بازاریابیمطالب آموزشی

7 استراتژی برتر بازاریابی جراحی پلاستیک برای جذب بیماران جدید

بازاریابی جراحی پلاستیک یک حوزه تخصصی بازاریابی است که بر ارتقای خدمات و تخصص جراحان پلاستیک و عمل جراحی زیبایی تمرکز دارد. این نوع بازاریابی شامل استراتژی ها و تکنیک های مختلفی برای جذب بیماران بالقوه، ایجاد اعتماد و رشد یک کلینیک جراحی پلاستیک است.

نکات بازاریابی جراحی پلاستیک

پزشکانی که با قدرت بیشتری در پلتفرم های مختلف آنلاین ظاهر می شوند، توجه بیماران را به خود جلب می کنند و بیماران جدید بیشتری را به دست می آورند. در این مقاله چند استراتژی بازاریابی جراحی پلاستیک را بررسی می کنیم که به شما کمک می کند از رقبا جلوتر بمانید و سهم خود را از جذب بیماران جدید افزایش دهید.

1. مشتریان بالقوه را هدف قرار دهید

بیماران بالقوه ایده آل شما کسانی هستند که به اندازه کافی بالغ هستند که بتوانند زمان، پول و تلاش خود را برای دریافت خدمات شما صرف کنند. بهترین پلتفرم برای هدف قرار دادن آنها اینستاگرام است. تبلیغات گوگل همچنین امکان هدف قرار دادن کاربران بالقوه را بر اساس پارامترهای مختلف از جمله سطح درآمد آنها فراهم می کند.

2. با بیماران قبلی در ارتباط باشید

بیماران قبلی شما منبع عالی برای ارجاعات جدید هستند و تبلیغات دهان به دهان آنها در مقایسه با هر گزینه دیگری موثرتر است. با این حال، باید به طور مداوم چیزهای جدیدی در مورد عملکرد یا خدمات خود به آنها بدهید، که می توانند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. در ارتباط ماندن با آنها از طریق ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و پیام‌های متنی راهی عالی برای آگاه نگه داشتن آنها از آخرین پیشنهادات و دستاوردهای مطب شماست.

3. بهبود روابط با بیماران ناراضی

در مواردی که عمدتاً انتظارات نادرست منجر به ناراحتی می شود، ارتباط با بیمار کلید روابط طولانی مدت است. یک قرار رایگان از طریق پیامک یا تماس تلفنی ارائه دهید. ب

4. یک مشاوره رایگان با فتوشاپ ارائه دهید

بسیاری از مشتریان بالقوه، به دلیل ترس از انجام یک عمل جراحی ناموفق، حتی پس از انجام مشاوره، از این کار خودداری می کنند. بهترین راه برای کاهش این ترس این است که به آنها نشان دهید که دقیقاً بعد از جراحی چگونه به نظر می رسند. با فناوری هایی مانند Adobe Photoshop، به سادگی می توانید عکس بعد از عمل بیمار را به او نشان دهید.

5. یک وب سایت جراحی پلاستیک موثر بسازید

مهم نیست که بیماران کجا در مورد شما می شنوند، آنها به صورت آنلاین جستجو می کنند و در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه می کنند. بسیار مهم است که وب سایت شما به اندازه کافی موثر باشد تا بازدیدکنندگان را متقاعد کند که اقداماتی انجام دهند.

6. بر نتایج جستجوی گوگل تسلط داشته باشید

یکی از اهداف اصلی شما این است که زمانی که مردم منطقه شما به صورت آنلاین به دنبال خدمات شما هستند در صفحه اول گوگل ظاهر شوید. جستجوهایی مانند «بهترین جراح پلاستیک در نزدیکی من»، «متخصص جراحی بینی در [نام شهر شما]»، و غیره، عموماً قصد جدی بیمار را نشان می‌دهند و به همین دلیل است که جذب ترافیک برای این موارد بسیار ارزشمند است. شما با تلاش خوب می توانید با استراتژی های سئو (SEO) در صفحات اولیه گوگل قرار بگیرید.

7. افزایش هزینه بودجه برای ویدیوها

ویدیو داغ ترین شکل محتوای آنلاین است. بیشتر محتوای ویدیویی از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی و اینستاگرام منتشر می شود. این امر مستلزم افزایش بودجه برای ویدیوها در استراتژی بازاریابی جراحی پلاستیک شما است.

به یاد داشته باشید که برای بازاریابی جراحی پلاستیک مهم است ایمنی و رفاه بیمار را در اولویت قرار دهید و به همه مقررات و دستورالعمل‌های مربوطه برای تبلیغات در صنعت مراقبت‌های بهداشتی پایبند باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 9 = 81

دکمه بازگشت به بالا