مطالب آموزشی

راهنمای بازاریابی اینترنتی برای مطب دندانپزشکی

آیا بیماران جدید بیشتری می خواهید؟ آیا از فرصت‌های بالقوه بازاریابی اینترنتی که برای مطب دندان‌پزشکی‌تان وجود دارد، استفاده کامل می‌کنید؟ اگر از این فرصت‌ها استفاده نمی‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که یکی از رقبای شما از این فرصت‌ها برای بازاریابی پزشکی مطب خود استفاده کند.

برای استفاده از این فرصت ها در تمرین خود هرگز دیر نیست. شما به راحتی می توانید مسیر درمان خود را تغییر دهید و بیماران جدید بیشتری را با بازده سرمایه گذاری بالا ببینید. تنها چیزی که لازم است کمی دانش و کمی انگیزه است.

اگر متخصصانی را استخدام کرده اید تا بازاریابی اینترنتی را برای شما انجام دهند، بسیار مهم است چه شما بازاریابی خود را انجام دهید یا نه، که ایده ای از آنچه که کلینیک شما باید انجام دهد و نباید انجام دهد، داشته باشید. این تنها راه ایجاد رشد پایدار است.

سوالاتی که درباره بازاریابی اینترنتی بیشتر می شنویم عبارتند از:

  1. از کجا شروع کنیم؟ به طور خاص، چه چیزی مهم تر است، و سپس مهم ترین و غیره؟
  2. بازگشت سرمایه؟ چه چیزی بیشترین بازگشت سرمایه (“ROI”) را به همراه خواهد داشت؟
  3. چقدر بزرگ؟ وب سایت من باید چند صفحه باشد و در هر صفحه چند کلمه باشد؟
  4. جاری؟ هر چند وقت یک بار باید وب سایت خود را به روز کنم؟
  5. کدومشون؟ با چه پلتفرم های رسانه های اجتماعی باید درگیر باشم و کدام یک به طور خاص برای کسب و کار من؟
  6. سئوی پولی؟ برای بهینه سازی موتور جستجو (“SEO”) چه چیزی باید پرداخت کنم و چند وقت یکبار باید به کسی پول بدهم تا این کار را برای من انجام دهد یا آن را به روز نگه دارد؟
  7. تبلیغات گوگل؟ آیا باید با گوگل تبلیغ کنم؟
  8. بودجه ؟ اگر با گوگل تبلیغ کنم، چه نوع بودجه AdWords را باید خرج کنم؟
  9. بازاریابی مجدد؟ اگر من برای تبلیغات پولی با Google پول خرج کنم، آیا باید برای بازاریابی مجدد نیز پول خرج کنم (“بازاریابی مجدد” یا “هدف گذاری مجدد” روشی هوشمندانه برای ارتباط با بازدیدکنندگان وب سایت شما است که ممکن است با اجازه دادن به شما خرید یا درخواست فوری انجام نداده باشند. تبلیغات هدفمند را در مقابل مخاطبان مشخصی قرار دهید که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده بودند در حالی که آنها در سایر نقاط اینترنت جستجو می کنند – مانند زمانی که یک کیسه خواب را در آمازون جستجو می کنید و سپس یک صفحه غیر مرتبط را مرور می کنید و کیسه خواب ارائه شده توسط آمازون را می بینید. دوباره مثل “تصادفی”)؟

ممکن است سؤالات بسیار بیشتری برای کسی وجود داشته باشد، اما سؤالات فوق متداول ترین سوالاتی است که از کسانی می شنویم که کمترین آشنایی را با نیاز به حضور آنلاین خوب و مشارکت در بازاریابی آنلاین دارند. پاسخ کوتاه اعداد 7 تا 10 “بله” است.

بازاریابی اینترنتی دندانپزشکی

مطب دندانپزشکی که از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای دستیابی به بیماران جدید خود استفاده می‌کنند و بیماران خود را درگیر می‌کنند، افزایش نگهداری بیمار و جذب بیماران جدید را تجربه خواهند کرد. هنگامی که مطب های دندانپزشکی ارتباطات دیجیتالی پیشگیرانه و مفیدی را برای بیمار ارسال می کنند، به بیماران خود اطلاع می دهند که به آنها اهمیت می دهند. مطب های دندانپزشکی که ارتباطات مکرر بیمار را در وب سایت یا صفحه فیس بوک خود به اشتراک می گذارند، به بیماران خود اطلاع می دهند که مطب آنها امروز باز و آماده ارائه مراقبت از بیمار است.

