بازاریابیمطالب آموزشی

ترویج فروش محصولات مرتبط با سلامت از طریق بازاریابی دیجیتال

با استفاده از تاکتیک‌های بازاریابی ارائه شده در این مقاله می‌توانید فروش محصولات مرتبط با سلامت خود را افزایش دهید. فروش محصولات مرتبط با سلامت در تخصص هایی مانند دندانپزشکی، پوست و حتی پزشکی خانواده رایج شده است. اگرچه اکثر مراکز مراقبت بهداشتی که محصولات خود را می‌فروشند، بر هنر تبلیغات تسلط دارند، تعداد بسیار کمتری در بازاریابی آنلاین محصولات خود موفق بوده اند.

مارکتینگ پزشکی چیست؟

در این مقاله چند تاکتیک دیجیتال مارکتینگ پزشکی را به اشتراک می‌گذاریم که کسب و کارهای مراقبت‌های بهداشتی باید برای ترویج فروش محصولات مرتبط با سلامت خود از آنها استفاده کنند.

تبلیغات جستجوی پولی یا سرچ ادز را خریداری کنید

تبلیغات جستجوی پولی شکلی از بازاریابی دیجیتال است که در آن از موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو تبلیغات خریداری می‌کنید. گوگل ادوردز محبوب ترین پلتفرم تبلیغات پولی آنلاین است؛ گوگل نزدیک به 93 درصد از ترافیک موتورهای جستجو را به خود اختصاص داده است.

دلایل مختلفی برای در نظر گرفتن تبلیغات جستجوی پولی برای ترویج فروش محصولات مرتبط با سلامت وجود دارد. عملکرد شما فرصت برابری برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی دارد. دلیل دیگری برای در نظر گرفتن این شکل از بازاریابی دیجیتال این است که تبلیغات جستجوی پولی، دوره انتظار را که اغلب با دستیابی به رتبه ارگانیک بالا همراه است دور می‌زند. در نتیجه وب سایت مراقبت های بهداشتی شما ترافیک بیشتری دریافت خواهد کرد و فروش محصول شما احتمالا افزایش می‌یابد.

دلیل سوم برای در نظر گرفتن سرچ ادز این است که امکان هدف گذاری دقیق مخاطبان را فراهم می‌کند، که در نهایت به شما کمک می‌کند تا به بیماران ایده آل خود برسید. به عنوان مثال، در Google Adwords، می‌توانید اطلاعات جمعیتی مانند جنسیت، سن و درآمد خانوار را مورد هدف قرار دهید. همچنین اگر می‌دانید که مخاطبان خاصی به یک محصول خاص علاقه‌ای ندارند، می‌توانید آن را حذف کنید.

پست های محصول محور در وبلاگ خود منتشر کنید

یکی دیگر از راه های افزایش فروش محصولات مرتبط با سلامت استفاده از وبلاگ پزشکی است. وبلاگ نویسی یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال است که برای افزایش ارگانیک رتبه در گوگل و افزایش ترافیک وب سایت مراقبت های بهداشتی در طول زمان اثبات شده است. موتورهای جستجو مانند گوگل به طور منظم وب سایت ها را برای محتوای جدید می‌خزند. وقتی پست‌های وبلاگی را در مورد محصولات خود منتشر می‌کنید، موتورهای جستجو حدس می‌زنند که عملکرد شما در آن محصولات معتبر است و از ارسال جستجوگران به سایت شما مطمئن هستند.

علاوه بر این، وبلاگ نویسی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین شما می‌تواند به موقعیت درمانی شما به عنوان مکانی مناسب برای محصولات خاص در منطقه شما کمک کند. وبلاگ نویسی همچنین به شما امکان می‌دهد تا جزئیات بیشتری در مورد محصولات خود ارائه دهید.

درباره محصولات در رسانه های اجتماعی بحث کنید

رسانه‌های اجتماعی یک پلتفرم بازاریابی دیجیتال ایده‌آل برای پزشکان و سایر فعالان در حوزه مراقبت‌های بهداشتی هستند تا محصولات خود را تبلیغ کنند. یکی از دلایل این است که رسانه های اجتماعی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند و به طور منظم در دسترس هستند.

برای اطمینان از دیدن پست های محصول و در نتیجه افزایش فروش محصولات مرتبط با سلامت خود روی محتوای حمایت شده سرمایه گذاری کنید. مانند تبلیغات جستجوی پولی، محتوای حمایت شده به شما امکان می‌دهد مخاطبان بسیار خاص را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، در فیس بوک، می‌توانید مشخصات جمعیتی مانند جنسیت، سن و مکان و همچنین علایق و رفتارها را مشخص کنید.

ایمیل های بازاریابی برای بیماران ارسال کنید

اگرچه بسیاری از اقدامات مراقبت های بهداشتی منحصراً بر جذب بیماران جدید متمرکز هستند، بازاریابی برای بیماران فعلی نیز ارزشمند است. ایمیل مارکتینگ یک تاکتیک آزمایش شده و واقعی بازاریابی دیجیتال برای وادار کردن بیماران به خرید اول، دوم و سوم (و غیره) است. بر اساس این نظرسنجی، 97 درصد از کاربران ایمیل هر روز صندوق ورودی خود را چک می‌کنند.

سخن پایانی

تابلوهای نمایش و سایر تبلیغات در دفتر همیشه برای فروش محصولات مرتبط با سلامت مهم هستند. با این حال، اگر می‌خواهید به افرادی فراتر از بیمارانی که وارد دفتر شما می‌شوند دسترسی پیدا کنید، باید به سمت بازاریابی دیجیتال پزشکی یا طب مارکتینگ بروید. از همین امروز می‌توانید با این تاکتیک های ارائه شده در این مقاله شروع کنید تا تاثیر آنها را بر فروش محصولات خود ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا