مدیریتمطالب آموزشی

اولین قدم ها برای یک تجربه بیمار برجسته چیست؟

درک قوی از تجربه بیمار به متخصصان مراقبت های بهداشتی، شانس بیشتری در ارائه مراقبت های بیمار محور می دهد. علاوه بر این، گوش دادن و تلاش برای بهبود تجربه بیمار، دروازه ای را به سوی افزایش رضایت بیمار باز می کند.

هدف هر مطب پزشکی این است که در جهت ارائه یک تجربه برجسته به بیمار کار کند و اولین قدم ها اجرای برنامه ریزی آنلاین و فرم های پذیرش الکترونیکی بیمار است.

تجربه بیمار یک جنبه جدایی ناپذیر از مراقبت با کیفیت، در کنار کارایی و ایمنی بالینی است. تعاملات مختلف بیماران در فضای مراقبت های بهداشتی بر احساسات آنها در مورد تجربه بیمار تأثیر می گذارد. تعاملات شامل موارد زیر است:

  • جستجوی پزشک یا متخصص مراقبت های اولیه
  • رزرو وقت ملاقات با پزشک
  • دریافت مراقبت
  • دسترسی به اطلاعات پزشکی

هدف اقدامات پزشکی ارائه تجربه مثبت، در دسترس و راحت به بیماران در طول هر تعامل است.

اولین برداشت ها ماندگار می شوند

ارائه زمان‌بندی آنلاین و فرم‌های پذیرش بیمار، اولین تعامل بیمار با تمرین شما را به تجربیات مثبت تبدیل می‌کند. برای اینکه بیماران بهترین تصور را در مورد کلینیک خود داشته باشند، در این مرحله، باید تجربه ای را ارائه دهید که در آن آنها بتوانند به راحتی و به راحتی با شما یک قرار ملاقات آنلاین رزرو یا تعیین کنند که سریع و امن است.

برنامه‌ریزی آنلاین به بیماران شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس در دسترس بودن شما، زمان مناسبی برای ملاقات با شما پیدا کنند. بیمارانی که یک مطب آنلاین پیدا می‌کنند، عموماً به مراقبت‌های بهداشتی درخواستی نیاز دارند، زیرا ترجیح می‌دهند برنامه خود را در هر کجا که باشند، در راحت‌ترین زمان خود کنترل کنند. این زندگی آنها را آسان‌تر می‌کند که نه تنها شما را آنلاین پیدا کنند، بلکه خدمات شما را با کلیک کردن روی دکمه‌ای در کنار نمایه‌تان که روی آن نوشته شده است «اکنون به پزشک خود مراجعه کنید» یا «هم‌اکنون وقت ملاقات بگذارید» رزرو کنند.

5 سوالی که پزشکان برای سنجش رضایت بیمار باید بپرسند

اکثر بیماران هنگام احساس بیماری برای جستجوی علائم و درمان های جایگزین به اینترنت مراجعه می کنند. وقتی آنها متوجه می شوند که باید به پزشک مراجعه کنند، حضور آنلاین به آنها کمک می کند تا شما را پیدا کنند. و به جای جستجوی شماره تلفن، ترجیح می دهند یا انتظار دارند گزینه ای را برای رزرو آنلاین ببینند.

زمان‌بندی قرار آنلاین، مراقبت بیمار محور را در شروع تجربه بیمار برآورده می‌کند. هنگامی که بیماران برای اولین بار با مطب شما روبرو می شوند و متوجه می شوند که شما یک گزینه برنامه ریزی آنلاین ارائه می دهید، اولین مرحله از تجربه استثنایی بیمار را باز می کنید. شما راحتی را که بیماران ترجیح می دهند و انتظار دارند ارائه می دهید.

با این حال، اگر فرآیند رزرو خسته کننده و وقت گیر باشد، این برخاست خوب می تواند به سرعت خراب شود. بهتر است رویه‌های رزرو سریع و راحت را اجرا کنید.

مراحل رزرو را سریع و ساده نگه دارید

زمان گرانبها است و تأخیر هزینه بر است. چهره شاد بیماران شما می تواند به دلیل یک فرآیند رزرو دست و پا گیر و پیچیده به اخم تبدیل شود. مطب هایی که زمان‌بندی قرار آنلاین را ساده می‌کنند، شانس بیشتری برای حفظ تجربه مثبت بیمار دارند.

بیماران همچنین می توانند به راحتی با انتخاب یک برنامه خالی دیگر و لغو نوبت اولیه، به تنهایی یک نوبت را تغییر دهند یا لغو کنند. فرم‌های الکترونیکی سفارشی‌شده پذیرش بیمار، تجربه بیمار را با راحتی بیشتر افزایش می‌دهند.

از فرم های الکترونیکی پذیرش بیمار استفاده کنید

جلب رضایت موفقیت آمیز بیماران با برنامه ریزی کارآمد قرار ملاقات آنلاین یکی از اولین گام ها در ارائه یک تجربه عالی برای بیمار است. مورد دیگر، ساده کردن روش سخت و زمان‌بر مصرف بیمار است.

روند معمول این است که بیماران هنگام مراجعه به مطب، فرم دریافت کاغذ را پر کنند. پس از آن کارمندان پیشخوان اطلاعات خود را به صورت دستی در پرونده الکترونیک سلامت وارد می کنند.

قرار ملاقات‌های پزشکی مدرن و دوست‌دار بیمار: چه شکلی هستند؟

با حجم وسیعی از فرم‌های دریافت برای ورود به سیستم، شیوه‌های پزشکی از تمرین‌های وقت‌گیر رنج می‌برند. همچنین بر تجربیات بیماران تأثیر می گذارد. نکات منفی زیر وجود دارد:

  • بیماران برای تکمیل و ارسال فرم باید به صورت فیزیکی در کلینیک حضور داشته باشند
  • بیمارانی که برای تکمیل فرم زودتر مراجعه نمی‌کنند، می‌توانند باعث انتظار طولانی‌تر برای قرار ملاقات شوند
  • بیمارانی که فرم ها را پر می کنند، اتاق انتظار را بسته بندی می کنند و ترافیک طبقه را در مطب افزایش می دهند
  • فرم‌های کاغذی برای پردازش و چیدن آن‌ها در دفتر کار به زمان نیاز دارد
  • اطلاعات موجود در فرم کاغذی ممکن است به دلیل دستخط ناخوانا نیاز به توضیح یا تأیید صحت بیماران داشته باشد

اگر یک پزشک بخواهد تجربه مثبت بیمار و عملکرد فوق العاده را حفظ کند، چنین سناریویی نامطلوب است.

راحتی کلید تجربه بیمار است

ایجاد یک تجربه فوق العاده برای بیمار با برنامه ریزی قرار ملاقات آنلاین و فرم های پذیرش بیمار آغاز می شود. یک تجربه برجسته بیمار با یک عمل پزشکی با ارائه راحتی به بیمار شروع می شود. بیماران جدا از تمایل به دریافت مراقبت، می خواهند تا حد امکان با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تعامل داشته باشند. این به ویژه در شروع سفر مهم است، زمانی که یک برداشت منفی می تواند کل تجربه را خراب کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 × = 54

دکمه بازگشت به بالا