بازاریابیمطالب آموزشی

بازاریابی استخدامی مراقبت های بهداشتی: 3 استراتژی برای جذب نیروی پزشکی

کمبود نیروی کار متخصص رشد کلینیک را متوقف می کند و به تجربه بیماران آسیب می رساند. در این مقاله به این سوال که چگونه یک تیم بازاریابی پزشکی می تواند به جذب نیروی پزشکی ماهر برای یک کلینیک یا مطب کمک کند، می پردازیم.

اهمیت جذب نیروی پزشکی ماهر

شکست در جذب نیروی پزشکی ماهر رشد کلینیک ها را متوقف می کند و توانایی شما را برای پذیرش بیماران جدید محدود می کند. کمبود نیروی کار همچنین بر مراقبت از بیمار تأثیر می‌گذارد و به طور بالقوه در صورت آسیب دیدن، به اعتبار یک مطب در طول زمان آسیب می‌رساند.

خبر خوب این است که بازاریابی می تواند تفاوت قابل توجهی در حمایت از استراتژی های استخدام ارائه دهندگان ایجاد کند. در ادامه 3 روشی وجود دارد که بازاریابان می توانند نیروهای خود را در حمایت از تیم های استخدام جمع کنند تا ظرفیت را افزایش دهند، تجربه و مراقبت از بیمار را بهبود بخشند و شهرت برند را بهبود بخشند.

1. اعتبار برند خود را به عنوان یک کارفرما تقویت کنید

اگر مطب شما نام تجاری بدی داشته باشد، بهترین کمپین جذب نیروی پزشکی در جهان هم شکست خواهد خورد. به عنوان اولین گام مهم، با بهینه سازی صفحات درباره ما و شغل خود، به تقویت داستان سرایی برند خود توجه کنید.

از خود بپرسید: متقاضیان هنگام بازدید از وب سایت یا سایر پلتفرم های دیجیتال شما چه می بینند و چه احساسی می کنند؟ آیا آنها می توانند خود را در سازمان شما تصور کنند؟ اگر پاسخ منفی است، وقت آن است که روی تصویر برند خود کمی کار کنید. در صفحه شغلی خود، ابتدا بر روی نمایش فرهنگ و ارزش های برند خود تمرکز کنید. برای جذب نیروی پزشکی ماهر باید برجسته کردن مزایا، بیمه، مرخصی و حتی جوایزی که تیم و دفتر شما دریافت کرده‌اند را در نظر بگیرید.

تصویر برند خود را در تابلوهای شغلی دیجیتال محبوب فراموش نکنید

تصویر برند شما در وب سایت شما متوقف نمی شود. برای اطمینان از اینکه داستان برند شما تا حد امکان معروف است، باید شهرت خود را در پلتفرم های دیگر مانند سایت های آنلاین بررسی پزشکان، نیز در دست بگیرید. متقاضیانی که سازمان مراقبت های بهداشتی شما را بررسی می کنند به وب سایت پزشکی شما بسنده نمی کنند و احتمالاً برای جستجوی اطلاعات و سازگاری به این سایت های شخص ثالث نیز مراجعه می کنند.

2. موانع برنامه شغلی را با بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) حذف کنید

آیا صفحه شغلی شما شلوغ است و استفاده از آن سخت است؟ آیا نرخ پرش بالایی دارید؟ شما ممکن است متقاضیان واجد شرایط را جذب کنید … اما با تجربه کاربری بد آنها را از خود دور می کنید. به عنوان گام بعدی، باید تمام موانع موجود در UX خود را که مانع از درخواست افراد برای شغل می شوند را از بین ببرید. آن موانع چه می تواند باشد؟ UX خود را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که هیچ یک از موارد زیر را شامل نمی شود:

  • استفاده از فرم ها مشکل است
  • مراحل برنامه جامع
  • سایت ها و صفحاتی با بارگذاری آهسته که استفاده از آنها همیشه طول می کشد
  • دستورالعمل های گیج کننده

3. در طول روند جذب نیروی پزشکی تبلیغ کنید

کمپین های استخدام پیچیده هستند و افراد به دلایل مختلفی انتخاب می کنند که به سمت یک شغل جدید بروند. بهترین رویکرد این است که پیام های خود را در کانال های مختلف برای متقاضیان مختلف تبلیغ کنید.

تبلیغات گوگل برای جذب افراد جویای کار

تبلیغات گوگل تأثیرگذار است زیرا متقاضیانی که از Google استفاده می کنند یک «پرسش» دارند. افراد هنگامی که به طور فعال در حال جستجو هستند به جستجوی گوگل و سایر تابلوهای شغلی مراجعه می کنند، به این معنی که احتمالاً از شغل خود ناراضی اند یا فارغ التحصیلان جدید هستند. دسترسی به این افراد آسان‌تر از افرادی است که از نقش خود راضی هستند، بنابراین بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی Google شما می‌تواند نتایج واقعی را ارائه دهد.

  1. کلمات کلیدی خاصی را که بیشترین ارتباط را با موقعیت شغلی شما دارد بررسی کنید.
  2. هنگامی که متقاضیان روی تبلیغ شما کلیک می کنند، مطمئن شوید که به یک صفحه حرفه ای قوی فرستاده می شوند.
  3. از نکاتی که در بالا توضیح دادیم استفاده کنید تا مطمئن شوید که آنها یک UX خوب در سایت شما دارند.

از تبلیغات ویدیویی برای بیان داستان خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید

تبلیغات ویدیویی یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند برای شبکه های اجتماعی در جذب نیروی پزشکی ماهر هستند. هنگام ایجاد تبلیغات ویدیویی برای برند مراقبت های بهداشتی خود، حتماً از اصول زیر پیروی کنید:

  • آن را معتبر کنید و از بازیگران تقلبی استفاده نکنید
  • کارکنان خود را در محل کار خوشحال نشان دهید
  • گرفتن توصیفات درباره مطب شما از کارمندان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 2 = 12

دکمه بازگشت به بالا