سایت و سئومطالب آموزشی

چک لیست سئو محلی برای پزشکان در سال 2022

برای ایجاد یک جریان ثابت از ترافیک وب سایت با کیفیت، کسب و کارهای محلی از جمله یک کلینیک یا مطب، باید استراتژی های موثر SEO محلی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود پیاده سازی کنند. در این مقاله، به 5 نکته سئو محلی برای پزشکان می‌پردازیم که هر متخصص سئو می‌تواند از آنها برای سئو سایت پزشکی استفاده کند.

Schema Markup را به وب سایت خود اضافه کنید

ممکن است از خود بپرسید نشانه گذاری طرحواره یا Schema Markup چیست و چرا مهم است که آن را به سایت خود اضافه کنم؟ نشانه گذاری طرحواره نوعی کد (واژگان معنایی) است که به وب سایت خود اضافه می‌کنید تا به موتورهای جستجو کمک کند ساختار و سازمان سایت پزشکی شما را بهتر درک کنند.

اگر تا به حال ریچ اسنیپت ها یا داده های بررسی های انبوه را در نتایج جستجو دیده اید، در این صورت شاهد نشانه گذاری طرحواره در عمل بوده اید.

به طور معمول، شما باید یک قطعه غنی را در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ببینید که به سوال شما پاسخ می دهد. این ریچ اسنیپت‌ها نتیجه نشانه‌گذاری طرحواره هستند و به کاربران کمک می‌کنند تا پاسخ‌های سؤالات خود را بهتر دریافت کنند.

برای کاربران فنی سئو، مطمئن شوید که نشانه گذاری طرحواره را به هر یک از صفحات مکان در وب سایت خود اضافه می‌کنید. در حالی که این کار ممکن است پیچیده به نظر برسد، برخی از مولدهای نشانه گذاری طرحواره عالی و رایگان وجود دارند که می‌توانید از آنها برای ساده کردن فرآیند استفاده کنید.

اهمیت سوالات متداول در سئو محلی برای پزشکان

مهم نیست که چه چیزی را می‌فروشید یا چه درمانی را ارائه می‌دهید، مشتریان یا بیماران همیشه در مورد کسب و کار شما سوالاتی خواهند داشت. هر چه بهتر به این سوالات پاسخ دهید، احتمال اینکه مشتری بالقوه را تبدیل کنید بیشتر می‌شود.

اهمیت بخش سوالات متداول در وب سایت پزشکی

در صفحات خدمات سایت شما، اضافه کردن سوالات متداول برای پاسخ به سوالات مرتبط ضروری است. علاوه بر افزودن اطلاعات ارزشمندتر برای کاربران بالقوه، مزایای سئو نیز برای اعمال سوالات متداول وجود دارد.

پرسش‌های متداول روشی عالی برای گنجاندن پرس‌و‌جوهای جستجوی مبتنی بر سؤال در صفحه شما هستند. این کار به شما کمک می‌کند تا برای مجموعه بزرگتری از جستارهای جستجوی طولانی مرتبط با موضوع خود رتبه بندی کنید. همچنین سوالات متداول یک راه طبیعی برای گسترش محتوای پزشکی صفحه شما است و باید شامل LSI یا کلمات کلیدی نیز باشد.

کلمات کلیدی LSI اصطلاحات یا کلمات کلیدی مرتبطی هستند که موتورهای جستجو برای درک بهتر یک موضوع یا صفحه وب با کلمه کلیدی داده شده شما مرتبط هستند. هر چه تعداد کلمات کلیدی پزشکی بهینه‌تری را در محتوا و تیترهای صفحه خود بگنجانید، احتمال اینکه صفحه شما برای جست و جوهای مرتبط رتبه خوبی پیدا کند، بیشتر می‌شود.

لندینگ پیج پزشکی مناسب ایجاد کنید

اگر کسب و کار شما در چندین شهر فعالیت می‌کند، ممکن است ایجاد صفحات فرود مخصوص شهر در وب سایت خود برای بهبود رتبه بندی در آن مناطق و سئو محلی مفید باشد. صفحات شهر منحصر به فرد و پر از محتوای مفید هستند که مصرف کننده می‌تواند از آن برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد کسب و کار شما استفاده کند.

راهنمای ایجاد صفحه فرود برای پزشکان

بنابراین، باید روی صفحات شهری با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید که برای هر شهری که در آن فعالیت می‌کنید منحصر به فرد است. یکی از راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید، شامل محتوای مرتبط با شهر، تغییرات مختلف کلمات کلیدی و پیوندهایی به وب سایت های معتبر در آن شهر است.

نقشه حساب گوگل کسب و کار من را در وب سایت خود قرار دهید

استفاده از نقشه جاسازی شده «Google برای کسب و کار من» یا «Google My Business» بسیار مهم است. جاسازی نقشه یک لینک مستقیم بین وب‌سایت شما و فهرست «Google برای کسب‌وکار من» ایجاد می‌کند که به نزدیکی و ارتباط کمک می‌کند.

سئو محلی برای پزشکان
چک لیست سئو محلی برای پزشکان در سال 2022

برای انجام این کار، به صفحه Google My Business در نمای Google Maps بروید. هنگامی که شما آنجا هستید نماد Share وجود دارد و روی Embed a map کلیک کنید. این کد iframe همان چیزی است که می‌خواهید برای نقشه خود در صفحه تماس خود استفاده کنید.

اهمیت بک لینک در سئو محلی برای پزشکان

بک لینک ها برای ایجاد سئوی محلی حیاتی هستند، زیرا آنها یک سیگنال رتبه بندی کلیدی برای موتورهای جستجو هستند. هرچه بک لینک های معتبرتر و مرتبط به صفحه ای در وب سایت شما اشاره کنند، به طور کلی در SERP ها بهتر عمل می‌کند.

سئو سایت پزشکی، دندانپزشکی و کلینیک

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی چند نکته سئو محلی برای پزشکان پرداختیم. تعداد افرادی که قبل از مراجعه به یک پزشک اول درباره آن سرچ می‌کنند در حال افزایش است؛ بنابراین، شما باید یک استراتژی سئوی پزشکی محلی را برای افزایش رتبه وب سایت پزشکی خود و رقابت در سطح محلی پیاده سازی کنید. استفاده از نکات ارائه شده در این مقاله شما را به خوبی در مسیر موفقیت بهینه سازی موتور جستجو و افزایش ترافیک وب سایت قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا