تبلیغاتشبکه های اجتماعی

شهرت پزشکان با انجام تبلیغ پزشکی در اینستاگرام

افزایش شهرت پزشکان با انجام تبلیغ پزشکی در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی خارجی بوده که روزانه میلیون‌ها کاربر در آن فعالیت می‌کنند. اینستاگرام در حال حاضر پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در کشور ما می‌باشد و مخاطبان بسیاری دارد. در این شبکه اجتماعی افراد با عناوین شغلی مختلفی مشغول به فعالیت هستند. یکی از این عناوین شغلی پزشکان بوده که با دارا بودن صفحه و پیج در این شبکه اجتماعی اقدام به جذب بیمار می‌نمایند. اگر توجه کرده باشید امروزه اکثر پزشکان دارای پیج رسمی در اینستاگرام بوده و حتی برخی پزشکان مشهور میلیون‌ها دنبال کننده نیز دارند. این یعنی حضور و فعالیت در این شبکه اجتماعی به امری ضروری برای هر پزشکی تبدیل گردیده است. اما آیا حضور و فعالیت در اینستاگرام به‌تنهایی برای پیشرفت و شهرت پزشکان کافی است؟ قطعاً خیر! اگر به‌عنوان یک پزشک می‌خواهید با استفاده‌ از این برنامه پرطرفدار به شهرت و محبوبیت زیادی دست‌یابید، می‌بایست به انجام تبلیغ پزشکی در اینستاگرام بپردازيد.

به زبان ساده‌تر اگر می‌خواهید نبض بازار پزشکی را در دست بگیرید، می‌بایست به تبلیغ در اینستاگرام که یکی از بهترین شیوه‌های دیجیتال مارکتینگ است روی بیاورید. این روش موجب می‌شود که کار شما رونق چشمگیری پیدا کند و بتوانید بدون محدودیت جغرافیایی اقدام به جذب بیمار نمایید. حال شاید بگویید تبلیغات پزشکی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ برای این کار شما می‌بایست از پیج‌هایی که تعداد دنبال کنندگان زیادی دارند، بخواهید که صفحه شمارا تبلیغ کنند.

این کار موجب می‌شود که دنبال کنندگان زیادی به پیج شما اضافه شوند و افرادی که اصلاً شما را نمی‌شناختند، به بیماران جدیدتان تبدیل شوند. حتی با انجام چند مرتبه تبلیغ در اینستاگرام نیز می‌توانید هزاران دنبال کننده جدید پیدا کنید و شهرت بسیار زیادی کسب کنید. اما بهتر است از پیج‌هایی بخواهید این کار را انجام دهند که موضوع فعالیتشان با پزشکی مرتبط باشد این‌گونه جذب مخاطب شما بالاتر خواهد بود.

هزینه تبلیغ پزشکی در اینستاگرام چقدر است؟

تعرفه تبلیغات پزشکی در اینستاگرام از مهم‌ترین مسائلی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد. تعیین تبلیغات پزشکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بستگی به عوامل مختلفی دارد‌. در درجه اول ملاک تعیین هزینه، تعداد فالور یا دنبال کننده‌های پیج تبلیغ‌کننده می‌باشد. هرچقدر که پیج تبلیغ‌کننده بزرگ‌تر باشد، قطعاً تعرفه تبلیغات نیز بالاتر خواهد بود. دیگر عاملی که می‌تواند در تعیین هزینه تبلیغات پزشکی در اینستاگرام تأثیر بگذارد روش آن می‌باشد. اگر پیج موردنظر تبلیغات شمارا به‌صورت پست قرار دهد، هزینه بالاتری نسبت به تبلیغات استوری از شما دریافت خواهد کرد.

 علاوه بر این هرچقدر که پست و استوری‌های بیشتری را به شما اختصاص داده باشد، قطعاً هزینه تبلیغاتتان افزایش می‌یابد. به‌طورکلی هزینه تبلیغ پزشکی در اینستاگرام می‌تواند از چند صد هزار تومان شروع‌شده و به ده‌ها میلیون تومان نیز برسد. اما با توجه به بازدهی فوق‌العاده‌ای که این روش تبلیغاتی دارد، می‌توان هزینه‌های بالای آن را کاملاً توجیه‌پذیر دانست.

بهترین روش‌های تبلیغ پزشکی در اینستاگرام

روش‌های متنوعی برای انجام تبلیغات پزشکی در اینستاگرام وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به اهدافتان از تبلیغات و میزان بودجه‌ای که مدنظر دارید، یک یا چند مورد از این روش‌ها را برای تبلیغات انتخاب کنید. در زیر به معرفی بهترین روش‌های تبلیغات پزشکی در اینستاگرام پرداخته‌ایم:

بهترین روش‌های تبلیغ پزشکی در اینستاگرام

تبلیغ در صفحه سلبریتی و بلاگر‌ها

بلاگر یا سلبریتی به افراد مشهوری گفته می‌شود که در زمینه‌های خاص مثل ورزش، سینما و تلویزیون، خوانندگی و …. فعالیت می‌کنند. این گروه‌ از افراد معمولاً در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای صفحاتی با تعداد فالور بالا می‌باشند. حال می‌توانید از آن‌ها بخواهید که تبلیغات شمارا در صفحه خود قرار دهند. هزینه تبلیغات در پیج سلبریتی‌ها و افراد مشهور معمولاً بسیار بالا خواهد بود. اما این انتظار می‌رود که حتی با یک‌بار تبلیغ در پیج آن‌ها نیز هزاران دنبال کننده به صفحه شما اضافه شود.

تبلیغات پاپ‌آپ

دیگر روش تبلیغ پزشکی در اینستاگرام پاپ آپ نام دارد. پاپ  آپ روشی بسیار جالب می‌باشد. در این روش افراد در حال کار کردن با موبایل خود هستند که ناخودآگاه اینستاگرام آن‌ها را به صفحه شما هدایت می‌کند. حال اگر مخاطب صفحه شمارا دوست داشته باشد، به دنبال کنندگان شما می‌پیوندد. اما اگر صفحه‌تان را دوست نداشته باشد، بدون هیچ واکنشی از کنار تبلیغات عبور خواهد کرد. این روش می‌تواند بازدهی نسبتاً خوبی داشته باشد، اما نباید بیش‌ازحد از آن استفاده کنید. چون در این روش مخاطب بدون هیچ اختیاری به صفحه شما هدایت می‌شود و اگر این کار تکرار گردد قطعاً بازدهی آن کاهش خواهد یافت. پس بهتر است در ماه حداکثر یک‌مرتبه از روش پاپ‌آپ استفاده کنید.

شرکت در مسابقات اینستاگرامی

دیگر روشی که می‌توانید با اعمال آن پیج پزشکی خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید، شرکت در مسابقات اینستاگرامی می‌باشد‌. در این روش فردی به‌عنوان برگزارکننده همایش جوایزی را برای شرکت‌کنندگان تهیه می‌کند. سپس از آن‌ها می‌خواهد که پیج‌های انتخاب‌شده را فالو نمایند تا بتوانند در قرعه‌کشی شرکت کنند. حال اگر شما با واریز مبلغی به اسپانسر این مسابقات تبدیل شوید، نام پیج شما نیز در لیست پیج‌هایی قرار می‌گیرد که کاربران با دنبال کردن آن‌ها قصد شرکت کردن در مسابقه را دارند. این‌گونه هزاران دنبال کننده جدید جذب خواهید کرد.

البته تبلیغ پزشکی در اینستاگرام به این روش اصلاً توصیه نمی‌شود. به‌این‌علت که در این شیوه معمولاً افراد به جهت شرکت در مسابقه پیج شمارا دنبال می‌کنند و اصلاً ممکن است نیازی به خدمات پزشکی شما نداشته باشند‌. افرادی که از این طریق جذب می‌شوند، معمولاً به بیمار شما تبدیل نخواهند شد. علاوه بر این کاربرانی که از این طریق وارد پیج شما می‌شوند، معمولاً بعد از پایان مسابقه صفحه شمارا ترک خواهند کرد. پس تا حد امکان از انجام این روش اجتناب نمایید‌.

مزایای تبلیغ پزشکی در اینستاگرام چیست؟

برای شرح مزایای تبلیغات پزشکی نیاز به هیچ‌گونه فلسفه چینی خاصی نیست. این شبکه اجتماعی با توجه به مزایایی که دارد، می‌تواند یکی از برترین پلتفرم‌ها برای انجام تبلیغات پزشکی باشد. در زیر به چند مورد از مهم‌ترین مزایای انجام تبلیغات پزشکی در این پلتفرم محبوب و پرطرفدار اشاره نموده‌ایم:

  • بازدهی عالی

اینستاگرام حدود یک میلیارد نفر دنبال کننده دارد. اگر شما حتی یک تبلیغ ۲۴ساعته در یک پیج یک‌میلیونی انجام دهید، بالای پنج هزار مخاطب جذب خواهید کرد. این یعنی بازدهی تبلیغات پزشکی در این پلتفرم فوق‌العاده است و نرخ بازگشت سرمایه اتان را بسیار بالاتر می‌برد.

  • هزینه مناسب

تبلیغ پزشکی در اینستاگرام می‌تواند میلیون‌ها تومان هزینه‌بر باشد. اما نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی ارزان‌تر است. در این پلتفرم می‌توانید با هزینه  بسیار مناسب  بیشترین بازدهی را دریافت کنید و به کار خود رونق بخشید.

  • سریع بودن

دریافت نتیجه از تبلیغات در اینستاگرام بسیار سریع اتفاق می‌افتد. این روش معمولاً در مدت‌زمان کوتاهی موجب شناخته شدن و افزایش شهرت شما خواهد شد. درصورتی‌که برخی روش‌های تبلیغاتی دیگر بازدهی بلندمدتی داشته و در تایم‌های کوتاه نتیجه نمی‌دهند.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با تبلیغات پزشکان در اینستاگرام کلیک نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × = 20

دکمه بازگشت به بالا