مدیریتمطالب آموزشی

اهمیت توصیه پزشک توسط همتایان و آشنایان

اکثر بیماران می‌خواهند توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی و پزشکانی که دیگران توصیه می‌کنند، ویزیت شوند. به همین دلیل است که درخواست و ارائه  توصیه پزشک توسط همتایان در فضای آنلاین بسیار قدرتمند می‌شود. این توصیه ها به شما این امکان را می‌دهد که مهارت های خود را به صورت آنلاین تأیید کنید و به عنوان یک متخصص واقعی در زمینه خود برجسته شوید. دسترسی به این تاییدیه ها همچنین به بیماران کمک می‌کند تا شما و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی را که می‌توانند از صمیم قلب به آنها اعتماد کنند بیابند. در این مقاله بررسی می‌کنیم که چرا تأییدیه های آنلاین برای شما و بیمارانتان بسیار ارزشمند است.

مشاوره راه اندازی کلینیک

چرا توصیه پزشک توسط همتایان مهم است؟

توصیه های همتایان در حال حاضر در صنایع خارج از مراقبت های بهداشتی و پزشکی معمول است. لینکدین را انتخاب کنید، جایی که بررسی‌های همتا به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کارمندان جدید عالی را استخدام کنند و شرکای قابل اعتماد پیدا کنند.

چرا بیماران می‌خواهند توصیه های همتایان را بخوانند؟ چگونه بهترین پزشک را برای درمان خود پیدا کنم؟ چگونه بفهمم که آنها پزشک مناسب من هستند؟

اینها سوالاتی هستند که بسیاری از بیماران هنگام تصمیم گیری در مورد سلامت و رفاه خود با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. دسترسی به توصیه‌های همتایان آنلاین، بیماران را قادر می‌سازد تا به این سوالات پاسخ دهند و قبل از آمدن به ملاقات شما احساس اطمینان کنند.

در اینجا نحوه حمایت همتایان از بیماران و برخی دلایل اهمیت توصیه پزشک توسط همتایان آمده است:

  • آنها اعتماد و اطمینان ایجاد می‌کنند
  • آنها تجربه شما را برجسته می‌کنند
  • آنها تخصص شما را به نمایش می‌گذارند
  • آنها به عنوان مهر تایید عمل می‌کنند

توصیه های همتایان به بیماران کمک می‌کند احساس راحتی کنند. آنها بیماران را قادر می‌سازند تا از تجربیات صادقانه سایر متخصصان بهره ببرند و ابزار دیگری را در اختیار آنها قرار می دهند تا انتخاب درستی در مورد مراقبت های بهداشتی خود داشته باشند. آنها تشخیص می دهند که توسط شخصی که واقعاً در رشته خود مورد احترام است دیده می‌شوند.

بهترین روش ها برای جلب توصیه های همتایان

  • توصیه ها را از طیف وسیعی از همتایان جمع آوری کنید. آنها ممکن است همکاران قبلی یا فعلی، بخشی از یک تیم چند رشته ای یا شخصی باشند که در شبکه ارجاع شما است.
  • توصیه های همتایان را بر اساس تخصص های مختلف خود درخواست کنید. این امر تخصص شما را در این زمینه ها برجسته می‌کند، که برای بیمارانی که به دنبال درمان های خاص هستند، مفید خواهد بود.
  • فراموش نکنید که توصیه های همتایان را برای کسانی که با آنها کار کرده اید بنویسید. به احتمال زیاد وقتی توصیه ای را ارائه می‌کنید، یک توصیه از یک همکار را دریافت خواهید کرد.

چگونه رضایت بیماران را دریافت توصیه پزشک توسط همتایان افزایش دهیم

چند قدمی که می‌توانید برای به حداکثر رساندن رضایت بیمار در یک کلینیک یا مطب انجام دهید عبارتند از:

  • تقویت ارتباطات: پزشکان و پرستارانی که برای ایجاد ارتباط تلاش می‌کنند، بیماران را تشویق می‌کنند تا در مورد نگرانی های خود صحبت کنند و سوالات باز بپرسند، احتمالاً تاثیر مثبتی بر سطح رضایت دارند. حتی چیزی به‌عنوان اساسی مانند پرسیدن احساس بیماران می‌تواند تاثیر مثبتی بر رضایت داشته باشد.
  • کاهش زمان انتظار: بستری شدن در بیمارستان برای هر بیمار یک زمان مضطرب است. طولانی شدن دوره انتظار یکی از دلایل اصلی نارضایتی بیماران است، زیرا انتظار باعث افزایش سطح اضطراب می شود. اقداماتی مانند اطلاع رسانی سریع به بیماران از نتایج آزمایش و بررسی منظم آنها باعث می‌شود آنها متوجه شوند که مراقبت از آنها را نادیده نمی‌گیرید. یک عذرخواهی ساده برای نتیجه یا ویزیت دیر هنگام می‌تواند بیمار را آرام کند.

چند راهکار برای ارتقا کیفیت اتاق انتظار کلینیک یا مطب شما

  • استفاده از فناوری: دسترسی بیماران به دستگاه‌های ارتباطی که آنها را قادر می‌سازد با کارکنان تماس بگیرند، سیستم‌های آموزشی تعاملی که اطلاعاتی در مورد مراقبت از آنها ارائه می‌دهند و سایر فناوری‌های کاربرپسند می‌تواند راحتی را افزایش داده و تجربه آنها را افزایش دهد.

ارائه نظرسنجی رضایت بیماران

اجازه دادن به بیماران برای پر کردن یک نظرسنجی رضایتمندی در پایان درمان به آنها این امکان را می‌دهد که بدانند به نظرات آنها اهمیت می‌دهید و قدردانی می‌کنید. همچنین می‌توانید بازخورد ارزشمندی را که می‌توانید برای بهبود سطح مراقبت از آنها و دریافت توصیه پزشک توسط همتایان استفاده کنید، به دست آورید.

درک اینکه چرا رضایت بیمار در صنعت مراقبت های بهداشتی ضروری است، مفید است، اما اگر گامی برای بهبود رضایت در مرکز خود برندارید، معنایی نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 × = 81

دکمه بازگشت به بالا