تبلیغات

تبلیغات همسان (Native Ads) حوزه درمان

آیا تبلیغات همسان حوزه درمان تاثیرگذار است؟

قبل از این که به تاثیرات تبلیغات همسان در حوزه درمان بپردازیم بهتر است ابتدا با مفهوم این نوع از تبلیغات بیشتر آشنا شویم. همانطور که می‌دانید تبلیغات یکی از نیازهای دنیای اقتصاد امروز است. اما این نیاز از ابتدا تا به امروز شکل‌های مختلفی به خود گرفته است. انواع تبلیغات محیطی، تبلیغات برون گرایی و درونگرایی، محتوایی همه و همه به خاطر این شکل گرفته‌اند که مخاطب در برابر تبلیغات مقاومت خاصی دارد و به راحتی نمی‌تواند با آن کنار بیاید. یکی از آخرین متدهای تبلیغات را همین تبلیغات همسان (Native Ads) به خود اختصاص داده است.

همانطور که از اسم این نوع تبلیغات مشخص است، یک نوع همسان سازی و برابر سازی بین تبلیغات و سایر بخش‌های متن وجود دارد. و درواقع باعث می‌شود که چشمان مخاطب دچار اشتباه شود و به نوعی کلک بخورد و ناخواسته به تبلیغات توجه کند. این کار تنها با یک عکس و تیتر جذاب در مدیوم سایر مطلب‌های سایت صورت می‌گیرد که تا امروز توانسته درصد بالایی موفقیت را با خود به همراه داشته باشد.

تبلیغات همسان در حوزه درمان

اما واقعیت امر این است که به چند دلیل تبلیغات همسان در حوزه درمان؛ هم ساده‌تر و هم تاثیرگذارتر است:

  1. وجه مشترک زیادی بین اطلاعات پزشکی و تبلیغات پزشکی وجود دارد و می‌توان به سادگی تبلیغات را در قالب اطلاعات به خورد مخاطب داد.
  2. مخاطب بعد از خواندن اطلاعات به دنبال راه حل پزشکی می‌گردد. این جاست که یک Native Ads می‌تواند دقیقاً در جایی که مخاطب نیاز دارد وارد عمل شود.
  3. در این نوع تبلیغات به خاطر آشنایی‌های نسبی مخاطب می‌توان از حجم کمتر کلمات و جملات استفاده کرد که این باعث می‌شود تبلیغات سریع‌تر و اثر بخش‌تر به مخاطب انتقال داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا