بازاریابیمطالب آموزشی

نکات تولید محتوا و بازاریابی لینکدین برای پزشکان 

بازاریابی لینکدین برای پزشکان ابزار فوق العاده ای است که در بازاریابی پزشکی استفاده می‌شود. رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین، پلتفرم‌های مختلفی را برای دسترسی به بیماران جدید و بالقوه و راه‌های بی‌پایانی برای ارتباط و اشتراک‌گذاری محتوا را به شما ارائه می‌دهند.

هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی متفاوت است و هر پلتفرم مخاطبان هدف متنوعی دارد؛ بنابراین بسته به اینکه به دنبال چه کسی هستید، می‌توانید با استفاده از برخی بیشتر از دیگر شبکه ها بهره ببرید.

یکی از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی که هر روه محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند، لینکدین است. لینکدین یک پلتفرم شبکه های اجتماعی است که برای حرفه ای های کسب و کار طراحی شده و به اشتراک گذاری محتوا و ارتباطات شبکه ای را تشویق می‌کند.

پلتفرم لینکدین برای به اشتراک گذاشتن محتوای مرتبط و حرفه ای در مطب شما و فقط تعامل با همکاران و بیماران بالقوه عالی است.

الزام حضور پزشک در اینستاگرام

مزایای استفاده از بازاریابی لینکدین برای پزشکان:

  • بیماران جدید را جذب کنید و سرنخ ها را هدایت کنید
  • مخاطب ایده آل خود را هدف قرار دهید
  • اطلاعات مربوط به خود و تمرین خود را به اشتراک بگذارید
  • با پزشکان محلی ارتباط برقرار کنید
  • با مخاطبان هدف خود درگیر شوید
  • در فضای خود به یک رهبر فکری تبدیل شوید

چگونه پزشکان می توانند یک برنامه بازاریابی لینکدین برای کمک به رشد و جذب بیماران جدید ایجاد کنند؟

پروفایل پزشکی لینکدین خود را سفارشی کنید

لینکدین راه‌های متعددی را ارائه می‌کند که می‌توانید نمایه خود را مطابق با تمرین و تخصص خود سفارشی کنید. نمایه ای که برای برند شما سفارشی شده است به سایر کاربران لینکدین نشان می‌دهد که شما یک کاربر فعال هستید و می توانید اطلاعات تمرین خود را نمایش دهید.

به عنوان یک پست پزشک، یک هدشات به روز و حرفه ای (ترجیحاً کت سفید) و پس زمینه خود را با نام کلینیک یا مطب خود سفارشی کنید.

حتما لوگو و برچسب خود را وارد کنید و مطمئن شوید که مطابق با استانداردهای اندازه LinkedIn باشد تا از پوشاندن عکس نمایه شما جلوگیری شود.

پروفایل پزشکی لینکدین خود را سفارشی کنید
پروفایل پزشکی لینکدین خود را سفارشی کنید

بدون تصویر تمیز و حرفه ای و پس زمینه سفارشی شده، سایر کاربران لینکدین ممکن است برای اتصال مردد باشند زیرا نمایه شما راکد به نظر می‌رسد. یک نمایه راکد به این معنی است که بعید به نظر می‌رسد ارزشی از اتصال یا تعامل دریافت کنند.

بنابراین مطمئن شوید که پیام درستی ارسال می کنید و نمایه خود را سفارشی کنید.

خواهید دید که فقط با همین به روز رسانی های سفارشی ساده، فالوور های بیشتری دریافت خواهید کرد و پذیرفته خواهید شد.

مشخص کنید که چه نوع پزشک هستید و کجا کار می کنید

لینکدین برای ایجاد یک سیستم شبکه حرفه ای آنلاین ساخته شده است، بنابراین در توضیح عنوان خود، نوع پزشک پزشکی و محل کار خود را مشخص کنید. به این ترتیب، یافتن شما برای کسانی که جستجو می‌کنند آسان می‌کند و شما در عبارات مرتبط با جستجو ظاهر می‌شوید.

نمایه پزشکی یا بیمارستان خود را در لینکدین به نمایه تحت تجربه خود پیوست کنید. به این ترتیب، آنها می‌توانند شما را به محل کار خود متصل کنند و شما با همکاران خود ارتباط برقرار کنید، که دید را بهبود می‌بخشد.

محتوای یونیک را در شبکه های اجتماعی و لینکدین ارسال کنید

لینکدین یک تولید کننده سرنخ است، بنابراین محتوای پزشکی شما باید در مقابل مخاطبان مناسب باشد، ارزش منحصربه‌فردی را برای آنچه که می‌خواهند ببینند ارائه کند و آنها را به وب‌سایت یا تمرین شما بازگرداند. محتوای یونیک منجر به جذب مشتری و ترافیک به وب سایت شما می‌شود.

محتوای ارزشمند و نسبی را در لینکدین ارسال کنید

بنابراین ما بحث کردیم که محتوای اصلی احتمال تبدیل سرنخ‌های جدید را در استراتژی بازاریابی لینکدین شما افزایش می‌دهد، اکنون بحث ایجاد ارزش در پست شما است.

شما باید محتوایی را ارسال کنید که مخاطبان شما می‌خواهند ببینند و ارزشی در آن پیدا کنند، بنابراین به عنوان یک پزشک، می‌خواهید افکار خود را در مورد تخصص پزشکی خود بیان کنید.

تعامل و مشارکت در بازاریابی لینکدین برای پزشکان 

پروفایل های راکد در شبکه های اجتماعی بدتر از نداشتن آن است. لینکدین یک پلتفرم شبکه اجتماعی است که برای استفاده از مدل شبکه حرفه ای و قرار دادن آن به صورت آنلاین ساخته شده است. اگر در لینکدین با دیگران درگیر و تعامل نداشته باشید، در بازاریابی لینکدین به هدف خاصی نمی‌رسید. لایک کنید، نظر بدهید و محتوای یونیک در لینکدین به اشتراک بگذارید.

ایجاد کانشکن‌های جدید در لینکدین

اجتماعی باشید و شروع به اتصال و شبکه سازی در لینکدین کنید. از LinkedIn برای تحقیق در مورد همکاران، پزشکان ارجاع دهنده و ارتباط با سایر متخصصان پزشکی یا بازاریابی استفاده کنید. در فرآیند بازاریابی لینکدین برای پزشکان هرچه شبکه شما گسترده‌تر باشد، مخاطبان بیشتر می‌شوند و شانس خود را برای جذب مشتریان جدید و دیده شدن پست افزایش می‌دهید.

با برنامه بازاریابی لینکدین سازگار باشید

سازگاری بسیار مهم است و این برای هر نمایه رسانه های اجتماعی صدق می‌کند. برای حفظ یک مخاطب فعال، جذب بیماران جدید و افزایش تعامل، باید در لینکدین ثبات ایجاد کنید. ایجاد ثبات در ایجاد ارتباطات، تعامل، تعاملات و پست ها است.

سخن پایانی

در این مقاله به چند نکته در راه بازاریابی لینکدین برای پزشکان پرداختیم. هرچه شما اعتبار بیشتری در شبکه لینکدین برای خود بخرید، نتایج بهتری خواهید گرفت. برای ایجاد یک پروفایل موفق لینکدین که در واقع بیماران جدید را به مطب شما هدایت می‌کند، از ابزارهای بازاریابی لینکدین استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا