بازاریابیمطالب آموزشی

نحوه استفاده از پیامک در مواقع اضطراری برای ایجاد روابط سالم تر با بیماران

ایجاد یک رابطه قوی با بیماران جنبه ای است که گاهی اوقات نادیده گرفته می شود. پزشکان و تیم حرفه ای آنها با برقراری روابط سالم تر با بیماران تعیین می کند که آیا در جذب و نگهداری بیمار موفق خواهند بود یا خیر. برقراری ارتباط موثر و شخصی با بیماران از همان ابتدا و حفظ آن در طول تجربه بیمار با مطب شما ضروری است.

در دنیای دیجیتال امروز، ایجاد روابط سالم تر با بیماران پیچیده تر شده است. پیامک تجاری به طور فزاینده ای ابزار قدرتمندی برای ایجاد روابط سالم با بیمار است. نسل جوان مشتریان به ویژه مشتاق ارسال پیامک به پزشکان و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی هستند و پذیرش پیامک به عنوان یک روش اساسی ارتباط به کلینیک ها کمک می کند.

مشاوره راه اندازی کلینیک

 روابط سالم تر با بیماران از طریق ارسال پیامک

با استفاده گسترده از فناوری تلفن همراه، ارسال پیامک به عنوان ابزاری مناسب و موثر برای تقویت روابط سالم‌تر بین متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و بیمارانشان ظاهر شده است. در اینجا، ما مزایا و بهترین شیوه‌های استفاده از پیامک برای افزایش مراقبت و مشارکت بیمار را بررسی می‌کنیم. در ادامه 5 حقیقت دیگر درباره نحوه استفاده از پیامک تجاری برای تقویت رابطه و  روابط سالم تر با بیماران آورده شده است:

1. امکان ارسال پیامک را بررسی کنید

به منظور تحکیم ارتباطات، مطب ها باید ابتدا یک سیستم تلفن VoIP را اتخاذ کنند. تلفن های Voice over Internet Protocol از اینترنت برای افزایش کارایی ارتباطات اداری استفاده می کنند. هنگامی که این سیستم راه اندازی شد، اتصال آن با یک پیام متنی قوی که در ارتباط با تماس های شما با مشتریان است، آسان است.

2. اولویت های بیمار را برآورده کنید

پیام های متنی فقط نباید مکالمات دوطرفه اولیه باشند. با نرم افزار مناسب، متون را می توان به طور خودکار بین مشتریان توزیع کرد تا آنها را در جریان وقت های ملاقات خود قرار دهد. این متون یادآوری را می توان توسط تیم مطب شما سفارشی کرد تا شامل نام مشتری و پیامی باشد که با سبک مطب شما مطابقت دارد تا به بیماران کمک کند تا با مطب شما ارتباط برقرار کنند.

3. پاسخ های سریع تری دریافت کنید

ارسال پیامک مزایای زیادی برای ایجاد روابط سالم تر با بیماران نیز دارد. در یک نظرسنجی مشخص شد که بیماران در عرض 13 دقیقه به پیام‌های متنی پاسخ می‌دهند، در حالی که 30 دقیقه طول می‌کشد تا به پیام‌های پست صوتی پاسخ دهند. اگر مطب شما می‌خواهد سریع‌تر با بیماران ارتباط برقرار کند، استفاده از یک پیام متنی قوی راه حل اصلی است.

البته نباید مسئولین پذیرش و مدیران در تمام روز پشت میز خود بنشینند و پیامک بنویسند. به همین دلیل است که ارسال خودکار یادآوری‌ها و تأییدهای قرار ملاقات با نرم‌افزار ارتباطی بسیار مهم است. اکنون فناوری به حدی توسعه یافته است که می تواند پاسخ های بیماران را با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات تفسیر کند و تیم شما را از نیازهای برنامه ریزی مجدد یا لغو اعلام کند.

4. نظرات آنلاین را جمع آوری کنید

بررسی های آنلاین به یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی پزشکی شما و نشان دادن توانایی شما در ایجاد روابط سالم تر با بیماران احتمالی تبدیل شده است. درخواست بازخورد از مشتریان در قالب بررسی آنلاین با درخواست های بازبینی متنی ساده است. پس از قرار ملاقات ها، تیم مطب شما می تواند درخواستی سریع برای بیماران ارسال کند که شامل پیوندی به یک سایت بررسی است.

5. درخواست های پرداخت را به صورت متنی ارسال کنید

به لطف فناوری ارتباطات تجاری، خدمات درمانی اکنون می توانند درخواست های پرداخت را به صورت متنی ارسال کنند. این قابلیت به کارمندان مطب شما امکان می‌دهد پس از قرار ملاقات‌ها برای جمع‌آوری پرداخت‌ها به سادگی به مشتریان پیامک ارسال کند. این متون شامل پیوندی به یک سایت پرداخت است که به مشتریان این امکان را می دهد تا به جای توقف در اتاق پذیرش، هزینه خدمات را از خانه خود پرداخت کنند.

دریافت امتیاز بالا از بیماران و افزایش رضایت بیمار

سخن پایانی

با گنجاندن پیامک در استراتژی ارتباطی خود،  پزشکان می توانند مراقبت از بیمار را افزایش دهند، تعامل را بهبود بخشند و روابط سالم تری را با بیماران خود تقویت کنند. با این حال رعایت مقررات حفظ حریم خصوصی برای محافظت از محرمانه بودن بیمار و تضمین امنیت اطلاعات حساس ضروری است. با برنامه ریزی دقیق و پیروی از بهترین شیوه ها، پیامک می تواند ابزار ارزشمندی برای تقویت ارتباط بیمار و پزشک باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا