بازاریابی

آرتیکل مارکتینگ (article marketing) در حوزه پزشکی

بازاریابی مقاله‌ای در حوزه پزشکی

دنیای امروز دنیای اطلاعات است. در کلام بهتر بعد از اختراع اینترنت و ایجاد انواع شبکه‌های کامپیوتری انفجار اطلاعات در دنیا رخ داد. هر کسی اطلاعات خود را در این دنیا قرار داد و اطلاعاتی را که می‌خواست برداشت کرد. اکثر کتاب‌ها و اطلاعات علمی و غیر علمی وارد این دنیا شدند و امروز به جایی رسیده‌ایم که به راحتی می‌توانیم بگوییم هر انسانی که به یک سیستم یا گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی دارد در واقع به تمام اطلاعات ممکن در دنیا دسترسی دارد.

از طرفی انسان موجودی است طماع و سیری ناپذیر هر چه بیشتر از چیزی داشته باشد، باز هم می‌خواهد. این جاست که نه تنها این اطلاعات بالا برای انسان کافی نبود بلکه او را حریص‌تر و تشنه‌تر از قبل می‌کند. این تشنگی فرصت مناسبی است تا بتوانیم در لابه لای اطلاعات، برخی تبلیغات را انجام دهیم و هدف خودمان را دنبال کنیم، چیزی تحت عنوان بازاریابی مقاله‌ای.

فواید بازاریابی مقاله ای(article marketing) در حوزه پزشکی

راستش را بخواهید امروز تمام دنیای اقتصاد دوست دارد اطلاعات موجود در دنیای اینترنت را مال خود کند و در لا به لای آن بازاریابی مقاله‌ای انجام دهد. اما مگر این نوع بازاریابی چه فایده‌ای دارد؟

  1. نسبت به سایر انواع تبلیغات پزشکی بسیار بسیار ارزان قیمت‌تر می‌باشد.
  2. از آن جایی که مخاطب خود به دنبال اطلاعات می گردد بنابراین در برابر article marketing گارد نخواهد داشت. از این رو می‌توان گفت اثربخشی بالاتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغات وجود دارد.
  3. بازاریابی مقاله‌ای به نوعی یک بازاریابی اجتماعی نیز محسوب می‌شود. یعنی شما در عین حالی که می‌خواهید تبلیغ کنید ولی در حال انتشار اطلاعات مفید نیز هستید. این اطلاعات می‌تواند در جهت رشد جامعه مورد استفاده قرار بگیرد و این موضوع باعث می‌شود جامعه نسبت به شما دید مثبتی داشته باشد.

برای مشاهده بازاریابی سلامت در حوزه پزشکی کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 26 = 32

دکمه بازگشت به بالا