مدیریت

استراتژی PR در مدیریت کلینیک

استراتژی PR در مدیریت کلینیک

استراتژی PR در مدیریت کلینیک یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که شما باید به خوبی با ابزارهای آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید روابط عمومی سایت کلینیک را اداره نمایید. نرم افزارها و یا ابزارهای زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید به بهترین نحو ممکن سایت خود را مدیریت کرده و بازدید کننده‌های سایت را افزایش دهید. برخی از بهترین ابزارهایی که مربوط به استراتژی PR در مدیریت می‌باشد را در ادامه معرفی می‌کنیم تا شما با اطلاعات و دانش بیشتری آن‌ها را انتخاب کرده و از آن‌ها استفاده نمایید.

معرفی برخی از ابزارهای استراتژی PR

برخی از مهم‌ترین ابزارهایی که مربوط به استراتژی PR در مدیریت کلینیک می‌باشد عبارت است:

  1. Prowly:

این ابزار نوعی پلتفرم محتوا می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد که فرصت‌های رسانه ای بسیار زیادی را جهت سازماندهی سایت خود جذب کنید. برنامه‌های بسیار زیادی در این ابزار وجود دارد که هر یک از آن‌ها به ابزارهای متنوعی تقسیم بندی می‌شوند و شما می‌توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید. محتوای خود را به وسیله این برنامه‌ها قادر خواهید بود که منتشر کنید و سپس نتایج آن را هم مشاهده نمایید.

  1. Muck Rack:

این نوع برنامه از استراتژی PR به تیم‌های روابط عمومی سایت کلینیک این امکان را می‌دهد که اینفلوئنسرهای مناسبی را برای اهداف خود که در کلینیک مطرح است پیدا کنند (اینفلوئنسر مارکتینگ). به عنوان تیم همکاری در این مسیر با استفاده از این برنامه انرژی بسیار کمتری مصرف می‌شود. افرادی که متخصص روابط عمومی هستند امروزه اصلا زمان کافی و اضافه‌ای برای اطلاعات نادرست و یا استفاده کردن از نرم افزارهای قدیمی ندارند، به همین دلیل آن‌ها باید از بهترین برنامه‌ها برای مدیریت سایت کلینیک استفاده کنند.

  1. Meltwater:

این ابزار یکی از انواع ابزارهایی می‌باشد که برای نظارت کردن روی روابط عمومی و رصد نمودن رسانه‌های اجتماعی است که به عنوان بهترین استراتژی PR در مدیریت کلینیک شناخته می‌شود. با استفاده از این برنامه مدیران این امکان را خواهند داشت که در رسانه‌های اجتماعی با یکدیگر تعامل داشته باشند و محتوای مناسب تولید کنند. آنها می توانند رقبا و اخبار جدید که در مورد آنها وجود دارد را دریافت نموده و نتیجه تلاش های خود را بر همین اساس به بهترین نحو ممکن اندازه گیری کنند. قیمت گذاری این برنامه بستگی به نیازهای مدیر سایت دارد، اما باید بدانید که شما به طور سالانه مقدار مشخص شده‌ای از این مبلغ را مجبور هستید واریز کنید.

  1. Mention:

شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به خوبی روی آن دسته از منابعی که در سایت تان وجود دارد نظارت داشته باشید و یا سایت‌های مورد نظر خود را هم وارد کنید. خبر انتشار پیدا کردن مطالب مورد نظر خود را می‌توانید به صورت پیام کوتاه و یا ایمیل دریافت نمایید. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که حساب‌های مربوط به رسانه های اجتماعی تان را از نرم افزاری که درون داشبورد وجود دارد خارج کرده و به کامنت‌های درون آن بهترین پاسخ را ارائه دهید.

  1. Coverage Book:

از دیگر ابزارهایی که مربوط به استراتژی PR در مدیریت کلینیک می باشد این نوع از برنامه است که وظیفه اصلی آن جمع آوری و ارائه دادن منشن‌های رسانه‌ها است. شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که پوشش آفلاین را به بهترین نحو ممکن بارگذاری کنید. برای مدیریت کردن سایت کلینیک بهتر است بدانید که یک داشبورد اصلی وجود دارد و درون این داشبورد نماهای ترکیبی، پیوندهای ورودی و تلاش‌های تیم روابط عمومی را می‌توانید مشاهده کنید. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که در مقاله‌های جداگانه تمامی موارد مورد نیاز خود را امتحان کرده تا تاثیر و نتایج آن را مشاهده کنید.

اگر شما با انواع برنامه‌هایی که در مورد استراتژی PR وجود دارد آشنایی ندارید می‌توانید با افرادی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. آنها به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی می‌کنند تا هر پرسشی که در ذهن دارید را پاسخ دهید.

و اما در این میان نرم افزارهای مدیریت ارتباط با بیمار نیز وجود دارد که می‌توانید در این قسمت با آن‌ها آشنایی پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 48 = 55

دکمه بازگشت به بالا