بازاریابیمطالب آموزشی

5 استراتژی موثر بازاریابی ارتوپدی

مطب ارتوپدی شما برای زنده ماندن در بازار رقابتی امروزی به یک جریان ثابت از بیماران جدید نیاز دارد. استراتژی‌های بازاریابی ارتوپدی موثر و متمرکز بر بیمار باید برای تبدیل بازدیدکننده به بیماران جدید اجرا شوند. این استراتژی ها به طور کلی شامل بازاریابی دیجیتال مانند طراحی وب سایت، سئوی پزشکی، بازاریابی ویدئویی، تبلیغات پزشکی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. اگر به این فکر می کنید که چگونه با تکنیک‌های بازاریابی ارتوپدی موثر، بیماران بیشتری را به سمت مطب خود سوق دهید، این مقاله به شما کمک می‌کند.

اهمیت ویدئو برای بازاریابی ارتوپدی

بازاریابی ویدیویی در بین ارائه دهندگان خدمات درمانی بسیار محبوب شده است. ویدیو مارکتینگ یک راه فوق‌العاده برای دستیابی به مخاطبان هدف منحصر به فرد و ایجاد اعتبار برای کلینیک ارتوپدی شما است. بنابراین اکنون زمان تمرکز بر ساخت فیلم های آموزشی ارتوپدی است.

  • 87 درصد از بازاریابان ویدیو می‌گویند که ویدیو بازده خوبی به آنها می‌دهد
  • 87 درصد از بازاریابان ویدیو می‌گویند که ویدیو باعث افزایش ترافیک وب سایت آنها شده است
  • 81 درصد از بازاریابان ویدیو می‌گویند که ویدیو به طور مستقیم به افزایش فروش کمک کرده است

مزایای بازاریابی ویدئویی آشکار است. شما می توانید از ویدئو برای تبدیل سرنخ های بیشتر به بیماران استفاده کنید. با نشان دادن جراحان ارتوپدی خود در ویدیو، می‌توانید به ایجاد اعتماد در مطب ارتوپدی خود کمک کنید.

اگر در شناسایی موضوعات ویدیوهای خود مشکل دارید، فقط روی سوالات متداول بیماران خود تمرکز کنید. این باید به شما کمک کند تا ده ها موضوع محتوایی را که می‌دانید بیماران به دنبال آن هستند شناسایی کنید.

یادآوری‌های خودکار زمان ویزیت بیمار

قرارهای از دست رفته ممکن است برای مطب شما پرهزینه باشد. آنها بر سلامت بیماران شما تاثیر منفی می‌گذارند و برای شما نیز هزینه دارند. با استفاده از یادآورهای قرار ملاقات خودکار، عدم حضور را برای مطب ارتوپدی خود کاهش دهید. از آنجایی که انسان ها به طور طبیعی چیزهایی مانند زمان های قرار ملاقات برنامه ریزی شده را فراموش می‌کنند، این یادآوری های خودکار می‌توانند به آنها کمک کنند.

هنگامی که متوجه شدید که یک بیمار مرتباً قرار ملاقات را از دست می‌دهد، باید او را پیگیری کرده و راه حلی برای مشکل او بیابید. یادآوری های قرار ملاقات خودکار می‌تواند به شما کمک کند بیماران خود را به موقع به مطب خود هدایت کنید و یکی از استراتژی‌های موثر بازاریابی ارتوپدی است..

نظرات مثبت بیشتری را برای کلینیک خود ایجاد کنید

نظرات آنلاین بیماران می‌تواند باعث موفقیت و یا شکست شما شود. جلب نظر مثبت بیماران یک کلینیک پزشکی بسیار مهم است. یکی از راه‌های موثر برای ایجاد نظرات جدید و جلب اعتماد، این است که به سادگی از بیماران و خانواده‌هایشان بخواهید نظرات صادقانه‌ای را در سایت شما بگذارند.

بازاریابی برای جراحان ارتوپد با تبلیغات گوگل

اگر کمپین تبلیغات گوگل برای مطب ارتوپدی خود ندارید، وقت آن رسیده است که آن را توسعه دهید. یک کمپین تبلیغاتی ارتوپدی موثر گوگل می‌تواند به هدایت ترافیک موتور جستجو به وب سایت شما کمک کند. وقتی تبلیغات Google به درستی انجام شود، می‌تواند بیماران واجد شرایط جراحی و غیرجراحی را به مطب شما جذب کند.

تبلیغات گوگل مزیت مشخصی نسبت به تبلیغات رسانه های اجتماعی دارد زیرا جستجوگران گوگل بیشتر از مشترکین شبکه های اجتماعی قصد خرید تجهیزات پزشکی یا مراجعه به پزشک را دارند. آنها در حال حاضر در حالت جستجو هستند و به دنبال راه حلی هستند که شما ارائه می‌دهید.

برای افزایش ترافیک ارگانیک از سئوی درون صفحه استفاده کنید

سئو داخلی خوب می‌تواند به رتبه گرفتن وب سایت شما در موتورهای جست و جو کمک کند.

  • کلمات کلیدی مورد استفاده در URL، برچسب‌های عنوان و توضیحات متا می‌توانند به وب‌سایت شما کمک کنند تا در جستجوهای مرتبط ظاهر شود.
  • تصاویر: تصاویر بهینه شده می‌توانند بر سرعت بارگذاری صفحه سایت شما تاثیر بگذارند، که به شدت بر مدت زمان ماندن افراد در سایت شما و نحوه رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد.
  • کلمات کلیدی: کلمات کلیدی پزشکی عباراتی هستند که افراد برای یافتن اطلاعات پزشکی آنلاین استفاده می‌کنند. افزودن کلمات کلیدی در سراسر محتوای وب سایت شما می‌تواند رتبه کلی سئوی شما را بهبود بخشد.

سخن پایانی

در این مقاله به چند ایده و استراتژی برای بازاریابی ارتوپدی پرداختیم. این استراتژی های بازاریابی به رشد کلینیک یا مطب ارتوپدی شما کمک می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بازاریابی ارتوپدی، به یک آژانس بازاریابی پزشکی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا