تبلیغات

جذب بیمار از طریق گوگل ادز

نقش و اهمیت گوگل ادز در تبلیغات پزشکی و جذب بیماران بیشتر چیست؟

امروزه بسیاری از پزشکان و مراکز درمانی، از یک وب سایت اینترنتی برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند. اما چه چیزی باعث می شود که یک وب سایت توسط افراد دیده شود؟ در فضایی که رقابت بالایی وجود دارد، لازم است تا خدمات ارائه شده شما بی‌نظیر باشد یا از روش‌های تبلیغاتی مفیدی استفاده نمود تا سایت شما مشاهده گردد.

یکی از روش‌هایی که موجب دیده شدن سایت و قرار گرفتن آن در صفحه اول می‌شود، گوگل ادز است. در واقع در این روش مکانیزم عملکردی به این شکل است که یکسری از کلمات کلیدی خاص انتخاب می‌شود و سپس بر اساس آن کمپین تبلیغات پزشکی راه اندازی می‌شود. این کمپین‌ها بر اساس قیمت دلاری راه اندازی می شوند و به همین دلیل تعیین بودجه بسیار اهمیت دارد. گوگل ادز موجب می‌شود برای سایت‌هایی که دارای رقابت تنگاتنگ هستند، پیشی گرفتن و برد بسیار آسان‌تر شود. تیم تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ آماده خدمت رسانی به شما فعالان حوزه سلامت در خصوص طراحی کمپین های تبلیغات گوگل ادز و مشاوره در جهت تعیین کلمات مناسب برای خدمات شما می‌باشد.

چالش‌ها و اصول گوگل ادز در تبلیغات پزشکی و درمانی:

باید در نظر داشت که اطلاعات پزشکی بسیار حساس هستند از این رو برای انجام اصول بازاریابی و ریمارکتینگ می‌بایست به جزئی ترین موارد نیز دقت نمود. برای اینکه بتوانید یک بازدید کننده که یک بار از سایت بازدید نموده اما جذب آن نشده است را مجدد به سایت راغب نمایید، با چالش‌های زیادی روبرو هستید، که در زیر به آنها پرداخته شده است:(جهت مشاهده مقاله “چگونگی جذب بیمار از طریق گوگل” کلیک کنید.

چالش های تبلیغات گوگل ادز

  • محدودیت‌های زمانی

پس از آنکه اهمیت و نقش گوگل ادز در تبلیغات پزشکی مشخص شد و تصمیم گرفتید تا از این مورد برای پیشرفت وب سایت خود استفاده نمایید، لازم است که با اصول گوگل ادز در سایت پزشکی آشنا باشید و در نظر داشته باشید، اطلاعات در این رشته بسیار حساس هستند، به طور مثال شما نمی‌توانید از واژه و لغتی برای تبلیغات استفاده کنید زیرا ممکن است دارای مفهوم متفاوتی باشد. به طور مثال در تبلیغات پزشکی واژه “دوا” شاید به صورت عام معنای بدی نداشته باشد اما در حوزه درمان به مواد مخدر اطلاق می‌شود.

  • توجه به رقابت

امروزه برای اینکه اهمیت گوگل ادز را بهتر متوجه شوید، می‌توانید به نتایج گوگل در خصوص نوع جستجوها رجوع نمایید. در این شرایط مشاهده خواهید کرد که تقریبا از هر 20 جستجو، یک مورد به حوزه سلامت باز می‌گردد. پس استفاده از تبلیغات کلیکی و بکارگیری اصول ریمارکتینگ می‌تواند به دیده شدن سایت شما کمک بسیار نماید. امروزه تبلیغات پزشکی می تواند در حوزه معرفی خدمات، ارائه امکانات پزشکی، معرفی مراکز درمانی و مواردی از این قبیل باشد.

  • در حوزه سلامت ریمارکتینگ وجود ندارد.

در سایر روش‌های بازاریابی، پس از آنکه شما نتوانستید با اولین کلیک بازدید کننده خود را به دست آورید، می‌توانید از روش هایی همچون ارسال ایمیل مجدد و مواردی از این قبیل استفاده کنید. اما این مورد در خصوص حوزه سلامت صحیح نمی‌باشد زیرا گوگل به تازگی اصول خود را تغییر داده و برای حوزه درمان و سلامت اجازه ریمارکتینگ را نمی‌دهد. از همین رو نقش گوگل ادز بیش از پیش مهم می‌شود زیرا شما باید بازدید کننده خود را با اولین کلیک به سمت سایت سوق داده و موجب شوید تا وی به یک کاربر وفادار تبدیل شود.

چگونه می‌توان تبلیغات گوگل ادز خوبی داشت؟ 

برای دانستن اصول گوگل ادز در تبلیغات پزشکی باید گفت که پس از آنکه با اهمیت گوگل ادز برای دیده شدن سایت و قرار گرفتن در صفحه اول نتایج موتور جستجو آشنا شدید لازم است تا از اصولی استفاده کنید تا موجب پیروز و موفقیت شما شود.

  • تعیین بودجه و جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه

کلید واژه‌ها و متن‌های تبلیغات شما می‌بایست در راستای دانش و علاقه مخاطبان شما باشد. برای مشاهده مقاله “چگونگی شناخت بازار هدف” کلیک کنید.

  • توجه به سهم نمایش کلمات کلیدی 

در توضیح گوگل ادز ، عنوان شد که کلمات کلیدی مناسب می‌تواند دروازه ورود کاربر به سایت باشد و طبیعتا هر اندازه این کلمات کلیدی مرسوم‌تر باشند، سهم نمایش و استفاده از آن‌ها نیز بیشتر است. جهت خواندن مقاله “کلمات کلیدی تاثیرگذار در پزشکی” کلیک کنید.

  • امکان بازیابی اطلاعات تماس

با رعایت تمام اصول بازاریابی، شما می‌توانید کاربر را به سمت سایت سوق دهید اما برای اینکه وی بتواند به یک کاربر وفادار تبدیل شود، لازم است تا اطلاعات تماس به راحتی در دسترس وی قرار گیرد تا زمان زیادی را صرف تحقیق ننماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 8 = 8

دکمه بازگشت به بالا