بازاریابیمطالب آموزشی

5 نوع محتوا برای پزشکان که می‌توانند از آنها برای جذب بیمار استفاده کنند

اگر بخش مراقبت های بهداشتی شما از بازاریابی محتوا در استراتژی بازاریابی شما استفاده نمی‌کند، وقت آن است که در مورد آن تجدید نظر کنید. بازاریابی محتوا شامل به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط و به موقع برای کمک به مشتریان بالقوه برای ارتباط با برند شما است. بازاریابی محتوا به مراکز مراقبت های بهداشتی کمک می‌کند تا بیماران جدید را جذب کنند و بیماران فعلی را نگه دارند. در این مقاله قصد داریم 5 نوع محتوا برای پزشکان که می‌توانند از آنها برای جذب بیمار استفاده کنند را معرفی کنیم.

تولید محتوای پزشکی

معرفی 5 نوع محتوا برای پزشکان

بازاریابی محتوا فقط در مورد کسب و کار نیست و یک ابزار قدرتمند برای حفظ بیمار نیز هست. بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تنها دو تا سه بار در سال بیماران خود را ملاقات می‌کنند و به اشتراک گذاری محتوا برای پزشکان به طور منظم باعث می‌شود که کلینیک شما در ذهن باقی بماند.

وبلاگ

مسلماً محبوب‌ترین محتوا برای پزشکان و سایر کسب و کارها وبلاگ است. 92 درصد از بازاریابان محتوا از پست‌های وبلاگ به عنوان بخشی از استراتژی خود استفاده می‌کنند. برای پزشکان، وبلاگ نویسی رسانه ای برای نشان دادن تخصص شما یا ترویج یک روش یا خدمات خاص فراهم می‎کند. پست های وبلاگ یک ابزار عالی برای جذب بیمار هستند زیرا به شما امکان می‌دهند از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی استفاده کنید که افراد در گوگل یا سایر موتورهای جستجو جستجو می‌کنند. به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگی در مورد مزایای سفید کردن دندان هستید، ممکن است یک بیمار علاقه مند به سفید کردن دندان پس از انجام جستجوی گوگل در وب سایت شما قرار گیرد و ممکن است بیمار شما شود.

نکات نگارش محتوای پزشکی در گوگل

پست‌های وبلاگ نیز مکان‌های خوبی برای به اشتراک گذاشتن رهبری فکری یا پاسخ به سوالات متداول هستند. ایجاد پرسش‌های متداول جامع که موضوعات مفصلی را پوشش می‌دهد، مانند نحوه آماده شدن برای یک روش یا انتظارات از یک دارو یا درمان جدید، می‌تواند به رفع نگرانی‌های بیماران شما و تقویت رابطه بیمار و ارائه‌دهنده کمک کند. همچنین یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو یا سئو (SEO) خوب است.

محتوا از نوع فیلم

استفاده از ویدئو توسط بازاریابان در دهه گذشته به شدت افزایش یافته است و آن را به یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی محتوا تبدیل کرده است. ویدئو می‌تواند به عنوان یک محتوا برای پزشکان به بیماران آینده نگر کمک کند تا با دیدن مطب شما و شنیدن صحبت های ارائه دهندگان شما در قالبی به یاد ماندنی و تعاملی تر، عمل شما را بشناسند. این یک رسانه بسیار موثر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات پیچیده است، مانند نحوه انجام یک روش یا برای ارائه جزئیات در مورد یک بیماری خاص. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز بیشتر در رسانه‌های اجتماعی یا در تبلیغات درگیر می‌شوند.

ویدئو مارکتینگ پزشکی

محتوا برای پزشکان از نوع اینفوگرافیک

با توجه به اطلاعات بسیار زیادی که هر روز در اختیار ما قرار دارد، بیماران در درک همه آنها مشکل دارند. اینفوگرافیک ها نوع دیگری از محتوا برای پزشکان هستند و به اقدامات مراقبت های بهداشتی کمک می‌کنند تا داده های زیادی را در قالبی قابل هضم و بصری جذاب به اشتراک بگذارند.

اینفوگرافیک ها اطلاعات پیچیده را فشرده می‌کنند و برای بیماران جذاب هستند. ایجاد اینفوگرافیک اغلب به یک طراح نیاز دارد، اما ابزارهای طراحی رایگان مانند Canva دارای الگوهایی هستند که می‌توانند به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در شروع کار کمک کنند.

توصیفات یا بررسی های بیماران

مصرف کنندگان اغلب به دنبال توصیه های دهان به دهان به صورت آنلاین هستند. از بررسی‌های بیمار گرفته تا توصیفات، بیماران آینده نگر می‌خواهند مستقیماً از افرادی که قبلاً تجربه کار شما را دارند بشنوند. چه بخواهید از توصیفات ویدیویی استفاده کنید یا نظرات آنلاین را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، برجسته کردن آن دسته از بیمارانی که تجربه یا نتیجه استثنایی داشته اند می‌تواند به جذب بیماران جدید کمک کند.

مدیریت نظرات منفی بیماران

ایمیل

ایمیل یک ابزار بازاریابی محتوا موثر است زیرا یک شکل محبوب ارتباطی باقی مانده است و بازده سرمایه گذاری بالایی دارد. طبق گزارش موسسه بازاریابی محتوا، 87 درصد از بازاریابان از ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و آینده استفاده می‌کنند.

در مراقبت‌های بهداشتی، ارائه‌دهندگان می‌توانند از ایمیل برای افزایش وفاداری، حفظ بیمار و افزایش بیمار استفاده کنند. با تقسیم‌بندی مخاطبان و شخصی‌سازی ایمیل‌هایتان، بیماران اطلاعات مرتبط و به موقع را دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا