مدیریتمطالب آموزشی

بهترین روش‌ها برای کاهش خستگی بیماران

اگر فرآیند پذیرش بیمار به فرم های کاغذی و/یا وارد کردن دستی داده ها متکی باشد، احتمالاً باعث ایجاد اصطکاک و ناامیدی برای بیماران و کارکنان مدیریت شما می شود. معایب و ناکارآمدی روش های قدیمی مدیریت کلینیک، زمان ارزشمند کارکنان را هدر می دهد و منجر به خستگی بیماران می شود پس راه های کاهش خستگی بیماران چیست؟

برای سودآور ماندن، باید به استراتژی‌ها و ابزارهای نوآوری روی بیاورید تا بیماران بیشتری را با کارآمدتر پردازش کنید و در عین حال حجم کاری خسته‌کننده کارکنان خود را به حداقل برسانید.

چرا کاهش خستگی بیماران مهم است ؟

پذیرش بیمار فرآیند جمع آوری اطلاعات دموگرافیک بیماران برای ثبت نام، فرم های رضایت و تایید اطلاعات بیمه است. به نظر آسان می رسد، اما همانطور که می دانید جمع آوری و وارد کردن موفقیت آمیز اطلاعات دقیق و کامل بیمار می تواند یک فرآیند دشوار باشد. به طور سنتی، مطب متکی بر پشته‌ای بسیار ضخیم از فرم‌های کاغذی بود که باید قبل از اینکه بیمار بتواند به پزشک خود مراجعه کند، پر می‌شد. با این حال این فرآیند پر زحمت مملو از مشکلات است و منجر به خستگی بیماران می شود. آنها عبارتند از:

1. ورود مجدد داده ها به صورت دستی

یکی از بزرگترین دردسرهای استفاده از فرم های دریافت کاغذ، نیاز به کارکنان برای وارد کردن مجدد تمام آن نقاط داده است. این فرآیند خسته کننده ورود مجدد همچنین می تواند خطاهای ورودی را ایجاد کند که می تواند دوباره شما را گاز بگیرد. بدتر از آن، اگر اطلاعات 100٪ کامل و دقیق نباشد، این گاف ها می توانند منجر به رد ادعاهای پرهزینه شوند. این فرآیند زمان را تلف می کند و کارکنان شما را به هم می بندد و از رسیدن به وظایف اولویت دار و کمک به بیماران جلوگیری می کند. در همین حال، بیماران از پر کردن فرم‌های طولانی در اتاق انتظار بیزارند و ممکن است فرم‌های ناقص را ارسال کنند.

2. زمانبندی تاخیرها

فرم‌های پذیرش بیمار کاغذی و پورتال‌های ورود به سیستم بیمار در مطب باعث تاخیر در ورود می‌شوند که برنامه شما را به هم می‌ریزد و منجر به انباشته شدن اتاق انتظار می‌شود. این وقفه ها در جریان کاری قرار ملاقات شما، ارائه دهندگان شما را از برنامه عقب می اندازد، که می تواند هزینه های عملیاتی شما را افزایش دهد و به حاشیه سود شما آسیب برساند. و سپس بیمارانی را دارید که زودتر به نوبت خود برسند تا دریافت کامل دریافت کنند، که منجر به زمان انتظار طولانی‌تر و کمپینگ‌های نه چندان خوشحال می‌شود. بیماران شما باید بیشتر از آنچه که چانه زده اند در مطب شما وقت بگذرانند که این امر باعث اختلال در برنامه ها و برنامه های روزانه آنها می شود.

اثر خالص این است که بیماران برمی‌گردند و تمرین شما را در بررسی‌های آنلاین بررسی می‌کنند و در مورد نظرسنجی‌هایی که بر حفظ و کسب تأثیر می‌گذارند، بازخورد منفی می‌دهند.

3. حریم خصوصی و امنیت

بیماران با اطلاعات شخصی و سوابق پزشکی که در کل فرآیند دریافت به اشتراک می گذارند به شما اعتماد می کنند. وقتی به فرم‌های کاغذی که ممکن است گم یا دزدیده شوند یا سیستم‌های دریافت الکترونیکی که داده‌های بیمار را رمزگذاری نمی‌کنند تکیه می‌کنید، مطب خود را در معرض خطر و مسئولیت بیشتری قرار می‌دهید.

مزایا و مزایای راه حل ورودی دیجیتال چیست؟

1. گردش کار دریافتی خود را ساده کنید

یک ابزار دریافت دیجیتال باعث می‌شود تا بتوانید به‌طور خودکار فرم‌های آنلاین را ارسال کنید که بیماران می‌توانند در هر زمان و هر مکان آن را پر کنند. شما می توانید مدیریت قرار ملاقات را ساده کنید، زمان کارکنان را مجدداً به وظایف اولویت دار اختصاص دهید و اطمینان حاصل کنید که بیماران حتی قبل از اینکه به مطب شما بروند برای قرار ملاقات خود آماده هستند. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا با اطمینان بیشتر از اطلاعات آنها و رعایت آنها، با وضوح و کارآمدی بیشتری با بیماران ارتباط برقرار کنید.

2. به دست آوردن کارایی عملیاتی و صرفه جویی در زمان

خودکار کردن گردش کار دریافتی به شما کمک می کند هزینه ها را کاهش دهید، کارایی ایجاد کنید و کارکنان را به وظایف پیچیده تر و فوری تر اختصاص دهید. کمبود نیروی کار؟ مشکلی نیست حتی با یک تیم مطب کوچکتر، می توانید میزان دریافتی را برای بیماران بیشتری به طور موثرتری پردازش کنید. با صرفه جویی هایی که از کاهش دقایق گردش کار، به حداقل رساندن شگفتی ها و افزایش تولید با نگه داشتن ارائه دهندگان و بیماران در زمان بندی به دست می آورید، هزینه های بیشتر تمرین را جبران کنید.

3. بهبود تجربه بیمار

عجیب نیست که بیماران بخواهند مصرف را به صورت الکترونیکی کامل کنند. این سریع، آسان و راحت است و آنها می توانند فرم ها را در هر مکان و هر زمان از تلفن هوشمند یا دستگاه دیگر خود پر کنند. این بدان معناست که دیگر نیازی به حضور زودهنگام برای دریافت غذا یا گیر کردن در الگوی نگه داشتن به دلیل تأثیر دومینوی تاخیر در قرار ملاقات نیست. بیماران از تلاش های شما برای صرفه جویی در زمان، به حداقل رساندن سکسکه و ارائه یک تجربه مراقبتی سریع و راحت برای آنها قدردانی خواهند کرد. تجربه مصرف بی عیب و نقص با بررسی های 4 و 5 ستاره بیشتر و نمرات بالاتر در نظرسنجی های بیماران نتیجه خواهد داد. بهتر از همه، شما بیماران خوشحال را به قهرمانان تمرین تبدیل خواهید کرد.

تجربه بیمار چه تفاوتی با رضایت بیمار دارد؟

سخن پایانی

فرم پذیرش بیمار کاغذی منسوخ شده، خسته کننده است و منابع مالی و پرسنل شما را هدر می دهد. اما راه حل دیجیتالی دریافت بیمار کارایی و صرفه جویی لازم را برای پیشی گرفتن از رقبا و غلبه بر عدم اطمینان بازار اقتصادی به شما می دهد، کارکنان شما را برای موفقیت تجهیز می کند و به مطب شما امکان می دهد هزینه ها را کاهش دهد و درآمد را افزایش دهد و منجر به کاهش خستگی بیماران نیز می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 3 = 15

دکمه بازگشت به بالا