سایت و سئو

ابزارهای تحلیل سایت و آمارگیری از آن

ابزارهای تحلیل سایت و آمارگیری از آن

اگر شما دارای سایت پزشکی می باشید و یا سئو سایت پزشکی خود را به مجریان خارجی سپرده اید باید به خوبی با روش های تحلیل سایت کلینیک و آمار بازدید کننده‌ها آشنایی داشته باشید. هر یک از این روش ها ویژگی های مختلفی دارد که شما باید با تک تک آنها به خوبی آشنایی داشته باشید تا بتوانید استفاده بهینه ای از آنها داشته باشید. دقت داشته باشید که شما تنها یکی از این روش ها را به کار بگیرید، چرا که اگر از چندین روش استفاده کنید بدون شک باعث می شوید سرعت سایت افت پیدا کند و دیگر کارایی لازم را نداشته باشد. برای اینکه شما با این روش ها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا کند.

معرفی روش های تحلیل سایت کلینیک و آمار بازدید کننده‌ها

برخی از مهمترین روش ها  که باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت است از:

  1. google Analytics:

بسیاری از کاربران برای تحلیل کردن سایت کلینیک و به دست آوردن آمار بازدید کننده از این روش استفاده می کنند. از آنجایی که استفاده کردن از این روش رایگان می باشد و ابزار اطلاعاتی درستی را به شما ارائه می دهید می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. گوگل آنالیتیک یکی از مهمترین نقاط عطف اندازه گیری در طراحی سایت  پزشکی به شمار می رود که اگر تاکنون از آن استفاده نکرده اید بهتر است از آن استفاده نمایید. امکانات درونی این روش بسیار زیاد است و برای آن دسته از افرادی که به تازگی می خواهند تحلیل بازدیدکننده های سایت خود را شروع کنند بهترین انتخاب به شمار می رود.

  1. Clicky:

این نوع از روش های تحلیل سایت کلینیک و آمار بازدید کننده‌ها تحولات بسیار زیادی را به وجود آورده است که روز به روز هم در حال افزایش پیدا کردن می باشد. بعد از گزینه و روش اولی که معرفی کردیم بیشتر کاربران ترجیح می دهند که از این روش استفاده کنند. یکی از مهمترین تفاوت هایی که روش اول با این روش دارد این است که در روش اول ارائه اطلاعات مقداری تاخیر وجود دارد و شما یک روز بعد می توانید اطلاعات را به دست آورید. اما در این روش شما اطلاعات را به صورت آنی می توانید دریافت کنید.

clicky چیست؟

 

  1. Mint:

 این روش هزینه خریداری آن بسیار مناسب می باشد و برای خرید آن تنها یک بار کافی است هزینه پرداخت کنید. این روش در مقابل بسیاری از روش های دیگر که هزینه دوره ای می گیرند بسیار مناسب تر می باشد. اگر شما می خواهید به صورت طولانی مدت یکی از روش های تحلیل سایت را مورد استفاده قرار دهید باید بدانید که این روش یکی از بهترین روش هایی می باشد که می توانید انتخاب کنید. امکانات درونی این روش بسیار ساده و تازه می باشد و هرچه که نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.

mint چیست؟

 

  1. Clicktale:

اگر شما می خواهید بدانید که مراجعه کننده های سایت کلینیک چگونه با سایت شما ارتباط برقرار می کنند باید بدانید که این روش یکی از بهترین روش هایی می باشد که می توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این روش  شما قادر خواهید بود که بازدیدکنندگان سایت خود را به خوبی مشاهده کنید و با آنها در تعامل باشید. اینکه چه بخش هایی را آنها نادیده می گیرند را می توانید به خوبی مورد بررسی قرار دهید و روی آن بخش ها بیشتر کار کنید. اگر شما چنین اطلاعاتی ار می خواهید در دست داشته باشید پیشنهاد می دهیم از این روش استفاده کنید.

clicktale چیست؟

 

  1. CrazyEgg:

این روش به شما راهکارهای بسیار زیادی را نشان می دهد تا از طریق آن راهکارها، به خوبی بتوانید نحوه گشت و گذار افراد را در سایت های خود مورد بررسی قرار دهید. چندین نقشه بسیار مهم در این روش وجود دارد که هر یک از این نقشه ها ویژگی های متنوعی دارند و شما با استفاده از آنها می توانید سایت خود را به خوبی تحلیل کنید و آمار بازدید کننده های سایت خود را با استفاده از این روش به خوبی متوجه خواهید شد.

crazyegg چیست؟

آژانس برندسازی و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در خصوص طراحی سایت، سئو سایت پزشکی و …. می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 × = 40

دکمه بازگشت به بالا