بازاریابیمطالب آموزشی

بازاریابی در ایمپلنت دندانی برای به دست آوردن بیماران بیشتر

چرا بازاریابی در ایمپلنت دندانی مهم است؟

بازاریابی در ایمپلنت دندانی شامل اجرای استراتژی های بازاریابی پزشکی برای جذب بیماران به مطب دندانپزشکی شما برای خدمات مرتبط با ایمپلنت است. ایمپلنت های دندانی سرمایه گذاری قابل توجهی برای بیماران هستند، بنابراین بازاریابی موثر برای ایجاد اعتماد و به نمایش گذاشتن تخصص شما ضروری است.

روش های بازاریابی در ایمپلنت دندانی

1. تاکتیک های بازاریابی ایمپلنت دندانی مبتنی بر مکان را اجرا کنید

یک فرد بالغ به طور متوسط ​​سه یا بیشتر دندان پوسیده یا از دست رفته دارد، به این معنی که بخش بزرگی از بزرگسالان ممکن است واجد شرایط کاشت دندان باشند. یکی از راه‌های شناسایی مخاطبان ایده‌آل برای استراتژی بازاریابی در ایمپلنت دندانی شناسایی موقعیت جغرافیایی بیمار احتمالی است. به یاد داشته باشید که اکثر بیماران علاقه مند به یافتن یک کلینیک پزشکی در نزدیکی خود هستند.

با استفاده از داده های جمعیت شناختی بیماران خود، می توانید شعاع هدف را در اطراف مطب خود شناسایی کنید و راهبردی را در مورد نحوه هدف گیری در اطراف منطقه خود تعیین کنید. سوابق بیمار خود را بررسی کنید تا تخمین بزنید که بیماران تا چه حد مایلند تا مطب شما رانندگی کنند. با این اطلاعات مکان، می‌توانید کمپین‌ها را به دقت تنظیم کنید.

2. ایجاد یک وب سایت برای دسترسی به بیماران ایمپلنت بیشتر

یک وب سایت پزشکی سازگار با موبایل ایجاد کنید. بیماران بالقوه ایمپلنت دندان به دنبال سایت شما خواهند بود تا ساعات کار مطب شما را مشاهده کنند، درباره ایمپلنت های دندانی بیشتر بیاموزند، گزینه های درمانی را بررسی کنند و قرار ملاقات بگذارند.

3. یک وبلاگ را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید

نه تنها داشتن یک وب سایت برای استراتژی بازاریابی در ایمپلنت دندانی شما حیاتی است، بلکه بهتر است برای تولید محتوای پزشکی یک وبلاگ نیز راه اندازی کنید. این وبلاگ به شما بستری برای آموزش بیشتر بیماران در مورد روش های ایمپلنت دندان و سایر موضوعات دندانپزشکی می دهد.

4. ایمپلنت های دندانی خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید

در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پرکاربرد اکانت ایجاد کنید. اینستاگرام  و لینکدین مکان های عالی برای شروع هستند. همچنین تعامل با مخاطبان بسیار مهم است. برای ایجاد رابطه با فالوورهای خود به نظرات پاسخ دهید

5. بر شهرت آنلاین و نظرات درباره مطب خود نظارت کنید

آیا می دانستید که 88 درصد از بیماران آینده نگر به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند؟ با در نظر گرفتن این موضوع، نظرات آنلاین برای مطب شما چگونه است؟ آیا آنها دقیق هستند؟ اگر اکثر بیماران شما از خدمات شما راضی هستند، چند بررسی بد می تواند شهرت آنلاین نادرستی ایجاد کند. نظر های بد می تواند بیماران را از انتخاب شما به عنوان پزشک خود باز دارد.

6. کمپین های بازاریابی ایمپلنت دندانی خود را بررسی کنید

اکنون که استراتژی بازاریابی ایمپلنت دندانی خود را ایجاد کرده اید، حتماً کمپین های خود را زیر نظر داشته باشید. مشخص کنید که کدام شاخص های کلیدی عملکرد برای شما ضروری هستند. ایمپرشن ها، لایک‌ها، نظرات، کلیک‌ها، تعداد زیادی KPI وجود دارد که به شما کمک می‌کند ببینید آیا بازاریابی شما در مسیر درستی است یا خیر. از ابزارهایی مانند Google Analytics، استفاده کنید تا به شما اطلاعات مفیدی ارائه دهد. آیا یک سری پست های خاص عملکرد بهتری نسبت به دیگران دارند؟ کدام پست های رسانه های اجتماعی لایک و کامنت بیشتری می گیرند؟

تلاش های بازاریابی شما باید بر اعتمادسازی و آموزش بیماران در مورد مزایای ایمپلنت دندان متمرکز شود که منجر به تصمیم گیری آگاهانه و سلامت دهان و دندان بهتر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

84 + = 89

دکمه بازگشت به بالا