بازاریابی

ویدئو مارکتینگ در حوزه پزشکی

ویدئو مارکتینگ در حوزه پزشکی چگونه است؟

با توجه به توضیحاتی که در مقالات قبل در سایت طب مارکتینگ عنوان شد، می‌توان متوجه اهمیت ویدئو مارکتینگ در حوزه پزشکی شد. در همین راستا راه اندازی وب سایت های اینترنتی و صفحات انحصاری در فضای مجازی باعث می‌شود تا افراد بتوانند اقدام به تبلیغات موثرتری نمایند. تبلیغات پزشکی در قالب ویدئو تنها مختص به زمان و مکان خاصی نمی باشد و افراد می‌توانند حتی مسافرت نیز از آن بهره ببرند.

اهمیت ویدئو مارکتینگ تا آن حد مهم است که بازاریابی ویدئویی یک امر ثابت شده ای است لذا شرکت‌ها تلاش می نمایند تا تصویر برند خود را از این طریق در ذهن مخاطب ثبت نمایند.

از سوی دیگر تاثیر ویدئوی پزشک در جذب بیمار موجب می گردد تا نرخ تبدیل بالاتر رود. به عبارت دیگر یک بازدید کننده به یک مخاطب همیشگی تبدیل شود. امروزه حدود 63 درصد از مشاغل از این روش بازاریابی برای معرفی خود استفاده می‌نمایند زیرا در حدود 80 درصد موفقیت آن بیشتر از سایر روش‌ها می‌باشد.

اهمیت ویدئو مارکتینگ در حوزه پزشکی:

افرادی که به اهمیت ویدئو مارکتینگ مطلع هستند و آن را به عنوان یکی از روش های تبلیغات پزشکی می دانند، قطعا می‌دانند که در این راه چالش‌هایی وجود دارد که در ادامه به آن پرداخته می‌شود:

  • بی‌احترامی ناخواسته در ویدئو به قشر خاص

معرفی خدمات به وسیله موشن گرافی بسیار با اهمیت است و می‌تواند در حدود 80 درصد از بازدیدکنندگان را به مخاطب تبدیل نماید اما باید در نظر داشت که در این روش به گروه و طبقه خاصی از مردم بی‌احترامی نشود و جوانب احترام رعایت گردد. گاهاً تاثیر ویدئوی پزشک به صورت منفی بوده است زیرا به صورت ناخواسته گروه خاصی از افراد تحت الشعاع قرار گرفته‌اند.

اهمیت ویدئومارکتینگ زمانی درک می‌شود که شما با تبلیغات پزشکی در این راستا بتوانید اعتماد مخاطبان خود را به دست آورید. در این حیطه لازم است تا احساسات طرف مقابل که اغلب بیماران نیز می‌باشند، در نظر گرفته شود. گاها قرار دادن تصاویر و فیلم های دلخراش باعث می‌شود تا نتیجه عکس مشاهده شود. برای این که مخاطبان شما با ویدئو مارکتینگ بیشتر آشنا شوند لازم است تا ویدیوهای شما راحت و بدون تکلف باشند تا هر قشری از افراد و با هر سطح دانش بتوانند متوجه آن‌ها شوند.

  • جذابیت ویدئو در سوشال مدیا و گوگل

در پزشکی ویدئو مارکتینگ بیش از هر صنعت دیگری می تواند تاثیرگذار باشد زیرا تصاویر و فیلم مخصوصا در رشته زیبایی میزان ROI را افزایش خواهد داد اما باید در نظر داشت که تهیه عکس و فیلم قبل و بعد بدون هرگونه افکتی باشد که نظر مثبت افراد را جذب نماید. در غیر این صورت امکان بی‌اعتمادی و از دست دادن برند نیز خواهد شد. بسیاری از افراد ممکن است با یک گوشی ساده این کالکشن تصاویر و ویدیوها را جمع آوری نمایند، کیفیت تصاویر و صحت آن‌ها برای جلب رضایت بینندگان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

قرار دادن تصاویر ویدیویی بر روی سایت بسیار مهم می‌باشد. خزنده‌های موتور جستجوی گوگل نیز به این مورد بسیار توجه دارند. اما باید در نظر داشت که رقابت در این حیطه نیز بسیار زیاد است. از همین رو معرفی خدمات به وسیله موشن گرافی اگر که دارای ایده خاصی نباشد و تکراری باشد، از سمت موتور جستجوی گوگل به آن نمره منفی نیز داده می‌شود.

تبلیغات پزشکی در شبکه‌های اجتماعی یک راه موثر برای جذب مخاطب است اما باید در نظر داشت که این گونه از شبکه‌ها نیازمند بررسی و پیگیری هستند. اگر که تعامل لازم با کاربر صورت نگیرد، تمام حس اعتماد از بین می‌رود و اهمیت ویدئومارکتینگ بیهوده تلقی می‌شود.

جمع بندی:

ویدئو مارکتینگ می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. برخی از آنها یک ویدیو از معرفی خدمات هستند. در برخی از ویدیو ها رضایت کاربران و مشتریان بیان می‌شوند. بعضی از ویدیو مارکتینگ ها به آموزش محصول و خدمات می پردازند. گاها برای اینکه به صورت خاص اقدام به جذب مخاطب نمایید، می‌توانید از پشت صحنه تولید یک محصول و یا ارائه خدمات فیلمی تهیه شود.

دپارتمان ویدئو مارکتینگ طب مارکتینگ با توجه به نیاز شما در این زمینه کمکتان می کند. جهت مشاهده انواع خدمات ویدئو مارکتینگ و موشن گرافی و مشاهده نمونه کارها در این زمینه کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا