بازاریابیمطالب آموزشی

چرا پزشکان باید فوراً به بازاریابی آنلاین پزشکی روی بیاورند؟

در دنیای دیجیتال امروزه همه بیماران انتظار دارند که کلینیک پزشکی شما را هنگام جستجو در گوگل مشاهده کنند، اگر خدمات شما نمایش داده نشود، ممکن است تصور بدی از کلینیک شما برای بیماران ایجاد شود. اگر تازه شروع به ورود به بازاریابی آنلاین پزشکی کرده اید، باید بدانید که طب مارکتینگ چقدر برای شما و بیمارانتان تأثیرگذار است و به طور کلی چقدر بر موقعیت شما تاثیر می‌گذارد.

 بازاریابی آنلاین پزشکی چیست؟

بازاریابی آنلاین پزشکی عبارت است از ترویج تکنیک های در نظر گرفته شده برای ارتباط با بیماران و آموزش خدمات پزشکی شما از طریق سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، وب سایت و بازاریابی محتوا و غیره.

بهترین بازاریابی آنلاین از تمرین از طریق فرآیند آزمون و خطا استفاده می‌کند، به این معنی که حول به تصویر کشیدن مخاطب بیمار، جایی که آنها معمولاً از کجا هستند، نوع خدماتی که به دنبال آن هستند و ارتباط آنها، و ایجاد یک رابطه اعتماد متمرکز است.

بازاریابی خدمات پزشکی به شما این امکان را می‌دهد که نام و شهرت خود را از رقبای خود در بیماران نزدیک و بازدیدکنندگان آنلاین گسترش دهید. مزیت دیگر این است که یک متدولوژی بازاریابی خدمات پزشکی قدرتمند می‌تواند نام و خدمات شما را در زمینه خدمات پزشکی شما اعم از قلب، مغز و اعصاب یا گوارش ارتقا دهد. پس چگونه به شما سود بیشتری می رساند؟

بیماران بالقوه شما با یک کلیک فاصله دارند

در دنیای بازاریابی آنلاین، قانونی وجود دارد که همه از آن پیروی می کنند. یک بازدید کننده آنلاین = یک بیمار بالقوه. تنها و مهمترین چیزی که از بازاریابی پزشکی آنلاین برای شما بیرون می‌آید، بیماران بالقوه جدید است.

شما همچنین می‌توانید بیماران بالقوه را جذب و نگهداری کنید و تعهد را بهبود بخشید. یک استراتژی بازاریابی پزشکی خوب و قوی از داده های SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) برای کمک به انتخاب بیماران جدید شما استفاده می‌کند.

صرف نظر از اینکه این به عنوان SEO یا SEM باشد، می‌توانید محتوای پزشکی خود را با این هدف برنامه ریزی کنید که دقیقاً افرادی را هدف قرار دهد که ممکن است با درک آن سود ببرند. به طور مشابه، اگر بتوانید روی شیوه‌های بازاریابی پزشکی آنلاین خود تمرکز کنید تا جمعیت صحیحی از بیماران را هدف قرار دهید، می‌توانید سئوی خود را بهبود ببخشید تا بیماران بتوانند شما را راحت‌تر کشف کنند. برای آن دسته از بیماران بالقوه ای که به دوستان و خانواده خود وابسته هستند تا به آنها پزشک پیشنهاد دهند، بازاریابی پزشکی آنلاین می تواند بر نحوه تماس شما با آنها نیز تاثیر بگذارد.

بهینه‌سازی وب‌سایت یا سئو سایت پزشکی شامل تزریق کلمات کلیدی مرتبط به محتوای پزشکی شما است که در وب‌سایت خود منتشر می‌کنید تا زمانی که کسی آنها را جستجو می‌کند نشان داده شود. به عنوان مثال، اگر محتوایی در وب سایت خود دارید که مربوط به خدمات اشعه ایکس در لس آنجلس است، یک بیمار بالقوه ممکن است کلمات کلیدی مانند:

  • بهترین خدمات اشعه ایکس در تهران
  • دکتر ارتوپد در تهران

بیماران شما به دنبال تجربه ای راحت هستند

بیماران شما به دنبال چیزی هستند که بدون دردسر باشد و لازم نیست هر بار شما را ملاقات کنند، چه برای بررسی زمان بسته شدن مرکز پزشکی شما، در دسترس بودن پزشکان توصیه شده به آنها یا حتی بررسی خدمات پزشکی که شما دنبال می کنید.

هرچه کاوش جزئیات خدمات پزشکی خود را برای بیماران فعلی ساده‌تر کنید، احتمال اینکه تجربه مناسبی داشته باشند و دوباره برگردند یا حتی شما را به سایر بیماران بالقوه توصیه کنند، بیشتر می‌شود.

علیرغم اینکه بیماران چقدر از شما قدردانی می‌کنند، اگر جستجو برای آنچه می‌خواهند، قرار ملاقات یا اطلاع از خدمات شما برایشان سخت باشد، ممکن است شروع به جستجوی جای دیگری کنند.

برای جلوگیری از آن، داشتن یک استراتژی بازاریابی آنلاین ساده تر است، وب سایتی برای خدمات شما تا بیماران بتوانند سایت شما را جستجو کنند تا به سوالاتی که دارند پاسخ دهند، این کار از کاری که هر دو نیاز دارید را کاهش می دهد.

شما می توانید توسط تماس های آنها که در مورد جزئیات قرار ملاقات یا خدمات شما جویا می شوند بمباران شوید یا آنها می توانند به سادگی آن را به تنهایی جستجو کنند. این به شما در نگهداری از بیماران جدید، قدیمی و بالقوه و همچنین ایمن سازی آنها کمک می کند.

شما می توانید پول پس انداز کنید و بیماران جدید به دست آورید

اگر به بازاریابی آنلاین روی بیاورید، نه تنها بیماران جدید دریافت می کنید، بلکه مقداری پول در هزینه های بازاریابی منظم مانند تکرارهای پزشکی یا غیره صرفه جویی می کنید. سخت‌ترین بخش تأمین امنیت بیماران جدید، ارتباط با آنها و نشان دادن آنچه روی میز می‌آورید به آنهاست.

بازاریابی آنلاین مطمئن تر و متمرکز است. تنها چیزی که انجام می دهید تلاش برای درک بیماران و بهترین شیوه های مناسب برای شماست. شما همچنین با گسترش دامنه خدمات محلی خود به سطح پیشرفته تر و وسیع تر از آن بهره مند می شوید. این گسترش در کسب و کار پزشکی شما و کاهش پولی که برای بازاریابی منظم خرج می کنید به شما کمک می کند تا تجارت خود را توسعه دهید و خدماتی را که می توانید به بیماران خود ارائه دهید بهبود بخشید. پول نقدی که صرف می کنید می تواند برای دستگاه های جدید و ماشین های پیشرفته استفاده شود.

شما می‌توانید با  بازاریابی آنلاین پزشکی شهرت کسب کنید

بنابراین شما با  بازاریابی آنلاین پزشکی بیماران جدید دریافت می‌کنید، مقداری پول پس انداز می‌کنید اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود. با داشتن بازاریابی رسانه های اجتماعی و ویدیوهای وب سایت که عملکرد کلینیک شما را روایت می‌کنند، در بین بیماران و پزشکان نیز شناخت بیشتری کسب می‌کنید.

بازاریابی پزشکی رسانه های اجتماعی

سخن پایانی

بازاریابی آنلاین پزشکی یک رویکرد پیشگامانه در دنیای دیجیتال امروز رای محبوب شدن است و باعث می‌شود که طبق نظر بیماران، کلینیک شما به یک مشاور معتمد تبدیل شود و احتمال اینکه بیمار شما را از یک رقیب نزدیک انتخاب کند، را افزایش می‌دهد.

بازاریابی آنلاین برای پزشکان دنیایی از امکانات و بیماران جدید است. با این حال، فرصت‌های نامحدودی برای کارشناسان خدمات پزشکی دارد تا جمعیت مورد نیاز خود را هدف قرار دهند، به بیماران آموزش دهند و مهارت‌های خود را افزایش دهند. برای اینکه کسب و کار پزشکی شما موفق باشد، بیماران جدید به دست آورید و در میان رقبای خود قرار بگیرید، خدمات بازاریابی آنلاین ضروری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 3 = 9

دکمه بازگشت به بالا