بازاریابیمطالب آموزشی

با ردیابی تماس بیماران بازگشت سرمایه بازاریابی خود را به حداکثر برسانید

سال‌ها پیش وقتی بیماران برای تعیین قرار ملاقات یا پرسیدن سوالی تماس می‌گرفتند، بین اکثر پزشکان و فعالان حوزه خدمات درمانی و مراقبت‌های بهداشتی رایج بود که از بیمار خود می‌پرسیدند، «چگونه در مورد ما شنیده‌ای؟». این سوال در واقع اولین گام به سمت شناسایی بهترین کانال بازاریابی برای کسب و کار شما بود. ردیابی تماس بیماران به صورت دستی وقت گیر است و اغلب به سوالات بعدی نیاز دارد. به همین دلیل نیز ردیابی تماس بیماران برای بخش‌های مراقبت های بهداشتی اغلب به نفع سایر وظایف با اولویت بالا، مانند برنامه ریزی قرار ملاقات، در انتهای لیست اولویت قرار می‌گیرد.

خبر خوب این است که می‌توانید به سرعت کمپین‌ها یا کانال‌های با عملکرد برتر را شناسایی کنید و با استفاده از فناوری‌هایی مانند نرم‌افزار ردیابی تماس و پلتفرم‌های تحلیلی قوی آن‌ها، هزینه‌های بازاریابی خود را به حداکثر برسانید.

ردیابی تماس بیماران برای مراقبت های بهداشتی چیست؟

نرم افزار ردیابی تماس به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید کدام کمپین بازاریابی یا تاکتیک منجر به تماس تلفنی شده و نتیجه تماس چه بوده است. برای مثال، کسب‌وکارهای مراقبت‌های بهداشتی که ردیابی تماس را اجرا می‌کنند، می‌توانند تشخیص دهند که کدام تبلیغات، صفحات وب و حتی کلیدواژه‌ها به طور موثری باعث ایجاد تماس‌های تلفنی بیشتری می‌شوند.

علاوه بر این، نرم‌افزار ردیابی تماس از تجزیه و تحلیل مکالمه استفاده می‌کند تا به کسب‌وکارها کمک کند تا مکالمه واقعی را تجزیه و تحلیل کنند و تشخیص دهند که آیا بیمار یک قرار ملاقات گذاشته، در مورد یک تبلیغ یا تبلیغ خاص سؤال کرده است یا در مورد خدمات خاصی سؤال کرده است.

هنگامی که بدانید کدام کمپین ها در حال تبدیل شدن هستند، می‌توانید منابع بازاریابی را از کمپین های متوسط ​​دور کنید، هزینه های بازاریابی خود را به حداکثر برسانید و بازگشت سرمایه (ROI) را با دقت بیشتری محاسبه کنید.

ردیابی تماس بیماران تماس چگونه کار می‌کند؟

نرم افزار ردیابی تماس مبتنی بر فضای ابری به بازاریابان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا سفر دیجیتالی بیمار خود را به تماس های تلفنی و تبدیل ها با استفاده از شماره تلفن های قابل ردیابی متصل کنند.

شماره تلفن‌های قابل ردیابی، شماره‌های تلفن محلی، رایگان یا غیرمجاز هستند که برای یک کمپین بازاریابی خاص اعمال می‌شوند (مانند جستجوی ارگانیک و پولی، صفحه فرود، خبرنامه، بیلبورد و غیره). وقتی بیماران بالقوه این شماره‌های قابل ردیابی را شماره‌گیری می‌کنند، تماس‌ها به طور شفاف به مطب شما متصل می‌شوند و تمام داده‌های تماس مهم به‌طور خودکار به داشبورد آنلاین اضافه می‌شوند.

ارتباط با بیمار (PRM) چیست؟

نرم‌افزار ردیابی تماس، شناسه تماس‌گیرنده، شماره، تاریخ، زمان، مدت تماس و سایر جزئیات را گزارش می‌کند، بنابراین شما دقیقاً می‌دانید چه زمانی و چند نفر در پاسخ به آگهی(های) شما تماس گرفتند.

شماره تلفن‌های قابل ردیابی پویا همچنین می‌توانند تماس‌گیرندگان فردی را از وب‌سایت شما ردیابی کنند. این فناوری ردیابی تماس، درج شماره پویا نامیده می‌شود. این یک شماره تلفن منحصر به فرد را به هر بازدیدکننده سایت اختصاص می دهد (در هر جلسه وب سایت) و به طور خودکار داده های مربوط به جایی که آن بازدید کننده از آنجا آمده است را ثبت می‌کند.

