بازاریابی

ویدئومارکتینگ تاثیرگذار

ویدئومارکتینگ تاثیرگذار

جذب مخاطب امروز یکی از مهم‌ترین بحث هایی است که در هر کسب و کار و تجارتی مورد بحث قرار دارد. حتی این موضوع پا را فراتر از کسب و کار در دنیای تجارت برده است. در هر زمینه ای که نگاه کنید جذب مخاطب و حفظ آن اهمیت بالایی دارد که تنها یک بخش از این اهمیت مربوط به دنیای اقتصاد و مالی می‌شود. از این رو کاملاً طبیعی است که مفاهیم مختلفی چون بازاریابی و مارکتینگ پزشکی به میان بیایند. یکی از جذاب‌ترین و بهترین انواع مارکتینگ را می‌توان به واقع ویدئومارکتینگ پرشکی دانست.

برای این که اهمیت ویدئومارکتینگ را درک کنید به این نکته توجه داشته باشید که انسان 5 حس به نام‌های بینایی، شنوایی، لامسه، بویایی و چشایی دارد. وقتی مخاطب متنی را می‌خواند آن را فقط می‌بیند. وقتی کسی برایش حرف می‌زند آن را تنها می‌شنود. اما وقتی یک ویدیو مشاهده می کند در واقع آن را از دو راه بینایی و شنوایی دریافت می‌کند. برای مغز انسان هرچه اطلاعات مشابه از حس‌های بیشتری درک شوند، همانقدر جذاب‌تر می‌شود. از این رو ویدئومارکتینگ خود به خود نسبت به انواع متن‌های تبلیغاتی جذابیت بالایی دارد. حتی بهترین راه برای تبلیغات پزشکی استفاده از ویدئو مارکتینگ پزشکی می‌باشد.

نگاهی به ویدئومارکتینگ در آمار

  1. ویدئومارکتینگ از علایق گوگل محسوب می‌شود از این رو 30 درصد شانس دیده شدن شما را بیشتر می‌کند.
  2. طبق آمار 64 درصد از خریداران محصولات مختلف بعد از دیدن یک ویدئومارکتینگ از محصول راغب به استفاده از آن می‌شوند.
  3. حدود 80 درصد از کاربران اینترنتی، آخرین ویدیو که دیدن را به خاطر دارند. این یعنی ماندگاری بالا در ذهن مخاطب.
  4. بر اساس آماری که دیتاسنترهای رسمی دنیا ارائه داده‌اند حدود 82 درصد از حجم اینترنت مصرف کنندگان به دیدن ویدیو صرف می‌شود.
  5. حدود 98 درصد کاربران حتما می خواهند ویدیو موجود در مورد محصول یا خدمات ارائه شده توسط شما را مشاهده کنند. بنابراین با احتمال نزدیک به صد ویدئومارکتینگ شما توسط تمام مخاطبان دیده می‌شود.

چنانچه زمان و دانش کافی برای موشن گرافی و ویدئو مارکتینگ ندارید آژانس برندسازی و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ به شما کمک خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 78 = 88

دکمه بازگشت به بالا