سایت و سئومطالب آموزشی

نرخ تبدیل خوب برای سایت پزشکی چقدر است؟

شاید مهم‌ترین هدف کلینیک یا مطب پزشکی تبدیل بازدیدکنندگان سایت به سرنخ و بیمار باشد. در این مقاله ما برخی از استراتژی های کلیدی برای افزایش نرخ تبدیل در سایت پزشکی را بررسی می‌کنیم.

نرخ تبدیل در سایت پزشکی چیست؟

هنگام طراحی وب سایت پزشکی خود، باید نرخ تبدیل را در نظر داشته باشید. اگر قبلاً با تبلیغات آنلاین کار کرده باشید، بدون شک ممکن است با اصطلاح نرخ تبدیل آشنا باشید.

نرخ تبدیل (conversion rate)

نرخ تبدیل در سایت پزشکی همانطور که در مورد سایر وب سایت ها اعمال می‌شود، به این معنی است که تا حد امکان افرادی که از وب سایت شما بازدید می‌کنند یک کاری از قبیل رزرو وقت ملاقات انجام دهند زیرا به احتمال زیاد، هدف شما این است که آنها در کلینیک شما قرار ملاقات بگذارند. تبدیل و طراحی وب دست به دست هم می‌دهند زیرا دو روی یک سکه هستند.

در ادامه برخی از ایده‌ها و استراتژی‌های رایجی که کلینیک‌های پزشکی برای بهبود نرخ تبدیل در سایت پزشکی خود استفاده می‌کنند، آورده شده است.

محتوا را ساده نگیرید

شما باید هم معتبر باشید و هم به آموزش بازدیدکنندگان صفحه فرود یا لندینگ پزشکی خود ادامه دهید. اگر محتوای خود را بیش از حد ساده کنید، یا وقت آنها را با اطلاعاتی که از قبل می‌دانند تلف می‌کنید یا به عنوان یک متخصص در ایجاد اعتماد شکست خواهید خورد. این بدان معنا نیست که شما باید از اصطلاحات پیچیده و علمی استفاده کنید.

قیف های بازاریابی ایجاد کنید

اطلاعاتی را که برای ارائه به مخاطبان خود در صفحه فرود نیاز دارید، بر اساس جایی که آنها در سفر مشتری خود هستند، شناسایی کنید. هدف شما این است که کاربران را از یادگیری در مورد شرکت خود برای اولین بار از طریق قیف بازاریابی خود به سمت تبدیل شدن به یک رهبر و سپس بازدید از دفتر هدایت کنید.

توسعه یک قیف بازاریابی به این معنی است که در مورد سؤالاتی که آنها هنگام ورود به سایت شما خواهند داشت فکر کنید و بعد از بازدید از صفحه فرود شما برای آنها بازاریابی کنید. می‌توانید کمپین‌های بازاریابی مجدد ایجاد کنید تا به بازدیدکنندگان سایتی که در پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، یوتیوب، سایر وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها تبدیل نشده‌اند دسترسی پیدا کنید تا در ذهن خود باقی بمانید و پیام خود را تقویت کنید.

محتوای متنوع برای بهبود نرخ تبدیل در سایت پزشکی

از 80 درصد کاربران اینترنت که جستجوی مرتبط با سلامتی انجام داده اند، اغلب مردم برای جستجوی اطلاعات در مورد یک بیماری یا مشکل پزشکی خاص (63٪) یا یک درمان یا روش پزشکی خاص (47٪) به اینترنت مراجعه می‌کنند.

برای اینکه محتوای پزشکی خود را در مورد شرایط یا درمان برجسته کنید، باید راه‌هایی برای متمایز کردن و ارائه ارزشی فراتر از آنچه که یک بیمار در وب پیدا می‌کند ارائه دهید.

راه‌های مختلف برای تشویق به تعامل و آموزش بیماران بالقوه را بررسی کنید. برای مثال، ابزارهای تعاملی و آزمون‌ها می‌توانند راهی عالی برای بهبود چشمگیر نرخ تبدیل شما باشند. آنها می توانند به بیمار بالقوه کمک کنند تا پاسخ ها را دریافت کند و انواع سرنخ های جدیدی را فراتر از ارسال فرم تماس با ما ایجاد کند.

تیم های بازاریابی و تیم فروش خود را متحد کنید

برای ایجاد سرنخ برای بیماران و افزایش رشد برای عمل خود، باید به بیمارانی که در حال تبدیل شدن به محققان باهوش هستند، رسیدگی کنید. آنها با اطلاعات دیجیتالی توانمند هستند و از گزینه های ارائه دهنده خود بسیار آگاه هستند. می‌توانید استراتژی‌های زیر را برای بهبود نرخ تبدیل در سایت پزشکی خود اجرا کنید:

  • تبلیغات و پیام های بازاریابی بسیار هدفمند برای هر کمپین
  • تولید محتوا برای آموزش بیماران، افزایش آگاهی و ایجاد تعامل
  • وب‌سایتی که با استفاده از تاکتیک‌های تبدیل ویژه مراقبت‌های بهداشتی، ترافیک را به سرنخ تبدیل می‌کند
  • تیم حمایت از بیمار که با بیماران صحبت می‌کند و از طریق همدلی اعتماد ایجاد می‌کند
  • تماس ها را برای تشویق به بازخورد، ارجاع و بازدیدهای مکرر دنبال کنید
  • اندازه‌گیری معیارها، بینش‌ها و گزارش‌دهی در هر سطح

تبلیغات در رسانه های اجتماعی را امتحان کنید

به یاد داشته باشید که با تبلیغات شبکه اجتماعی، خلاقیت و هدف گذاری کلیدی است. اطمینان حاصل کنید که در صورت امکان از ویدیو در تبلیغات اجتماعی خود استفاده می‌کنید و هدف گذاری را که به بهترین بیماران بالقوه شما می‌رسد، از جمله هدف گیری مجدد وب سایت و هدف گذاری مشابه بر اساس بازدیدکنندگان سایت، اولویت بندی کنید.

سخن پایانی

اولین قدم این است که بفهمید نرخ تبدیل فعلی شما چقدر است و انتظارات واقع بینانه تعیین کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، اجرای استراتژی‌های ذکر شده در این مقاله نه تنها نرخ تبدیل صفحه لندینگ شما را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند شما را به تعیین معیارهای بالاتر با پیشرفت سوق دهد. شایان ذکر است که بهینه سازی نرخ تبدیل یک فرایند مداوم است و تیم سئوی پزشکی شما باید همه روزه برای آن تلاش کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + = 17

دکمه بازگشت به بالا