بازاریابیمطالب آموزشی

چگونه گوگل ریویو منفی بیمار را حذف کنیم؟

به همان اندازه که برای مراقبت عالی از بیماران در کلینیک خود تلاش می‌کنید، وقتی می‌بینید که یکی از آنها در اکانت Google My Business page  شما نظر منفی گذاشته است، ناراحت می‌شوید و احتمالا تصمیم می‌گیرید که  گوگل ریویو منفی بیمار را پاک کنید.

پس از سال‌ها کار با پزشکان و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، متوجه شدیم که تعداد زیادی از نظرات منفی هیچ ارتباطی با مراقبت از بیمار ندارد. بیشتر بررسی های بد معمولاً ناشی از سوءتفاهم است، به ویژه در مورد بیمه. این ممکن است باعث شود کمی احساس بهتری داشته باشید، اما همچنان می‌خواهید گوگل ریویو منفی بیمار را قبل از اینکه تعداد زیادی از بیماران بالقوه آن را ببینند، حذف کنید.

خوشبختانه، وقتی نوبت به بررسی‌های گوگل می‌شود، راه‌های زیادی برای حذف نظرات بد از صفحه Google برای کسب‌وکار من وجود دارد. به‌علاوه، گوگل به تازگی یک ابزار جدید و هیجان‌انگیز منتشر کرده است که کمک می‌کند روند حذف نظرات بد را آسان‌تر و کمتر استرس‌زا کند.

چهار راه برای حذف گوگل ریویو منفی بیمار

چهار راه برای خلاص شدن از شر نظرات منفی گوگل وجود دارد. ما این موارد را در اینجا به ترتیب فهرست کرده‌ایم.

مدیریت بررسی ها

بیشتر نظرات منفی ناشی از سوء تفاهم است، نه مراقبت بد از بیمار. به این ترتیب، ما همیشه به مشتریان خود توصیه می‌کنیم که بهترین و حفظ کننده ترین راه برای خلاص شدن از شر نظرات منفی این است که مستقیماً با بیمار تماس گرفته و برای رسیدگی به مشکل او صحبت کنید.

امیدواریم پس از رفع مشکل، بیمار به تنهایی  گوگل ریویو منفی بیمار را حذف کند. به این ترتیب، نظر بد را حذف می‌کنید و یک بیمار خوشحال نیز به دست می‌آورید.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

نکته ای در مورد تماس مستقیم: در نظرات مرور درباره خود موضوع گفتگو نکنید. می‌توانید در نظرات پاسخ دهید و بگویید «از شنیدن این موضوع بسیار متاسفیم و مستقیماً برای رسیدگی به مشکل شما با شما تماس می‌گیریم». اما این جایی است که گفتگو باید به پایان برسد.

بنابراین ما همیشه توصیه می‌کنیم که مدیریت نظر بد را آفلاین کنید. 90٪ یا بیشتر از مواقعی که بیمار احساس می‌کند شنیده می‌شود و مشکل او از طریق تلفن یا ایمیل حل شد، خوشحال می‌شوند که بررسی خود را حذف کنند و ادامه دهند.

بررسی بد Google را برای حذف پرچم گذاری کنید

اگر نظری تحریک‌آمیز یا کاملاً نامناسب دریافت کردید، می‌توانید آن را پرچم‌گذاری کنید تا به تیم Google اطلاع دهید تا نظر را حذف کنند. پرچم‌گذاری تضمینی برای حذف این مرور نیست، اما توجه Google را به آن جلب می‌کند تا بتواند تصمیم بگیرد. می‌توانید با کلیک بر روی سه نقطه سمت راست نظر در صفحه «Google برای کسب‌وکار من»، نظر را Flag کنید. سپس روی «بررسی پرچم» کلیک کنید.

برای حذف نظر به تیم Google Small Business توییت کنید

اگر دو گزینه بالا را امتحان کرده‌اید و به نتایج مورد نظرتان نرسیدید، می‌توانید مستقیماً در googlesmallbiz@ به تیم Google Small Business Team توییت کنید. آنها برای حذف گوگل ریویو منفی بیمار به شما کمک می‌کنند مشکل خود را حل کنید. ما به خصوص این گزینه را دوست داریم زیرا همه آن عمومی است، بنابراین Google انگیزه دارد تا خدمات مشتریان عالی را به شما ارائه دهد.

یک شکایت حقوقی رسمی به Google ارسال کنید

Google همچنین راه رسمی‌تری برای حذف نظر در صورتی که احساس می‌کنید قانون یا حقوق شما را به‌عنوان یک صاحب کار نقض می‌کند، دارد. اگر محتوای بررسی غیرقانونی یا تهمت‌آمیز است، می‌توانید یک فرم قانونی به Google ارسال کنید.

چگونه به بازخوردهای منفی بیماران پاسخ دهیم؟ روش مدیریت نظرات منفی بیماران

چرا گوگل به شما اجازه نمی دهد فقط نظرات منفی را حذف کنید؟

گوگل حذف عمدی نظرات را دشوار می‌کند. اگر هر کسب‌وکاری بتواند نظری را که دوست ندارد حذف کند، ما اصلاً نمی‌توانیم به نظرات آنلاین اعتماد کنیم.

مشاوره راه اندازی کلینیک

برای اینکه نظرات آنلاین تا حد امکان معتبر و قابل اعتماد باشد، Google به عنوان دروازه‌بانی است که تعیین می‌کند آیا دلیل قانونی کافی برای حذف نظر وجود دارد یا خیر.

آنها کار را بر عهده مصرف کنندگان می‌گذارند تا داده های جستجوی دقیق را هدایت کنند و با این کار می خواهند که بررسی ها تا حد امکان قابل اعتماد باشد.

با نقدهای خوب با نقدهای بد مبارزه کنید

بهترین راه برای رسیدگی به نقدهای بد، نقدهای خوب است. مسئله این است که برای دریافت نظرات خوب، باید بپرسید. تمام کاری که نسل مرور منفعلانه (یعنی فقط با این فرض که بیماران به شما نظر می‌دهند چون شما عالی هستید) انجام می‌دهد، ایجاد نظرات منفی است.

تبلیغات پزشکی؛ راهی برای میخکوب کردن بیماران!

دلیل این امر این است که افراد ناراضی تمایل بیشتری دارند تا با نوشتن یک بررسی، مخالفت خود را اعلام کنند. موثرترین راه برای دریافت نظرات خوب بیشتر این است که یک سیستم مدیریت شهرت پیشگیرانه ایجاد کنید تا مطب شما به طور منظم و پیوسته از بیمارانتان بخواهد نظرات خود را ارائه کنند.

سخن پایانی

خوشبختانه، گوگل اکنون چندین روش مختلف برای حذف  گوگل ریویو منفی بیمار دارد. اگر نظر بدی دریافت کردید، نگران نباشید اولین جایی که باید شروع کنید با فعال بودن با بیمار برای راضی نگه داشتن وی و آفلاین کردن مکالمه، شرایط کاملاً در دستان شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا