سایت و سئومطالب آموزشی

بهترین زمان برای طراحی مجدد وب سایت پزشکی شما چه زمانی است؟

اگر یک مطب پزشکی دارید، برای موفقیت به یک سایت پزشکی حرفه‌ای نیز نیاز دارید. فرض می‌کنیم که شما از قبل یک وب سایت دارید اما قدیمی شده است. اگر بیش از چند سال از به‌روزرسانی یا طراحی مجدد وب‌سایت شما می‌گذرد، وقت آن است که به ایجاد برخی تغییرات و طراحی مجدد وب سایت پزشکی خود فکر کنید.

طراحی وب سایت پزشکی

همانطور که یک برنامه طراحی مجدد ایجاد می‌کنید، به یک استراتژی طراحی مجدد وب سایت مناسب نیاز دارید. از آنجایی که زمان بسیار مهم است، شما همچنین باید بهترین زمان را برای طراحی مجدد وب سایت پزشکی خود بدانید. پیاده سازی یک طرح طراحی سایت که جواب بدهد، یکی از آن استراتژی های بازاریابی است که به رشد کلینیک یا مطب شما کمک می‌کند.

چرا طراحی مجدد وب سایت پزشکی مهم است؟

وب سایت شما یکی از بهترین راه ها برای اطلاع رسانی به بیماران بالقوه جدید در مورد اینکه چه کسی هستید و چه خدماتی ارائه می‌دهید و در واقع نوعی تبلیغات 24 ساعته است. اگر می‌خواهید آگاهی از مطب خود را در بین بیماران جدید و فعلی افزایش دهید، استفاده از وب سایت باید بخش مهمی از برنامه بازاریابی شما باشد.

بیماران در هر سنی زمان بیشتری را به صورت آنلاین سپری می‌کنند، در اینترنت جستجو می‌کنند و به دنبال پاسخ سوالات خود می‌گردند. در واقع، بیش از 90 میلیون کاربر اینترنت به طور معمول در مورد سوالات مربوط به سلامت تحقیق می‌کنند. در نتیجه سایت‌های پزشکی یکی از منابع اصلی بیماران برای یافتن پزشک و جواب سوالاتشان است.

بهترین زمان برای طراحی مجدد وب سایت پزشکی چه زمانی است؟

داشتن یک وب سایت مزایای بسیاری را برای شما فراهم می‌کند. سایت پزشکی علاوه بر ترویج تمرین و توانایی های شما، می‌تواند تصویر حرفه ای و شهرت آنلاین شما را افزایش دهد. با تسهیل زمان‌بندی قرار ملاقات آنلاین و ارائه فرم‌های جدید بیمار قابل دانلود، می‌تواند کارایی شما را افزایش دهد. زمانی که بیماران توسط پزشکان دیگر به شما ارجاع می‌شوند، اعتبار بیشتری به شما می‌دهد.

علاوه بر این، وب سایت به شما کمک می‌کند تا ماموریت، چشم انداز، مکان دفتر و اطلاعات تماس خود را تبلیغ کنید. این امر رضایت بیماران فعلی شما را نیز افزایش می‌دهد.

مردم نمی‌توانند وب سایت شما را پیدا کنند

مصرف کنندگان امروزی به شدت بی حوصله هستند. به ندرت پیش می‌آید که کسی فراتر از یک یا دو صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را نگاه کند. اگر سایت پزشکی شما در گوگل رتبه نمی‌گیرد، برای بیماران نیز قابل دسترس نخواهد بود. بنابراین شما نیاز مبرمی به طراحی مجدد وب سایت پزشکی برای اهداف سئو دارید. طراحی مجدد وب سایت بهترین راه برای بهبود قابلیت جایگاه آنلاین و ارتقای سایت شما در رتبه بندی گوگل است.

نکاتی برای رتبه بندی سایت پزشکی در گوگل

پایگاه بیمار یا مخاطب هدف شما تغییر کرده است

ما در زمانی زندگی می‌کنیم که به نظر می‌رسد همه چیز در حال تغییر است. تغییر جمعیت شناسی جامعه روش‌ها خدمات یا محصولات جدیدی را اضافه می‌کنند که نیاز به دسترسی به مخاطبان هدف جدید دارند. هر مخاطب هدف نیازهای متفاوتی دارد. بنابراین، شما باید انتظارات خود را دوباره تنظیم کنید و تغییرات مناسبی را در محتوای پزشکی وب سایت خود انجام دهید تا انتظارات و نیازهای آنها را برآورده کنید.

وب سایت شما نیاز به سازماندهی مجدد دارد

آیا محتوای وب‌سایت شما به‌طور منطقی سازمان‌دهی شده است تا بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند؟ آیا چیدمان تمیز و نامرتب با همه چیز قرار گرفته است تا برای بازدیدکنندگان منطقی باشد؟ آیا محتوا آموزنده و مرتبط با نیازها و انتظارات مخاطب هدف شماست؟ آیا خدمات و درمان های شما به وضوح به زبانی که مخاطبان هدف شما آن را درک می‌کنند، توضیح داده شده است؟

پیام برند شما گم شده است

داشتن یک پیام برند واضح، ثابت و یکپارچه در سراسر وب سایت شما مهم است. لوگو، شعار، رنگ‌ها، فونت‌ها، ارزش پیشنهادی، ماموریت، چشم‌انداز و فلسفه مراقبت از بیمار، همه عواملی هستند که تعیین می‌کنند وب‌سایت شما تا چه حد نشان‌دهنده برند شما است. نام تجاری ناقص یا نامناسب می‌تواند بازدیدکنندگان بالقوه از وب سایت شما را دور کند. به عنوان مثال، اگر اخیراً لوگوی خود را به روز کرده اید، بلافاصله آن را در وب سایت خود قرار دهید.

وب سایت شما با موبایل سازگار نیست

بهترین وب سایت ها با دستگاه های مختلفی که از آنها استفاده می‌کنیم سازگار هستند. اکثر مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنند و انتظار دارند وب سایت شما به طور خودکار برای خوانایی آسان در اندازه های صفحه نمایش کوچکتر سازگار شود.

وب سایت شما ضعیف طراحی شده است

تقریباً 75 درصد از کاربران اینترنت، اعتبار کلینیک پزشکی شما را تنها بر اساس ظاهر وب سایت شما قضاوت می‌کنند. اگر ظاهر و احساس سایت شما به سرعت بازدیدکنندگان را دور می‌کند، زمان آن رسیده است که اقدام به طراحی مجدد وب سایت پزشکی خود کنید.

سخن پایانی

وب سایت شما در واقع نمایش دیجیتال مطب پزشکی شما است. هدف شما از انجام طراحی مجدد سایت باید جذب بیماران جدید باشد که به سودآوری و رشد شما کمک می‌کند. اگر به طراحی مجدد وب سایت پزشکی خود نیاز دارید، با یک شرکت طراحی سایت معتبر تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 6 = 18

دکمه بازگشت به بالا