مطالب آموزشی

بهبود تجربه بیمار در کلینیک پزشکی

تصور کنید یک روز با کمردرد بسیار شدیدی از خواب بیدار می شوید و مطمئن نیستید که با چه کسی تماس بگیرید، بنابراین در گوگل سرچ می کنید. وب سایت یک مطب یا کلینیک، می‌تواند به شما کمک کند تا پزشکی را پیدا کنید که برای درمان بیماری شما مناسب است. وقتی تماس می‌گیرید، یک کارمند پذیرش به شما وقت می دهد، یک روز قبل از ویزیت یک تماس یادآوری دریافت می کنید. چند روز پس از ویزیت کلینیک متاسفانه، کمردرد شما دوباره شروع می شود، بنابراین با همان شماره تماس می گیرید تا علائم خود را شرح دهید و راهنمایی بخواهید. این بار نیز کمک های لازم را دریافت می کنید. این سناریو یک تجربه بیمار عالی را به همراه خواهد داشت.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

بهبود تجربه بیمار و تداوم مراقبت

وجود امکان برقراری تماس در مواقع کلیدی تفاوت بزرگی در این که آیا بیمارستان یا مطب شما وفاداری بیمار را به دست می‌آورد، ایجاد می‌کند و برای بهبود تجربه بیمار بسیار مهم است. اگرچه تمرکز بر تجربه بیمار همیشه مهم است، اما لحظات خاصی در سفر مراقبت از بیمار وجود دارد که در آن به خدماتی که دریافت می کنند، دقت می کنند.

بازدید از اورژانس

یکی از این لحظات در طول بازدید از اورژانس رخ می دهد. در حالی که نیازهای بیمار زمانی که درمان لازم را دریافت می کند برآورده می شود، تماس بعدی برای معاینه در روز بعد فراتر از انتظارات آنها است.

پذیرش و نقل و انتقالات

انجام پذیرش یا انتقال به صورت روان و سریع انتظار دیگر بیماران است. برای فراتر از انتظارات، مطمئن شوید که انتقال مراقبت به تیم ارائه‌دهنده بستری نیز بدون مشکل است.

ترخیص بیمار

ترخیص یک لحظه حیاتی تجربه بیمار است. هنگام ترخیص به بیمار دستورالعمل های واضح و موادی برای تقویت دستورالعمل ها پس از بازگشت به خانه بدهید.

بهبود تجربه بیمار از طریق آموزش و بازخورد

دسترسی بیمار به پزشک

سیستمی راه اندازی کنید که بیماران بتوانند از طریق خط تلفن یا چت آنلاین با سیستم مراقبت های بهداشتی یا کلینیک شما به راحتی در تماس باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 × = 54

دکمه بازگشت به بالا