ردیابی تماس بیماران باید با فرم آنلاین و ردیابی چت زنده نیز ترکیب شود. ردیابی فرم های ارسالی آنلاین، بینش های کلیدی را در مورد سفر مشتری ارائه می دهد. این می تواند به شناسایی کمپین های بازاریابی کمک کند که بیمار یا بیمار بالقوه قبل و بعد از ارسال فرم با آنها تعامل داشته است.

ادغام ردیابی چت زنده نیز اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است زیرا 41 درصد از مصرف کنندگان پشتیبانی از چت زنده را ترجیح می دهند، در مقابل 32 درصد که پشتیبانی تلفنی را ترجیح می دهند. ردیابی این ارتباطات مبتنی بر متن تضمین می کند که بخش بزرگی از پازل را از دست ندهید.

مزایای ردیابی تماس های ورودی برای پزشکان

برای دریافت دقیق‌ترین تصویر از عملکرد کمپین بازاریابی خود در کانال‌های مختلف، پر کردن شکاف بین آنلاین و آفلاین ضروری است.

نرم‌افزار ردیابی تماس به کسب‌وکارهای مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند تا بفهمند کدام کمپین‌ها الهام‌بخش تماس‌های تلفنی با هدف تعیین قرار ملاقات هستند. همچنین به بازاریابان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا درک روشنی از هر نقطه تماس در طول سفر بیمار به دست آورند.

هنگامی ردیابی تماس بیماران که با سایر ابزارهای فروش و CRM ترکیب می‌شود، شماره تلفن‌های قابل ردیابی به کسب‌وکارهای مراقبت‌های بهداشتی اجازه می‌دهند:

  • داده های تبدیل بازاریابی را به طور دقیق جمع آوری کنید
  • ردیابی بازگشت سرمایه (ROI) از کمپین های بازاریابی خود (آنلاین و آفلاین)
  • نظارت بر اثربخشی کمپین
  • برای تمام تبدیل های تلفنی (پرسش ها) درایوهای بازاریابی خود اعتبار دریافت کنید
  • مشخص کنید کدام کانال‌ها سرنخ‌هایی را با بالاترین نرخ تبدیل ارائه می‌کنند
  • عبارات رایج از مکالمات را برای بهبود پیام های بازاریابی شناسایی و استفاده کنید
  • بهینه سازی هزینه های رسانه ای برای جذب سرنخ های با کیفیت بالاتر
  • آموزش کارکنان پزشکی برای تبدیل بیماران به طور موثرتر
  • با ردیابی و بهینه سازی عملکرد نماینده فروش، نرخ تبدیل تماس را بهبود بخشید

برای بهینه سازی فروش و بازاریابی خود، از ردیابی تماس استفاده کنید

وقتی تیم‌های مراقبت‌های بهداشتی شما می‌توانند دقیقاً ببینند تماس‌هایشان از کجا می‌آید، چه کسی تماس می‌گیرد، و اگر در زمان واقعی پیشرو قبلی باشند، می‌توانند مکالمه موثرتری را اجرا کنند. سپس می‌توانید از این داده ها برای شناسایی نیازهای آموزشی برای کارکنان خود استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما بالاترین کیفیت ممکن را تجربه می‌کنند.

با ردیابی تماس برای پزشکان، مطب ها و بیمارستان ها، نتایج عملکرد و بازگشت سرمایه در زمان واقعی را برای تلاش های بازاریابی خود دریافت خواهید کرد.

سخن پایانی

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا اهمیت ردیابی تماس بیماران را برای پزشکان درک کرده باشید. قبل از استفاده از هر نرم افزار ردیابی تماس در استراتژی بازاریابی خود، مهم است که نیازهای فوری و بلندمدت خود را درک کنید و راه حل ردیابی تماس را پیاده سازی کنید که بتواند متناسب با نیازهای کسب و کار در حال رشد شما باشد.

هنگامی که ردیابی تماس بیماران در ترکیب با سئو و استراتژی‌های تبلیغات پزشکی پولی استفاده می‌شود، می‌تواند به راهنمایی بیشتر بیماران با کیفیت بالا به کسب‌وکار مراقبت‌های بهداشتی و افزایش درآمد شما کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

53 + = 58

دکمه بازگشت به بالا