دو روش تماس دارای اشکالاتی هستند که می‌تواند افراد را از ارتباط با شما منصرف کند. از سوی دیگر، چت مزایای هر روش برقراری ارتباط را با هم ترکیب می‌کند تا شانس پاسخگویی افراد به شما و دیر یا زود تعیین یک قرار ملاقات را افزایش دهد.

اگر مطمئن نیستید که اضافه کردن چت ایده خوبی برای بازاریابی سایت پزشکی شما است، در ادامه برخی از مزایای کلیدی که ممکن است کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد آورده شده است.

دسترسی 24 ساعته به چت آنلاین در سایت پزشکی

چت‌ها می‌توانند 24 ساعته در دسترس باشند، بنابراین بیماران شما همیشه می‌توانند در هر زمان، هر مکان و در هر دستگاهی با شما تماس بگیرند. اکنون، بعید نیست که شما یک نفر از تیم خود را تا دیروقت شب یا در ساعات اولیه صبح بیدار داشته باشید تا مراقب صندوق ورودی چت شما باشد، اما (بسته به نرم افزار چت خود) می‌توانید ربات های چت خودکار را راه اندازی کنید تا زمان هایی را که آفلاین هستید چت شما پوشش دهند. ربات‌های شما می‌توانند سوالات روشن‌کننده بپرسند یا پاسخ‌های ساده‌ای را بر اساس نحوه پاسخ کاربر به درخواست‌های از پیش تعریف‌شده شما ارائه دهند.

چت آنلاین در سایت برای بیماران خجالتی راحت‌تر است

ایده گرفتن تلفن و شروع یک مکالمه، به خصوص با کسی که قبلاً هرگز با او صحبت نکرده‌اند، می‌تواند برای بازدیدکنندگان وب‌سایت شما آزاردهنده باشد. این در دنیای امروزی که ارسال پیامک به بحث های صوتی ترجیح داده شده است، حتی بیشتر صادق است.

چت به بیماران این امکان را می‌دهد که درخواست خود را برای شما «پیامک» کنند و بخشی از آن اضطراب را از تماس اولیه دور کنند. این احتمال وجود دارد که اولین چت به یک تماس تلفنی برای پاسخ دادن به یک سوال با جزئیات بیشتر یا تعیین قرار ملاقات منجر شود، اما چت می تواند راهی عالی برای شکستن یخ باشد.

زمان دهی برای دادن بهترین پاسخ

یک تماس تلفنی زنده می‌تواند یکی از طرفین یا هر دو طرف را مجبور کند که در محل به پاسخ‌های عجولانه بپردازند. چت کمی فرصت دارد زیرا به شما زمان می‌دهد تا اطلاعات خود را قبل از پاسخ دادن جمع آوری کنید. این به بیماران زمان می‌دهد تا تقویم‌های خود را مجدداً بررسی کنند و قبل از تعیین قرار ملاقات، از وجود اختلاف نظر با اعضای خانواده اطمینان حاصل کنند. همچنین به اعضای تیم شما فرصتی می دهد تا با پزشک مشورت کنند و کامل ترین پاسخ ممکن را برای سؤالات مربوط به درمان به بیمار بدهند.

از حواس پرتی خودداری کنید

هرچه بیماران شما بیشتر از چت آنلاین در سایت پزشکی برای تماس با مطب شما استفاده کنند، تیم پذیرش شما به زمان کمتری برای پاسخگویی به تلفن ها نیاز دارد. اگر این تماس‌ها برای برنامه‌ریزی قرارها هستند، پس برداشتن تلفن مشخصاً زمان خوبی است.

سخن پایانی

چت آنلاین در سایت پزشکی یک راه عالی برای کمک به جذب بیماران جدید است. بدون شک همه ما بارها از یک سایت پزشکی دیدن کرده ایم و راجع به آدرس و یا ساعت‌های ملاقات سوال داشته‌ایم اما حوصله برداشتن تلفن و تماس را نداشته‌ایم. با قابلیت چت آنلاین این مشکلات برای بسیاری از بیماران شما حل می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

21 + = 26

دکمه بازگشت به بالا