تبلیغات

تبلیغات پزشکی هسته‌ ای

آشنایی با مفاهیم پزشکی هسته‌ای

امروزه که تبلیغات پزشکی و به ویژه تبلیغات پزشکی هسته‌ای رواج بسیاری یافته است، آشنایی با مفاهیم موجود در این زمینه نیز بسیار اهمیت پیدا کرده است. پزشکی هسته ای یکی از تخصصی‌ترین شاخه‌های علم پزشکی محسوب می‌شود که در آن با استفاده از مواد رادیواکتیو به تشخیص و درمان بیماری‌ها می‌پردازند.  

جالب و در عین حال لازم است بدانید که ایمن‌ترین، بدون دردترین و کم هزینه‌ترین روش موجود برای تشخیص و درمان بیماری‌ها پزشکی هسته ای است. همین موضوع سبب شده است که تبلیغات پزشکی هسته ای بسیار گسترش پیدا کند.

اگر برای تشخیص بیماری به پزشک فعال در این زمینه مراجعه کرده باشید، بدون شک می‌دانید که به منظور انجام عملیات تشخیصی مقداری از داروی ویژه نشان دار شده با رادیواکتیو را به بافت مورد نظر تزریق کرده و یا در مواردی نیز از بیمار می‌خواهند که این دارو را بخورد. پس از این که مواد مذکور به بدن وارد می‌گردد، توسط بافت آسیب دیده جذب شده و در آن جمع می‌شود. در گام بعدی با استفاده از دوربین گاما که امکان ردیابی این مواد را مهیا می‌سازد، به عکسبرداری از عضو آسیب دیده پرداخته و مشکل آن را تشخیص می‌دهند.

از مهم‌ترین کاربردهای درمانی پزشکی هسته ای می توان به پرتو درمانی اشاره نمود که با استفاده از آن به درمان انواع سرطان ها می‌پردازند. جالب است بدانید که با استفاده از این روش می‌توان حتی پیش از بروز نشانه‌های سرطان آن را تشخیص داده و درمان را سریع تر آغاز نمود. با استفاده از تبلیغات پزشکی هسته ای می‌توانید بیماران را از این کاربردها مطلع نموده و آن ها را به حضور در کلینیک علاقه مند کنید. بنابراین از اهمیت تبلیغات برای پزشکان غافل نشوید.

اهمیت و ضرورت تبلیغات پزشکی هسته ای چیست؟

تبلیغات پزشکی هسته ای یکی از مهم ترین بخش های چرخه معرفی و جذب مراجعه کننده می باشد. این تبلیغات در دو نوع آفلاین و آنلاین صورت می پذیرد تا گستره کسب و کار افزایش یافته و سود حاصل نیز بیشتر شود.

از جمله مهم ترین تبلیغات پزشکی هسته ای آفلاین می توان به پیامک، تبلیغات چاپی، تبلیغات محیطی، اجاره فضاهای تبلیغاتی و… اشاره نمود. این در حالی است که تبلیغات آنلاین که شامل استفاده از امکانات گوگل نظیر گوگل ادز و یوتیوب، شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، رسانه‌های خبری آنلاین، تبلیغات کلیکی در سایت ها و… می‌گردد، طرفداران بیشتری داشته و از همین رو بازدهی قابل توجه تری دارند.

ابزارها و روش های گوناگونی برای انجام تبلیغات پزشکی هسته ای وجود دارند. این موضوع که کدام ابزار را انتخاب نموده و با استفاده از آن به انجام تبلیغات هسته ای پرداخت و در این زمینه موفق شد، هنری است که صاحبان کلینیک ها و یا مشاوران تبلیغاتی از خود نشان می دهند. جهت مشاوره در خصوص تبلیغات پزشکی هسته ای می‌توانید با کارشناسان آژانس برندسازی و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در تماس باشید.

اگرچه به نظر بسیاری از افراد جذب بیمار کاری بسیار سخت، زمان بر و در عین حال هزینه بر است، اما جالب است بدانید که چنین نبوده و شما می‌توانید به راحتی و تنها با به کارگیری تکنیک‌های موجود در این زمینه مراجعین را تشویق به حضور در مطب یا کلینیک نمایید. برای موفقیت کافی است با نیازهای مخاطبان خود آشنا شده و انتظارات آن‌ها را بسنجید.

عصر امروز عصر رقابت‌ها است. برای این که از رقبای خود پیشی بگیرید، لازم است مراجعه کنندگان وفاداری داشته باشید. بنابراین با انجام تبلیغات پزشکی هسته ای ضمن جذب بیمار جدید در حفظ بیماران قدیمی خود کوشا باشید.

روش‌های انجام تبلیغات پزشکی هسته‌ای

در ادامه به معرفی بهترین روش های جذب بیمار برای خدمات پزشکی هسته ای خواهیم پرداخت:روش های انجام تبلیغات پزشک هسته ای

  • استفاده از سیستم های ارتباط با مشتری

بدون شک یکی از روش هایی که موجب اطمینان خاطر بیمار از توجه شما می گردد، یادآوری نوبت بیمار به وی می باشد. بنابراین نسبت به راه اندازی یک سرویس برای انجام این کار اقدام نموده و گامی مهم در راستای تبلیغات پزشکی هسته ای بردارید. بدون شک با این کار افراد جدیدی مشتاق استفاده از خدمات کلینیک شما می‌گردند.

  • قرار دادن اطلاعات پزشکی در اختیار بیمار

بیمارانی که برای دریافت خدمات درمانی به کلینیک شما مراجعه می نمایند، انتظار دارند شما کلیه اطلاعات پزشکی لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهید. بنابراین سعی کنید صادقانه و با حوصله اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار داده و بدین ترتیب زمینه اعتماد وی را فراهم سازید. این امر موجب رفع ابهامات بیمار شده و رضایت وی را به دنبال دارد.

  • توجه بیشتر به بیمار در مواقع خاص

در صورتی که بیمار شما در شرایط خاصی قرار دارد، برای مثال هنگامی که نتایج پزشکی هسته ای وی خبر از وجود یک بیماری نظیر سرطان دارد، بیش از هر زمان دیگری به او توجه کنید. با روحیه دهی به بیمار گامی مهم در جهت بهبود اوضاع روحی و جسمی وی برداشته و او را به موفقیت در درمان امیدوار نمایید.

نکته مهم دیگر توجه ویژه به بیماران ناراضی است. بدون شک هر مطب یا کلینیکی گاهی با حواشی درگیر می‌شود. به عنوان مثال وجود یک بیمار ناراضی از جمله موضوعاتی است که مطب را به حاشیه می کشاند. بدون شک یک بیمار ناراضی می‌تواند بیماران کنونی شما و آن دسته از بیمارانی که قصد مراجعه به مطب شما را دارند، از تصمیم خود باز دارد. بنابراین تمام تلاش خود را به کار بگیرید که مشکل وی را حل و رضایتش را جلب نمایید تا بازاریابی پزشکی شما با مشکل مواجه نگردد.

با به کارگیری نکات مهم در زمینه تبلیغات پزشکی هسته ای می‌توانید موفقیت خود را تضمین نموده و با جذب بیماران بیشتر سود حاصل از کسب و کار خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا