مطالب آموزشی

5 عنصر ضروری برای طراحی وب سایت دندانپزشکی

یک وب سایت دندانپزشکی جذاب شامل چندین عنصر است که می‌توانند تجربه کاربری مناسبی را ایجاد کنند. سایت دندانپزشکی سفارشی شامل رنگ‌های لوگو و برند شما است و آنچه که موقعیت مکانی و خدمات شما را منحصر به فرد می‌کند، نشان می‌دهد. آیا نگران طراحی وب سایت دندانپزشکی خود هستید؟ آیا یک الگو یا ایده برای طراحی وب سایت دندانپزشکی در ذهن دارید؟

در این مقاله به چند مولفه ضروری که یک سایت دندانپزشکی را متمایز می‌کنند و برای طراحی سایت دندان پزشکی باید آنها را در نظر بگیرید نگاهی می‌اندازیم.

طراحی وبسایت پزشکی

هنگام ارزیابی شرکت های طراحی وب سایت دندانپزشکی، در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • چقدر با تجربه هستند؟ آنها چند وب سایت دندانپزشکی ساخته اند؟
  • تیم وب سایت آنها چقدر بزرگ است؟
  • پشتیبانی پیگیری آنها چقدر خوب خواهد بود؟
  • آیا قیمت آنها منطقی به نظر می‌رسد؟
  • آیا آنها تجربه ای در ساخت وب سایت به طور خاص برای مطب های دندانپزشکی دارند؟
  • آیا نمونه کارهای آنها را دیده اید؟

قبل از ادامه نکات باید بگوییم این روزها بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از تلفن های خود برای تحقیق در مورد مشاغل مختلف از جمله دندانپزشکان استفاده کنند. بنابراین ضروری است که وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید تا مشتریان احتمالی بیشتری بتوانند وب سایت شما را ببینند.

بازاریابی محتوا برای پزشکان

ناوبری آسان در طراحی وب سایت دندانپزشکی

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط clutch، اکثر مردم (94 درصد) معتقدند ناوبری سایت آسان مهمترین ویژگی وب سایت است. برای بیمارانی که به دنبال اطلاعات هستند، قرار گرفتن در یک وب سایت و ناتوانی در یافتن آنچه به دنبال آن هستند می‌تواند خسته کننده باشد. ناوبری مؤثر در طراحی سایت دندان پزشکی جابجایی بین صفحات را برای افراد آسان می‌کند. یک هدر در بالای صفحه حاوی اطلاعاتی است که به روشی منطقی سازماندهی شده باشد.

محتوای خوب در سایت دندانپزشکی

وقتی به طراحی وب سایت دندانپزشکی فکر می‌کنید، ممکن است محتوا اولین چیزی نباشد که به ذهنتان خطور می‌کند، اما بسیار مهم است. محتوای وب سایت شما آنچه را که باید به بیمار ارائه دهید بیان می‌کند. با کوتاه نگه داشتن جملات، محتوا را قابل هضم کنید. در صورت امکان، اطلاعات را به صورت فهرست ارائه دهید، زیرا خواندن آن آسان تر از یک بلاک بزرگ متن است.

تولید محتوای پزشکی

غلط املایی و اشتباهات گرامری باعث می‌شود که عمل دندانپزشکی شما غیرحرفه ای به نظر برسد، بنابراین همه چیز را تصحیح کنید. محتوای بی عیب و نقص باعث می‌شود که مطب دندانپزشکی شما برای بیماران قابل اعتماد به نظر برسد.

تستیمونیال یا Testimonial داشته باشید

Testimonial ها برای همه انواع مشاغل کار می‌کنند. برای طراحی وب سایت دندانپزشکی، داشتن یک بخش تستیمونیال بسیار مهم است. این بخش گواهی بر کیفیت خدمات دندانپزشکی ارائه شده در یک کلینیک است. همچنین، رضایت مشتری را نشان می‌دهد و برای بیماران جدید، اعتماد ایجاد کمک می‌کند.

تستیمونیال یا Testimonial
تستیمونیال یا Testimonial

تصاویر با کیفیت

بیش از نیمی از بازاریابان (52 درصد) از تصاویر بصری به عنوان شکل بسیار مهم بازاریابی برای تجارت خود یاد می‌کنند. بنابراین، وب سایت دندانپزشکی شما به تصاویر باکیفیت و تکمیل کننده متن نیاز دارد. عکس‌های مطب خود را اضافه کنید تا بیماران بتوانند خود را در حال درمان در مطب شما تصور کنند.

5 نوع محتوا برای پزشکان

فیلم های کوتاه در سایت دندان پزشکی

اکثر مشاغل (86 درصد) از ویدئو به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می‌کنند. این امر تعجب آور نیست زیرا 96 درصد از مردم می‌گویند که یک ویدیوی توضیحی را تماشا کرده اند تا درباره یک محصول یا خدمات بیشتر بدانند. گنجاندن ویدئو در طراحی وب سایت دندانپزشکی شما می‌تواند ارزش جدی ایجاد کند. با ایجاد ویدیوهایی که خدمات مختلفی را که ارائه می‌دهید توضیح می‌دهد، بیماران را درگیر کنید.

سخن پایانی

آیا فکر می‌کنید وقت آن رسیده که وب سایت خود را اصلاح کنید؟ اگر فکر می‌کنید وب سایت شما نیاز به طراحی مجدد دارد نکاتی که در این مقاله ارائه داده ایم را رعایت کنید.

به صورت کلی وب سایت شما باید شامل صفحات اطلاعاتی استاندارد در مورد کلینیک شما باشد، در همه دستگاه ها ظاهر خوبی داشته باشد و به راحتی قابل پیمایش باشد. هدف نهایی وب سایت دندانپزشکی شما تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین به بیماران است. در هر صفحه وب، باید CTA های واضحی داشته باشید که گام بعدی آنها را هدایت می‌کند. همچنین مهم است که رزرو وقت آنلاین را فعال کنید، بنابراین بیماران می‌توانند به‌سرعت با خیال راحت برای خود قرار ملاقات بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 × = 32

دکمه بازگشت به بالا