سایت و سئو

سئو داخلی سایت پزشکی

وب‌ سایت موفق یک بیمارستان، حرفه یا سازمان بهداشت و درمان، ارتباط با بیماران را تسهیل می کند و به شما در جذب بیشتر بیماران مورد نظر خود کمک می‌کند. اما اگر بیماران نتوانند وب‌ سایت شما را بصورت آنلاین و به راحتی پیدا کنند، این کار چندان معنایی ندارد. برای این‌ که در صفحه شماره 1 جستجوی گوگل قرار بگیرید، باید یک آژانس بازاریابی قوی سئو، یک سایت مستحکم، همراه با یک استراتژی سئو سایت پزشکی و یک تیم سئو تاکتیکی داشته باشید. آژانس برندسازی و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ این فرآیند را برای شما تسهیل نموده است.

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization (بهینه‌سازی موتور جستجو) است و به هنر و دانش مربوط به صعود به بالای نتایج جستجوی در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر اصلی اشاره دارد. سئو نیازمند تمرکز بالا و تلاش‌های گسترده از طرف آژانس سئو سایت پزشکی شما می‌باشد.

سئو سایت پزشکی

با به‌کارگیری تکنیک‌های مناسب و پرهیز از سئو کلاه سیاه، می‌توانید رتبه سایت پزشکی خود را در موتورهای جستجو بالاتر ببرید. سئو کلاه سیاه به استفاده از “ترفندهای مخفی” برای رساندن صفحات خود به صدر فهرست جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجوگر اصلی اشاره دارد. مشکل این است که، الگوریتم‌های Google به طور مداوم در حال تغییر هستند، و آن‌ها برای خنثی کردن این روش‌های سئو کلاه سیاه تدابیری در نظر گرفته و پزشکانی را که از این ترفند‌ها استفاده می‌کنند جریمه می‌کنند.

اگر تا به حال با یک “متخصص سئو سایت پزشکی” برخورد داشته‌اید که به شما وعده “نتایج سریع در کمترین زمان” را داده است بدانید که صرفاً این کار را برای جذب مشتری انجام داده است و وعده‌ای پوچ می‌باشد زیرا بهترین سئو پزشکی یک استراتژی بلند مدت است که شامل 3 تکنیک اصلی سئو داخلی سایت، سئو خارجی سایت و  سئو محلی می‌باشد که ما قصد داریم در این مقاله به تکنیک های سئو داخلی سایت بپردازیم.

تکنیک‌های سئو داخلی سایت‌های پزشکی

سئو داخلی سایت پزشکی به  بخش فنی سایت، کدها، تصاویر و حتی کلماتی که وب‌سایت شما را تشکیل می‌دهند اشاره دارد. از نوع محتواهایی که در وب‌سایت خدمات درمانی خود دارید تا سرعت بارگذاری سایت و پاسخگویی سایت شما به سیستم‌‌های تلفن همراه. این‌ها عوامل مختلفی هستند که بر جنبه‌های سئو تأثیر بسزایی می‌گذارند.

سئو داخلی سایت پزشکی چیست؟

 

  • عناوین (تایتل‌ها-متاتگ)

درواقع متاتگ‌ها عناوین محتواها و صفحات وب‌ سایت شما می‌باشند و این همان چیزی است که در SERP‌ها (صفحات نتایج موتور جستجو) به عنوان نتایج قابل کلیک برای یک نتیجه جستجو داده شده نمایش داده می‌شوند.

  • توضیحات (دیسکریپسن)

دیسکریپشن‌ها همان توضیحاتی می‌باشند که صرفاً در زیر عناوین SERP ها ظاهر می‌شوند و از تقریبا 160 کاراکتر تشکیل می‌شوند و شامل خلاصه توضیحاتی در خصوص محتوای صفحه وب است.

  • سرعت سایت

این مورد که سرعت لود صفحه نیز نامیده می‌شود، یک اندازه‌گیری از سرعت بارگذاری صفحات وب‌سایت شما است که یک الگوریتم مهم برای گوگل در تعیین محل صفحه شما در SERP ها و صفحات اول گوگل است.

  • پاسخگویی به تلفن همراه (ریسپانسیو)

محتوای وب‌سایت شما باید به شکلی متناسب با دستگاه‌های تلفن همراه باشد. با افزایش تعداد مشتریانی که هر روزه در تلفن‌های همراه خود به دنبال بیمارستان‌ها و روش‌های درمان “در نزدیکی” خود می‌گردند، این یک بخش اساسی از استراتژی سئو شما است.

  • کلمات کلیدی (متا کلیدواژه)

کلمات کلیدی به تنهایی برای بازدید کنندگان آنلاین قابل مشاهده نیستند اما برای موتورهای جستجو قابل مشاهده هستند. کلید واژها و کلمات کلیدی هر محتوا باعث می‌شود با سرچ آن کلمه توسط کاربر در گوگل، محتوای سایت شما در SERP نمایش داده شود.

  • برچسب های Alt تصاویر

علاوه بر اینکه تصاویر استفاده در سایت باید طراحی گرافیکی مناسبی داشته باشند و کپی از دیگر سایت‌ها نباشد باید در آن ها برچسب alt نیز به کار رفته باشد. alt تصاویر یک ویژگی HTML است که بر روی تصاویر اعمال می‌شود، که یک متن جایگزین برای موتورهای جستجو است.

  • H1 ها و H2 ها

این‌ها برچسب‌های سربرگ (هدر) خوانده می‌شوند و یک عامل مهم سئو در صفحه هستند. آن‌ها برای ارتباط با موتورهای جستجو در خصوص محتوای وب‌ سایت شما استفاده می‌شوند.

  • لینک دهی داخلی و خارجی(لینک های متنی لنگر)

متن لنگر، متنی قابل کلیک در یک هایپر لینک از محتوای شما است. بهترین شیوه‌های سئو نشان می‌دهد که متن لنگر شما باید به صفحه‌ای که به آن لینک می‌دهید مرتبط باشد.

  • بولد، ایتالیک

ربات‌های گوگل عموماً قالب بولد و ایتالیک متن‌ها را دوست دارند، زیرا بر آنچه اهمیت دارد تأکید می‌کند، و به خزندگان گوگل کمک می‌کند تا آنچه را که مرتبط است، تعیین کنند. درنتیجه بهتر است محتواهای وب‌ سایت شما علاوه بر یونیک بودن در آن کلمات کلیدی بولد شود.

  • پاورقی (فوتر)

نحوه بهینه‌ سازی منوی پاورقی وب‌ سایت شما، اهمیت سایت شما در SERP ها را برای گوگل بیشتر مشخص می‌کند.

  • نقشه سایت

  1. XML برای موتورهای جستجو: XML مخفف Extensionible Markup Language (زبان نشانه‌گذاری توسعه پذیر) است و از نظر ماهیت مشابه HTML است. نقشه سایت XML دعوتی برای موتورهای جستجو برای خزیدن بین URL های فهرست شده در آن نقشه وب‌ سایت شما است.
  2. قابل مشاهده برای تجربه کاربر: یک نقشه سایت قابل مشاهده که بازدید کنندگان سایت شما می‌توانند آن را ببینند، برای روش‌های قوی سئو بسیار مهم است.
  • تغییر محتوا

به‌روزرسانی مطالب بهداشتی / پزشکی قدیمی به افزایش اثربخشی اقدامات سئو داخلی و افزایش کلی ترافیک موتور جستجوی شما کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 × = 70

دکمه بازگشت به بالا