تبلیغاتمطالب آموزشی

نمونه تبلیغات دندانپزشکی و بهترین و ایده ها

موفقیت مطب دندانپزشکی شما نه تنها به تخصص دندانپزشکی و خدمات با کیفیت بالا بلکه به استراتژی بازاریابی شما نیز بستگی دارد. در این عصر دیجیتال، رقابتی ماندن در صنعت دندانپزشکی بدون یک کمپین بازاریابی دیجیتال قوی که به حفظ بیمار کمک می کند و بیماران جدید را وارد می کند تقریباً غیرممکن است و یک راه تبلیغات دندانپزشکی‌ است.

طراحی کمپین تبلیغاتی پزشکی

ایده های تبلیغات دندانپزشکی

خوشبختانه، اجرای یک استراتژی بازاریابی موفق نیازی به پیچیده یا وقت گیر ندارد. برای یادگیری ده ایده و مثال واقعی بازاریابی یا  تبلیغات دندانپزشکی که می توانید در مطب خود از آنها استفاده کنید، ادامه دهید.

1. تغییر شکل دندان یا “نمایش” نتایج تبلیغات

هنگامی که تبلیغات دندانپزشکی ایجاد می کنید، می خواهید مطمئن باشید که آنها به سرعت توجه بینندگان را به خود جلب می کنند و آنچه را که مطب دندانپزشکی شما را منحصر به فرد می کند به نمایش می گذارند. یکی از راه‌های مطمئن برای بررسی هر دوی این جعبه‌ها این است که تغییرات دندانپزشکی را در تبلیغات خود نمایش دهید.

اگر دندانپزشکی شما مانند بسیاری از دندانپزشکی ها است، احتمالاً هنگامی که بهبود قابل توجهی در لبخند بیماران ایجاد می کنید، از دندان های بیماران عکس «قبل» و «بعد» می گیرید. پس چرا برخی از بهترین تحولات را در تبلیغات دیجیتال خود نمایش نمی دهید؟

به عنوان مثال، اگر خدمات سفید کردن دندان را ارائه می دهید، می توانید تصاویر دندان های بیماران قبل و بعد از سفید کردن را در تبلیغات دندانپزشکی خود قرار دهید.

ایجاد تبلیغاتی که شیوه های شما را برجسته می کند می تواند به بیماران بالقوه اجازه دهد تا نتایجی را که می توانند با مراجعه به مطب شما تجربه کنند، بهتر درک کنند. این آگهی‌ها همچنین می‌توانند تخصص و حرفه‌ای بودن پزشکان شما را شرح دهند و به بیماران احتمالی این امکان را می‌دهند که به اقدامات شما اعتماد کنند.

2. تبلیغات کلیکی برای تماس

یکی از حیاتی ترین اقداماتی که بیماران آینده نگر می توانند در قیف تولید سرنخ بردارند، تماس گرفتن با مطب شما است. هنگامی که آنها تماسی را شروع می کنند، می توانند مستقیماً با کارکنان دوستانه شما صحبت کنند، درباره خدمات شما بیشتر بیاموزند و قرار ملاقاتی را تعیین کنند – آنها را از سرنخ به بیمار تبدیل کند.

از آنجایی که تماس با دفتر شما بسیار ضروری است، باید سعی کنید تا حد امکان شروع این تماس ها را برای کاربران آسان کنید. توصیه می کنیم از تبلیغات کلیک به تماس از طریق گوگل ادز استفاده کنید.

تبلیغات کلیک برای تماس فقط در دستگاه های تلفن همراه ظاهر می شوند و به کاربران اجازه می دهند به جای بازدید از صفحات فرود، با دفتر شما تماس بگیرند. وقتی کاربران روی این تبلیغات کلیک می‌کنند، به برنامه تماس تلفن خود هدایت می‌شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهد با یک کلیک یک دکمه با تمرین شما تماس برقرار کنند.

بهتر است در این تبلیغات مشوق هایی را در نظر بگیرید که چرا کاربران باید با مطب شما تماس بگیرند. به عنوان مثال، شاید شما یک پیشنهاد جدید برای بیمار ارائه می دهید که به آنها امکان می دهد اولین معاینه خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

تبلیغات کلیک برای تماس می تواند موانعی را که می تواند مانع از تماس مشتریان بالقوه با دفتر شما شود را از بین ببرد. علاوه بر این، این تبلیغات می توانند تجزیه و تحلیل هایی را به شما ارائه دهند که به شما امکان می دهد موفقیت آنها را در درازمدت بررسی کنید. در مجموع، اگر این شکل از تبلیغات گوگل را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید، نمی توانید اشتباه کنید.

3. بررسی آنلاین

آیا تا به حال قبل از بازدید از یک رستوران، مطب مراقبت های بهداشتی، فروشگاه یا شرکت، نظرات خود را خوانده اید؟ اگر چنین است، قدرت بررسی آنلاین را می دانید.

بیایید با آن روبرو شویم، مردم می دانند که تبلیغات پولی گاهی اوقات می تواند فریبنده باشد. با این حال، هنگامی که آن‌ها بررسی‌های آنلاین عمل شما را از بیماران واقعی دندان‌پزشکی می‌خوانند، می‌توانند اعتماد کنند که اطلاعات موجود در بررسی‌ها دقیق و قابل اعتماد است.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تشویق بیماران موجود برای ارائه نظرات خود، استفاده از نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی پزشکی است.

4. جوک و طنز دندانپزشکی

تبلیغات دندانپزشکی همیشه لازم نیست جدی باشند. در واقع، گنجاندن جوک های دندانپزشکی و عبارات طنز در بازاریابی شما می تواند تبلیغات شما را حتی موثرتر کند.

استفاده از طنز در بازاریابی می تواند مزایای متعددی را برای استراتژی تبلیغاتی شما فراهم کند. اولاً، جوک ها اغلب بیشتر از اطلاعات مستقیم در مورد شرکت شما چشم نواز هستند. بینندگان ممکن است بیشتر با تبلیغاتی که دارای طنز هستند تعامل داشته باشند تا تبلیغاتی که بیشتر کوتاه و خشک هستند.

علاوه بر این، شوخ طبعی ارتباط قوی تری با بینندگان ایجاد می کند که اغلب منجر به یادآوری بیشتر می شود. وقتی بینندگان می توانند تبلیغات شما را واضح تر به خاطر بیاورند یا آنها را برای مدت طولانی تری به خاطر بسپارند، ممکن است زمانی که به خدمات دندانپزشکی نیاز دارند به عمل شما فکر کنند. شوخ طبعی می تواند به ویژه در صنعت دندانپزشکی مفید باشد، زیرا بسیاری از افراد مراجعه به دندانپزشک را با احساسات منفی مرتبط می دانند.

5. پوسترهای تبلیغاتی دندانپزشکی قدیمی

بسیاری از روش های تبلیغات دندانپزشکی برای نسل جوان جذابیت دارند و کاربران مسن را کنار می گذارند. اگر به دنبال راهی برای تشویق افراد مسن به برنامه ریزی با مطب دندانپزشکی خود هستید ، ممکن است بخواهید پوسترهای تبلیغاتی دندانپزشکی قدیمی را در استراتژی خود قرار دهید.

تبلیغات قدیمی دارای لحن و ظاهر خاصی است که می تواند توجه بینندگان پیر و جوان را به یک اندازه جلب کند. این تبلیغات معمولاً شامل تصاویر سیاه و سفید، کارتون به جای عکس واقعی و فونت های قدیمی می شود.

می توانید این تبلیغات قدیمی را به چند روش در استراتژی تبلیغات دندانپزشکی خود بگنجانید:

  • تبلیغات سرگرم کننده خود را ایجاد کنید که از سبک های قدیمی تقلید می کند
  • شامل تبلیغات قدیمی برای نشان دادن چگونگی تغییر روش های دندانپزشکی در طول سال ها می شود
  • برای جلب توجه بینندگان از تبلیغات قدیمی استفاده کنید، سپس از آنها دعوت کنید تا با تمرین شما برنامه ریزی کنند

6. پست مستقیم و تبلیغات چاپی دندانپزشکی

ارسال نامه مستقیم به مشتریان بالقوه گام مهمی در ایجاد یک برنامه بازاریابی دندانپزشکی همه کاره و موثر است. در حالی که می‌توانید از طریق روش‌های دیجیتالی مانند رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و متن به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید، اما همه حضور دیجیتالی ندارند. با این حال، اکثر مردم یک صندوق پستی دارند که می توانید به آن نامه مستقیم ارسال کنید.

تبلیغات پستی مستقیم یک فرصت عالی برای افزایش آگاهی در مورد برند شما است. می توانید تبلیغات چاپی دندانپزشکی ایجاد و ارسال کنید که:

  • در مورد خدمات خود بحث کنید
  • امتیاز قیمت خود را درج کنید
  • دندانپزشکان خود را معرفی کنید
  • در مورد معاملات فعلی یا تخفیف هایی که افراد می توانند از آن استفاده کنند، بحث کنید

همه این نکات می تواند آگاهی مشتریان احتمالی را در مورد عملکرد شما به ارمغان بیاورد و آنها را بیشتر به تماس و تعیین قرار ملاقات برساند.

7. فیلم های دندانپزشکی رسانه های اجتماعی حیاتی

تبلیغات در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که دسترسی خود را به میزان قابل توجهی گسترش دهید. با این حال، همیشه برای استفاده از این استراتژی تبلیغاتی نیازی به پرداخت هزینه ندارید. همچنین می توانید محتوای ارگانیک یا رایگان در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که عمل دندانپزشکی شما را به بازار عرضه کند.

اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به شما اجازه می‌دهند چندین نوع محتوا ارسال کنید: پست‌های متنی، تصاویر، ویدیوها و GIF. در حالی که ما ایجاد همه این نوع محتوا را توصیه می کنیم، ممکن است بخواهید تلاش خود را بر روی تولید پست های بازاریابی ویدیویی با کیفیت بالا متمرکز کنید.

ایجاد ویدیو برای پست کردن در صفحات رسانه های اجتماعی شما یک راه عالی برای تعامل با بیماران فعلی و جدید است. شما می توانید ویدئوهای دندانپزشکی حیاتی در رسانه های اجتماعی در مورد موارد زیر ایجاد کنید:

  • وقتی بیماران جدید به مطب شما می آیند چه انتظاری باید داشته باشید
  • پزشکان شما و تخصص آنها
  • فرآیندهای دندانپزشکی شما، مانند نحوه اعمال تاج دندان یا پر کردن حفره ها

بازاریابی رسانه های اجتماعی همچنین می تواند به استراتژی بازاریابی محتوای شما کمک کند و به بهبود سئوی محلی شما کمک کند. سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) برای قابل مشاهده بودن عمل دندانپزشکی شما برای افرادی که در موتورهای جستجو مانند گوگل به دنبال دندانپزشک هستند، ضروری است. بهبود سئوی دندانپزشکی شما می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری نسبت به قبل داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا