بازاریابیمطالب آموزشی

چرا محتوای پزشکی جدید می‌تواند برای سایت شما مفید باشد؟

شما برای داشتن یک وب سایت، نیاز به محتوای مرتبط و سازگار با سئو دارید. اما برای داشتن یک وب سایت فعال و موفق، هر چند وقت یکبار به محتوای تازه و به روز شده نیاز دارید. محتوای وب سایت به وب سایت های پزشکی و تامین کنندگان خدمات درمانی کمک می‌کند تا به بیماران دسترسی پیدا کنند و به آنها آموزش دهند. در این مقاله به اهمیت محتوای پزشکی جدید برای یک سایت پزشکی می‌پردازیم.

اهمیت محتوای پزشکی جدید

موتورهای جستجو و به خصوص گوگل یک سایت را بدون هیچ نوع به روز رسانی، یک سایت راکد در نظر می‌گیرند. سایتی که محتوای پزشکی جدید ندارد بی ارزش تلقی می‌شود و در نتایج جستجو ظاهر نمی‌شود.

نکاتی برای رتبه بندی سایت پزشکی در گوگل

اساساً، اگر سایت پزشکی خود را به طور منظم با محتوای پزشکی عالی به روز کنید، موتورهای جستجو شما را در نتایج نشان می‌دهند و می توانید روی این حساب کنید که وب سایت شما در صدر نتایج جستجوی بیمار است.

بله، این کار بسیار خسته کننده است، اما تولید محتوای پزشکی یکی از بهترین روش ها برای جذب بیماران جدید و بازگرداندن بیماران قدیمی به وب سایت شما است. به روز رسانی منظم سایت خود با محتوای پزشکی جدید محبوبیت شما را در اینترنت ارتقا می‌دهد، به این ترتیب شناخت شما برای بیماران جدید ساده تر می‌شود.

در صورتی که محتوا مرتبط و دقیق باشد، بیماران سایت شما را به عنوان یک کانون قطعی برای محتوای پزشکی درک خواهند کرد. شما می توانید انواع مختلفی از محتوا را در رابطه با خدمات پزشکی خود از جمله ورودی های وبلاگ، اینفوگرافیک ها، فیلم ها، تحلیل های متنی و حتی یک صفحه بررسی برای بیماران خود ایجاد کنید.

محتوای پزشکی جدید سایت شما را مرتبط نگه می‌دارد

مرتبط بودن سایت (Relevance) مشکل بزرگی است که اکثر مشاغل پزشکی از آن رنج می برند. بسیار سخت است که کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا حتی مدتی است که آن را تمرین کرده اید، مرتبط بمانید. اگر سایت شما حاوی محتوای تازه نباشد، بیماران شما را مرتبط یا انتخاب خوبی نمی‌دانند.

عدم وجود محتوا یا داشتن محتوای نادرست، نشانه لحظه ای است که سایت و تجارت پزشکی شما غیرقابل اعتماد است. برای مرتبط ماندن، سایت شما باید به بیماران محتوای پزشکی استثنایی ارائه دهد.

شاید ایده آل ترین رویکرد برای پرورش امکان خدمات پزشکی شما به عنوان قابل اعتماد و حرفه ای می تواند گنجاندن یک منطقه اخبار و وبلاگ ها در صفحه سایت شما باشد. محتوای پزشکی جدی را می‌توان تقریباً بر روی هر چیزی که برای بیماران شما اهمیت دارد متصل کرد.

در صورتی که خدمات پزشکی شما اصولاً خدمات قلب و عروق ارائه می دهد، مطالب وبلاگ در مورد خدمات قلب شما با اطلاعات واقعی پزشکی مرتبط با آنها می‌تواند موفقیت آمیز باشد و به عنوان محتوای همیشه سبز برای بیماران شما پر شود تا بارها و بارها به آن اشاره کنند.

با محتوای تازه در نتایج جست و جوی گوگل رتبه بگیرید

گوگل به عنوان حاکم تمام موتورهای جستجو، تاثیر عظیمی بر مدیران وب سایت و نحوه توسعه سایت ها دارد. ترجیح گوگل سایت‌هایی است که اغلب و به صورت منظم محتوا منتشر می‌کنند و این نشانه خاصی است که شما باید تا حد امکان محتوای جدید را به سایت خود اضافه کنید. وب‌سایتی که هر روز یک‌بار یا احتمالاً چند بار در هفته به‌روزرسانی می‌شود، به‌عنوان یک سایت تازه‌شده مشاهده می‌شود.

گوگل به طور مداوم به دنبال صفحاتی است که جدید یا به روز شده اند و پس از آن محتوای جدید را به لیست گوگل اضافه می‌کند. اگر وب سایت خود را به طور منظم با محتوای مرتبط و مهم به روز می کنید، در آن مرحله امکان برتری دارید که گوگل با هر به روز رسانی سایت شما را بالاتر قرار دهد و در سئوی سایت پزشکی موفق شوید.

ساده ترین و بهترین روش برای تازه و به روز ماندن این است که یک وبلاگ را در صفحه خود بگنجانید و به افزودن مقالاتی که توسط بیماران شما دیده می‌شود ادامه دهید.

کلمات کلیدی به روز شده را بگنجانید

ارزش کلمات کلیدی بیشتر از آجرهای طلا در دنیای بازاریابی محتوا و سئو است. ترکیب وب سایت پزشکی شما با محتوایی که با کلمات کلیدی خوب تعبیه شده است، کشف سایت شما را برای بیماران ساده تر می‌کند.

تحقیق کلمات کلیدی در حال تکامل و به روز شدن است و شما نمی توانید روی محتوای قدیمی خود حساب کنید. بهترین راه برای گنجاندن کلمات کلیدی تازه و مرتبط در وب سایت شما، افزودن آنها به محتوای تازه ای است که به روز می‌کنید. همه چیز را در نظر بگیرید، به دنبال کلمات کلیدی واضح تر و خاص تر بروید.

محتوای جدید اعتبار دامنه شما را افزایش می‌دهد

هرچه محتوای آموزنده و جذاب‌تری را بتوانید در وب‌سایت خود بگنجانید، پتانسیل قدرت برجسته‌تری به سایت شما دست می‌یابد. اغلب، گنجاندن یک صفحه اخبار پزشکی در سایت شما یکی دیگر از تکنیک های قوی برای تبدیل آن به یک سایت قدرتمند است.

هر بار که سایت خود را با یک گزارش یا یک ورودی وبلاگ به روز می‌کنید، صفحه دیگری توسط گوگل ساخته و لیست می‌شود. هرچه بیشتر در مورد یک نکته خاص بنویسید، تا زمانی که محتوا مرتبط باشد، به یک مرجع معتبر تر تبدیل می‌شوید و بیماران شروع به باور آنچه می‌گویید می‌نند.

سخن پایانی

سایت پزشکی شما خانه کسب و کار شما در اینترنت است. نادیده گرفتن این واقعیت تنها منجر به از دست دادن کسب و کار پزشکی شما می‌شود. به اشتراک گذاری محتوای جدید و مرتبط در سایت شما برای تصویر و اعتبار شما مفید است. اطمینان حاصل کنید که محتوای دقیق و جذاب و مرتبط با خدمات پزشکی کلینیک خود، منتشر می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 27 = 33

دکمه بازگشت به بالا