بازاریابیمطالب آموزشی

3 CTA برای بهبود بازگشت سرمایه یا ROI بازاریابی پزشکی

بازگشت سرمایه (ROI) در بازاریابی پزشکی به اندازه گیری اثربخشی و سودآوری تلاش های بازاریابی نسبت به هزینه های انجام شده اشاره دارد. محاسبه و به حداکثر رساندن ROI بازاریابی پزشکی برای سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی بسیار مهم است تا اطمینان حاصل کنند که استراتژی‌های بازاریابی آن‌ها موثر است.

یکی از راه‌های ساده که بازاریابان پزشکی می‌توانند ROI بازاریابی پزشکی را تقویت کنند، تغییر انواع کال تو اکشن ها یا (CTA) است که در صفحات فرود، ایمیل‌ها و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌شوند. در واقع و واضح‌تر کردن آن CTA‌ها در طراحی سایت پزشکی بسیار مهم است. اکثر بازدید کنندگانی که برای اولین بار از سایت بازدید می کنند آماده رزرو قرار ملاقات نیستند. در حالی که CTA برنامه‌ریزی یک قرار ملاقات برای جذب بیماران عالی است.

پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ پزشکی

3 CTA برتر بهبود ROI بازاریابی

احتمالاً با رایج ترین CTA هایی که توسط پزشکان استفاده می شود آشنا هستید. همانطور که اشاره کردیم، برنامه ریزی برای قرار ملاقات در رتبه اول قرار دارد. ما سه CTA ارزشمند برای بازاریابان پزشکی را در ادامه بررسی می کنیم:

  1. نظرسنجی انجام دهید 

ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها ابزارهای بسیار خوبی برای جلب مشارکت مصرف‌کنندگان هستند. رایج ترین نوع ارزشیابی که توسط سازمان های مراقبت های بهداشتی اجرا می شود، HRA یا ارزیابی خطر سلامت است.

HRA ها زمانی ارزشمند هستند که در نقطه مناسب در طول یک کمپین بازاریابی مستقر شوند، اما معمولا طولانی هستند و کاربر را ملزم می کند که مقدار قابل توجهی از داده های شخصی و بالینی را پر کند که منجر به نرخ رها شدن بالاتر می شود. بنابراین، HRAها برای مراحل بعدی کمپین شما مفید هستند. با این حال، همه ارزیابی‌ها نباید طولانی و بالینی باشند. در واقع، ارزیابی‌های کوتاه‌تر برای ایجاد آگاهی و درگیر کردن بیماران بسیار مؤثر است.

این نظرسنجی‌های پنج تا هفت دقیقه‌ای مبتنی بر وب را می‌توان در یک صفحه اصلی سایت قرار داد، به عنوان بخشی از کمپین رسانه‌های اجتماعی گنجاند، یا به عنوان یک تاکتیک تبدیل در یک کمپین قطره‌ای ایمیل استفاده کرد. از آنجایی که داده‌های جمع‌آوری‌شده غیر بالینی است و فقط شامل ارزیابی علائم خود گزارش‌شده است، نگرانی کمتری در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت وجود دارد.

  1. درخواست نظر بیمار

درخواست نظر بیمار یک CTA قدرتمند برای اقدام است، زیرا کنترل را به بیمار باز می‌گرداند.از نظر عملکرد این CTA باید کاربران را به فرم کوتاهی هدایت کند که اطلاعات اولیه جمعیت شناختی (نام، شماره تلفن، تاریخ تولد و غیره) مورد نیاز برای تعیین وقت ملاقات را بخواهد. زمانی که با یک کمپین یکپارچه مرکز تماس همراه می‌شود، که در آن اطلاعات جمع‌آوری‌شده با فرم در چارچوب مرکز تعامل قرار می‌گیرد و از یک تماس خروجی برای تایید درخواست قرار درخواست می‌کند، مؤثرتر است.

  1. وقت خود را رزرو کنید 

سمینارها و کارگاه های آموزشی به بیمار برای ایجاد اعتماد و افزایش آگاهی جامعه برای خدمات بیمارستان یا کلینیک شما و بهبود ROI بازاریابی پزشکی فوق العاده هستند. یک CTA سمینار سنتی ممکن است اینگونه باشد: “ثبت نام رایگان” یا “امروز ثبت نام کنید”. در حالی که هر دوی اینها احساس فوریت یا ارزش چندانی ارائه نمی دهند. این CTA برای صفحات فرود، ایمیل و رسانه های اجتماعی مناسب است.

سخن پایانی

تاثیرگذارترین CTA ها برای بهبود ROI بازاریابی پزشکی همگی یک چیز مشترک دارند: آنها پاداش یا نتیجه ارزشمندی را ارائه می دهند و مستلزم درجه ای از فوریت هستند. هنگام ایجاد استراتژی تعامل دیجیتال و کمپین‌های اصلی، مطمئن شوید که زمان زیادی را صرف اصلاح CTA خود و ایجاد منابع آموزشی و آموزنده که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، اختصاص دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 7 = 70

دکمه بازگشت به بالا