سایت و سئومطالب آموزشی

نکات مهم و علم پشت طراحی وب سایت دندانپزشکی

علم طراحی وب سایت دندانپزشکی احتمالاً چیزی است که هرگز به آن فکر نکرده اید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا شرکت های تبلیغاتی رنگ قرمز را دوست دارند؟ یا چرا مردم قرمز را با سبز جفت می کنند؟ احتمالا نه. با این حال، به نظر می رسد که دلیلی پشت همه چیز وجود دارد، از ترکیب رنگ گرفته تا موقعیت یک دکمه که از شما می خواهد در یک سایت ثبت نام کنید.

طراحی وبسایت پزشکی

علم طراحی وب سایت دندانپزشکی

اگر می خواهید مطب دندانپزشکی شما بهترین وب سایت ممکن را داشته باشد، در نظر گرفتن علم پشت آن ممکن است چیزی باشد که وب سایت شما را از متوسط ​​به استثنایی می برد. زمانی که تلاش‌های خود را بر متقاعدسازی متمرکز می‌کنید که توسط تحقیقات پشتیبانی می‌شود، سرنخ‌ها می‌توانند به طرز چشمگیری افزایش پیدا کنند. وقتی کاربران به طور متوسط ​​3 ثانیه طول می کشند تا به مرور وب سایت شما ادامه دهند باید توجه آنها را جلب کنید.

1) روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت دندانپزشکی

معانی رنگ می تواند تاثیر زیادی در طراحی وب سایت داشته باشد. این واقعیت را در نظر بگیرید که رنگ های آبی، خاکستری و سفید با هم جفت می شوند زیرا رنگ های سردتری دارند. رنگ های قرمز، نارنجی و قهوه ای رنگ گرمی دارند. این به تنهایی می تواند بر احساس کاربر هنگام مشاهده صفحات وب سایت شما تاثیر بگذارد. قدرت رنگ ها را دست کم نگیرید. به این فکر کنید که وقتی رنگ‌های خاص را برای وب‌سایت خود انتخاب می‌کنید چه چیزی را تداعی می‌کنند.

2) رنگ های مکمل

از رنگ‌های مکمل می‌توان در وب‌سایت‌های دندان‌پزشکی استفاده کرد. قرمز و سبز، آبی و نارنجی و بنفش و زرد رنگ های مکمل یکدیگر هستند زیرا در چرخه رنگ متضاد هستند. استفاده از این رنگ های مکمل در کنار هم می تواند آنها را روشن تر نشان دهد و چشم را به طور موثرتری به سمت خود بکشاند.

3) کال تو اکشن در طراحی وب سایت دندانپزشکی

آیا می خواهید بیماران بالقوه در یک خبرنامه ثبت نام کنند؟ قرار ملاقات رزرو کنید؟ برا ی مشاوره ی رایگان تماس بگیرید؟ دکمه‌های CTA شما این اقدامات را نشان می‌دهند، اما هنگام طراحی وب سایت دندانپزشکی مراقب باشید آنها را کجا قرار می‌دهید.

4) آن را تمیز و ساده نگه دارید

گوگل مطالعه ای را انجام داد که در آن اثربخشی وب سایت های کم پیچیدگی در مقابل پیچیدگی بالا را ارزیابی کرد. جای تعجب نیست که وب سایت هایی که ساده، بی نظم و مینیمالیستی هستند، مطلوب تر هستند. هیچ‌کس نمی‌خواهد روی وب‌سایت شما کلیک کند تا با فاجعه‌ای از اطلاعات، ویدیوها و رنگ‌های متضاد مواجه شود. پردازش اطلاعات زمانی که بدون اضافات بیش از حد ارائه شود آسان تر است.

5) بهترین چهره را نشان دهید

تصاویر مرتبط با چهره قوی‌ترین تصویر در نظر گرفته می‌شوند، زیرا می‌توانند توجه را جلب کرده و به طور موثر متقاعد کنند. این احتمال وجود دارد که بیماران بالقوه بخواهند شما، تیم دندانپزشکی و مشتریان خوشحال را ببینند. از تصاویر مربوط به چهره می توان برای نشان دادن کلینیک شما استفاده کرد که باعث افزایش اعتماد می شود. همچنین می‌توان از آن برای نمایش توصیفات بیمار استفاده کرد، که شانس تبدیل شدن بیماران بالقوه به بیماران واقعی را افزایش می‌دهد.

6) از حواس پرتی در صفحه اصلی خود اجتناب کنید

بیماران بالقوه شما یک تجربه ساده می خواهند که اگر می خواهید تعداد بیماران خود را افزایش دهید، باید آن را ارائه دهید. قرار دادن آیکون های رسانه های اجتماعی، لینک های خارجی یا پیوند به پست های وبلاگ در صفحه اصلی شما راهی قطعی برای منحرف کردن بازدیدکنندگان است که ممکن است هرگز به صفحه اصلی شما برنگردند.

به طور خلاصه، مردم می خواهند سفر آنها در وب سایت دندانپزشکی شما تا حد امکان ساده باشد. با دسترسی آسان به تمام اطلاعات حیاتی، برجسته کردن اقدامات و تصمیم گیری تا حد امکان بدون دردسر و آسان، تجربه کاربری بهتری ایجاد خواهید کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا