اخبار

فرصت ثبت بیمه تامین اجتماعی برای دستیاران پزشکی و دکتری علوم پزشکی تمدید شد

بیمه تامین اجتماعی برای دانشجویان دستیاری پزشکی و دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) شامل بیمه درمانی و هم سابقه بیمه‌ است. به این ترتیب دانشجویان در صورت ثبت درخواست این بیمه، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت و می‌توانند از بیمه درمانی آن هم استفاده کنند. از طرفی این بیمه جزیی از مدت فعالیت آنها به عنوان دستیار و دانشجوی دکتری به عنوان سوابق بیمه‌ای آنها در نظر گرفته می‌شود. با این حال مهلت ثبت بیمه تامین اجتماعی برای دستیاران پزشکی و دکتری علوم پزشکی به پایان رسیده بود و اکنون تمدید شده است.

طراحی کمپین تبلیغاتی پزشکی

بر اساس گزارش وب سایت باشگاه خبرنکاران جوان، مهلت ثبت بیمه تامین اجتماعی برای دستیاران پزشکی و دکتری علوم پزشکی که در تیر ماه ۱۴۰۱ به پایان رسید، به دلیل درخواست دانشگاه ها و دانشجویان تا پایان سال ۱۴۰۱، تمدید شد. اکنون دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی که تاکنون برای بیمه تامین اجتماعی اقدام نکرده اند، فرصت دارند برای ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

گفتنی است که صندوق رفاه هزینه ‌های بیمه تامین اجتماعی برای دستیاران پزشکی و دکتری پزشکی را واریز می‌کند و دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود هزینه ‌های بیمه ‌را باز می‌‌گردانند.

آشنایی با چالش‌های پزشکان تازه ‌کار

بر اساس دستورالعمل اعطای تسهیلات بیمه تامین اجتماعی به دانشجویان مقطع دکتری تخصصی، تخصص و فوق تخصص بالینی، این ثبت نام به استناد تفاهم نامه با سازمان بیمه تامین اجتماعی در خصوص گسترش پوشش بیمه ‌ای به دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده ‌های علوم پزشکی انجام می‌شود.

طراحی ست اداری کلینیک پزشکی

در انتها نیز شایان ذکر است که پس از بررسی و تایید اسناد توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، پیامک اطلاع رسانی از طریق صندوق رفاه برای دانشجویان متقاضی ارسال شده تا برای ثبت نام در سامانه غیر حضوری تامین اجتماعی انعقاد قرارداد به صورت انفرادی اقدام کنند.

منبع: yjc.news

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

55 + = 61

دکمه بازگشت به بالا