یک وب سایت بازاریابی دندانپزشکی بهینه ایجاد کنید

اولین قدم برای  بازاریابی اینترنتی مطب خود، ایجاد یک وب سایت پزشکی حرفه ای است. وقتی نوبت به جذب بیماران جدید می رسد، تنها چیزی که از مطب فیزیکی دندانپزشکی شما مهمتر است حضور آنلاین شماست. در حالی که بیماران ممکن است در محل شما رانندگی کنند و تصمیم به رزرو نوبت بگیرند، داشتن یک وب سایت به خوبی توسعه یافته فرصت های شما را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد به بیماران در سراسر شهر خود دسترسی پیدا کنید.

ایجاد محتوا جذب بیماران جدید و افزایش ترافیک

تولید محتوا در وبلاگ مزایای زیادی دارد. اول اینکه موتورهای جستجو محتوای تازه و جدید را دوست دارند. این بدان معناست که نوشتن یک وبلاگ در مورد موضوعی مرتبط با تخصص شما می تواند به شما کمک کند تا رتبه بهتری در نتایج جستجو کسب کنید.

همچنین به شما کمک می کند اعتماد ایجاد کنید و خود را به عنوان یک متخصص در بین بیماران فعلی و آینده تثبیت کنید. از آنجایی که اکثر بیماران آینده نگر قبل از انتخاب دندانپزشک یا پزشک به صورت آنلاین تحقیق می کنند، ارائه مقالات آموزشی و مفید به شما کمک می کند تا به عنوان یک حرفه ای معتبر شناخته شوید.

بهینه سازی تجربه کاربری

بازدیدکنندگان جدید باید به طور مستقیم ناوبری سایت شما را درک کنند و بتوانند به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که محتوایی را که به سوالاتی که اکثر بیماران شما می پرسند پاسخ می دهد ظاهر کنید.

توضیحات کاملی از خدماتی که ارائه می دهید اضافه کنید

برای هر سرویسی که ارائه می‌دهید، یک صفحه جداگانه ایجاد کنید که به طور کامل همه چیزهایی که خدمات مستلزم آن است را توضیح دهد. آیا سوالات رایجی از بیماران در مورد خدمات دریافت می کنید؟ سوالات متداول را به صفحه اضافه کنید. آیا تصور اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد برای بیماران سخت است؟ از تصاویر یا ویدیو برای نشان دادن و درک آن ساده استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما سازگار با موبایل است

در بسیاری از موارد بازدیدهای موبایلی از وب سایت ها بیش از 80 درصد از کل ترافیک وب را تشکیل می دهند. خود گوگل اکنون از نسخه موبایلی وب سایت ها برای تعیین رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می کند.

اگر به بیماران و مشتریان بالقوه خود در زمانی که سایت شما را در تلفن خود قهوه ای می کنند، تجربه ای عالی ارائه دهید، می توانید انتظار مشتریان بیشتر و خوشحال و همچنین رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو را داشته باشید و در  بازاریابی اینترنتی موفق شوید.

حضور مطب خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید

42 درصد از مصرف کنندگان از آن برای دسترسی به بررسی های مرتبط با سلامت با هدف انتخاب ارائه دهنده بهتر استفاده می کنند.  بازاریابی اینترنتی در رسانه‌های اجتماعی به مطب دندانپزشکی شما این فرصت را می‌دهد تا در محیطی آرام‌تر و با شخصیت‌تر با بیماران فعلی و بالقوه تعامل داشته باشید. همچنین در را برای کمک به شما در افزایش مراجعات و ترافیک وب سایت باز می کند.

برای اینکه بیشترین استفاده را از بازاریابی اینترنتی مطب دندانپزشکی مطب خود ببرید، در اینجا چند  بهترین روش برای استفاده در تمام رسانه های اجتماعی  در صورت انتخاب برنامه ای وجود دارد:

  1. پروفایل های اجتماعی را برای مطب دندانپزشکی خود کاملاً مشخص کنید
  2. سپس، همیشه ساعات کاری، اطلاعات تماس و خدمات خود را دقیق و به روز نگه دارید
  3. روزانه محتوای جذاب و مفیدی را به اشتراک بگذارید که تخصص شما را منتقل می کند
  4. به سرعت به پیام ها و نظرات پاسخ دهید تا بازدیدکنندگان احساس استقبال و قدردانی کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 6 = 12

دکمه بازگشت به بالا