بازاریابیمطالب آموزشی

5 نکته و ترفند برای بازاریابی پزشکی لینکدین

چگونه محبوبیت کلینیک خود را از طریق بازاریابی لینکدین ارتقا دهید؟

اگر حتی اندکی با لینکدین آشنایی داشته باشید، ممکن است بدانید که این پلتفرم اجتماعی بیشتر برای استفاده افرادی است که به دنبال ایجاد ارتباطات حرفه ای و کاری خود هستند. لینکدین به دلیل اهمیتی که برای کسب و کارهای آنلاین دارد، اکنون به عنوان یک رقیب قدرتمند در میان سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر در نظر گرفته می‌شود. به عنوان یک صاحب کسب و کار پزشکی، ممکن است از کشف تعداد بیماران احتمالی و فعلی در لینکدین شگفت زده شوید. بنابراین، نه تنها می‌توانید از بازاریابی پزشکی لینکدین برای جذب بیماران جدید استفاده کنید، بلکه برای استراتژی های حفظ بیمار خود نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

طراحی کمپین تبلیغاتی پزشکی

چه چیزی بازاریابی لینکدین را به یک ابزار رسانه اجتماعی مهم برای مشاغل پزشکی تبدیل می‌کند؟

در حالی که ممکن است فکر کنید لینکدین یک انتخاب غیرمعمول برای بازاریابی پزشکی است، اما آمارهای پیشروی کسب و کار خلاف این را می‌گویند. به گفته Hootsuite، لینکدین ابزاری با رتبه برتر برای ایجاد شبکه و تولید سرنخ است. به عنوان یک پزشک، حفظ شهرت پزشکی آنلاین برای شما بسیار مهم است و بازاریابی لینکدین می‌تواند به شما کمک کند تا بیماران را به روشی ارگانیک جذب کنید، اعتبار کلینیک پزشکی خود را افزایش دهید و پایگاهی برای بیماران وفادار خود ایجاد کنید.

لینکدین بیش از 562 میلیون کاربر دارد که در میان آنها بیماران بالقوه ای وجود دارند که می‌خواهند درباره برند پزشکی شما، خدمات آن و نظرات سایر بیماران بدانند.

5 نکته مفید برای رشد تجارت پزشکی از طریق بازاریابی پزشکی لینکدین

وقتی نوبت به بازاریابی پزشکی لینکدین می‌شود، باید به آن رویکرد متفاوتی از سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی داشته باشید، زیرا لینکدین بیشتر بر روی شبکه‌سازی و کمتر بر اشتراک‌گذاری محتوا بین آشنایان تمرکز دارد. در این مقاله 5 نکته مفیدی که می‌توانید برای رشد کسب و کار پزشکی خود، ایجاد سرنخ برای بیماران و افزایش شهرت آنلاین خود از طریق لینکدین استفاده کنید، آورده شده است.

برندسازی کنید

برای اطمینان از اینکه شهرت آنلاین کسب و کار پزشکی خود را در لینکدین افزایش می‌دهید، برندسازی یک اصل مهم است. این بدان معناست که نمایه لینکدین شما باید آنچه را که در وب سایت کسب و کار پزشکی شما وجود دارد منعکس کند. هنگامی که صفحه شرکتی را برای کسب و کار پزشکی خود می‌سازید، مطمئن شوید که از لوگو، بیانیه ماموریت و یک بنر جذاب برای نمایش حضور کسب و کار پزشکی خود در لینکدین استفاده می‌کنید.

محتوای پزشکی به اشتراک بگذارید

لینکدین پلتفرمی است که در آن می‌توانید رهبری فکری و تخصص صنعت خود را به بیماران خود نشان دهید. شما می‌توانید با ترکیب محتوای پزشکی غنی با تجربه کاربری پویا به این هدف برسید. این محتوا با هر محتوای رایج و عمومی متفاوت است و در واقع ارزشی برای بیماران شما فراهم می‌کند. ویدئوها نمونه خوبی از این موضوع هستند.

ارسال محتوای پزشکی در لینکدین کمی مشکل است زیرا این پلتفرم اساساً بر روی اشتراک محتوا تمرکز نمی‌کند. با وجود این، اشتراک گذاری محتوای پزشکی در لینکدین همچنان مهم است تا ارزش کسب و کار پزشکی شما را برای بیماران بالقوه و موجود در آن تحت الشعاع قرار دهد.

در گروه های کلیدی مشارکت فعال داشته باشید

بازاریابی پزشکی لینکدین بسیار شبیه ارجاعات پزشکی است. بازاریابی لینکدین تنها در صورتی کار می‌کند که با مشارکت فعال در گروه‌ها و جوامع تجاری لینکدین، شبکه‌های پزشکی خود را بسازید. ایجاد و رشد حضور خود در این گروه ها و جوامع، شما را به سایر مشاغل پزشکی نزدیک تر می‌کند و روابط بهتری با بیماران خود ایجاد می‌کنید.

از محتوای بصری استفاده کنید

محتواهای بصری بالاترین پتانسیل جلب توجه را نسبت به هر نوع محتوای دیگری دارند. هنگامی که بخش هایی از وبلاگ ها و مقالات پزشکی خود را در صفحه شرکت کسب و کار پزشکی خود در لینکدین ارسال می‌کنید، مطمئن شوید که یک تصویر مرتبط مانند یک تصویر معمولی یا یک اینفوگرافیک به آنها اضافه کنید تا جذابیت آن را برای مشاهده بیمار افزایش دهید.

از محتوای حمایت شده استفاده کنید

می‌توانید با استفاده از محتوای حمایت‌شده در لینکدین، دنبال‌کنندگان بیمار خود را افزایش دهید. این محتوا مستقیماً در فید مخاطبان بیمار هدف شما نمایش داده می‌شود و به شما امکان می‌دهد بسته به اطلاعات نمایه مخاطب، آن را شخصی‌سازی کنید.

سخن پایانی

برای موفقیت بازاریابی پزشکی لینکدین شما باید راه های جدید و نوآورانه ای برای افزایش شهرت و برند کلینیک یا مطب خود در این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی پیدا کنید و در لینکدین فعال تر باشید. آنچه را که برندها و کلینک‌های پزشکی دیگر انجام می‌دهند را بررسی کنید و از امتحان تاکتیک های جدید برای رشد مطب پزشکی خود در لینکدین نترسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

52 + = 57

دکمه بازگشت به بالا