سایت و سئومطالب آموزشی

راهنمای ایجاد صفحه فرود برای پزشکان

اگر می‌خواهید به اهداف بازاریابی پزشکی خود برسید و پایگاه بیماران خود را افزایش دهید، داشتن صفحه فرود یا لندینگ پیج (Landing Page) با موضوع  پزشکی برای شما بسیار مهم است. دانستن اینکه صفحه فرود چیست و چرا صفحه فرود برای پزشکان مهم است و اینکه چگونه یک صفحه فرود جذاب برای وب سایت پزشکی خود ایجاد کنید، می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی پزشکی که دارید کمک کند.

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست؟

صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است که برای کمپین بازاریابی پزشکی طراحی شده است. صفحه فرود برای پزشکان صفحه‌ای است که بیماران شما پس از کلیک بر روی پیوند ایمیل، تبلیغی از گوگل، یوتیوب، فیس‌بوک، اینستاگرام یا لینکدین، وارد آن  می‌شوند. آنها در طول یک کمپین تبلیغاتی بر روی یک هدف واحد برای مخاطبان بیمار هدف متمرکز هستند. به دلیل این تمرکز است که صفحات فرود می‌توانند نرخ تبدیل را بهبود بخشند. صفحه فرود برای پزشکان متناسب با کلینیک یا خدمات آنها طراحی می‌شود و هر گونه اطلاعات اضافی که یک بیمار آینده نگر برای تصمیم گیری آگاهانه به آن نیاز دارد را ارائه می‌دهد.

مزایای صفحه فرود برای پزشکان چیست؟

صفحات فرود برای سایت پزشکی شما ضروری هستند. اگر بیمار روی تبلیغ خدمات پزشکی شما کلیک کند و به وب سایت پزشکی شما منتقل شود، خدمات و اطلاعات پزشکی مختلفی به او ارائه میشود.

اما تصور کنید اگر بیماران به صفحه فرودی فرستاده شوند که به تنهایی مزایای آن خدمات پزشکی را خلاصه می‌کند و دکمه یا فرمی برای رزرو وقت در آن وجود دارد، چقدر بیشتر احتمال دارد که بیماران به کلینیک شما مراجعه کنند.

مراحل ایجاد صفحه فرود با موضوع پزشکی

در ادامه مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای ایجاد صفحات فرود پزشکی خود آنها را دنبال کنید.

با یک پیشنهاد قانع کننده شروع کنید

به عنوان یک تجارت آنلاین پزشکی، خدمات پزشکی شما با ارزش ترین پیشنهاد شما به بیماران است. با این حال، اگر هدف شما جمع‌آوری سرنخ‌ها است، باید یک لندینگ جذاب داشه باشید که می‌تواند محتوایی باشد که مخاطب بیمار هدف شما آنقدر ارزشمند می‌یابد که اطلاعات تماس خود را برای آن ارائه کند. همچنین این صفحه می‌تواند حاوی یک راهنمای مفید برای مراقبت های بهداشتی، یک وبینار در مورد پیشگیری از بیماری، یا حتی تخفیف در اولین ملاقات بیمار باشد.

برای لندینگ پیج خود یک عنوان چشم نواز بنویسید

بسته به صفحه فرود، این تیتر است که اول از همه نظر بیماران شما را به خود جلب می‌کند تا محتوای پزشکی یا CTA موجود در آن. در نظر بگیرید که عنوان لندینگ پیج را کوتاه و در عین حال جذاب نگه دارید. برای اطمینان از اینکه پیام با آنچه ارائه می‌دهید مطابقت دارد، آن را مشابه عنوان آگهی که بیماران شما را به صفحه فرود هدایت می‌کند، در نظر بگیرید.

محتوای قانع کننده بنویسید

تنها راهی که بیماران از شما قرار ملاقات بگیرند، این است که محتوای صفحات فرود شما مختصر، قانع کننده و معتبر به نظر برسد. حتما از لحن مکالمه استفاده کنید و از استفاده از کلمات یا اصطلاحات پیچیده خودداری کنید. اطلاعات مربوط به پیشنهادات پزشکی شما باید سازماندهی شده و به راحتی قابل اسکن باشد.

اگر اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید یک بخش پرسش‌های متداول در پایین صفحه فرود پزشکی خود ایجاد کنید و آن را در آنجا قرار دهید.

انواع مختلف صفحات فرود چیست؟

می توانید یک صفحه فرود برای رویدادها، وبینارها، خدمات با زمان محدود، ثبت نام در خبرنامه و موارد دیگر ایجاد کنید. با این حال، صفحه فرود برای پزشکان دو دسته هستند:

صفحه فرود Lead Generation

صفحات فرود Lead Generation، اطلاعاتی مانند فرم یا پرسشنامه را جمع آوری می‌کند. بیمار احتمالی زمانی که اطلاعات تماس خود را برای دریافت پیشنهاد یا معامله ارسال می‌کند، به یک سرنخ تبدیل می‌شود و سپس می‌توانید از طریق تلفن یا ایمیل با آنها تماس بگیرید تا آنها را از طریق قیف فروش خود و بیماران موجود پرورش دهید.

صفحات فرود Click Through

هیچ فرمی در صفحه فرود کلیکی وجود ندارد. هنگامی که بیمار روی دکمه CTA در صفحه ای که ویژگی ها و مزایای پیشنهاد را مشخص می‌کند کلیک می‌کند، به صفحه جداگانه ای هدایت می‌شود که در آنجا می‌تواند معامله را درخواست کند. آنها بیشتر بر روی تبدیل بیمار تمرکز می‌کنند، به این معنی که محتوای بازاریابی در مورد پیشنهاد خدمات پزشکی شما باید به اندازه کافی قانع کننده باشد.

سخن پایانی

پس از اینکه صفحه فرود پزشکی خود را ایجاد کردید و کمپین تبلیغاتی پزشکی شما اجرا شد، به نتایج آن توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید بعداً تنظیمات اضافی و مورد نیاز را انجام دهید. هدایت کردن بیماران به صفحه فرود توسط تبلیغات پزشکی شما به تبدیل بیمار بالقوه به بیماران واقعی کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا