سایت و سئومطالب آموزشی

چگونه یک صفحه فرود پزشکی برای تبلیغات گوگل ایجاد کنیم؟

آیا از گوگل ادز برای جذب بیماران جدید به مطب خود استفاده می‌کنید؟ اگر اینطور هستید، بدون داشتن صفحه فرود پزشکی که به خوبی طراحی شده باشد، ممکن است به نتایج دلخواهتان نرسید. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که در اکثر کمپین‌های تبلیغاتی گوگل مشاهده می‌کنیم این است که تبلیغ افراد را به صفحه اصلی یا صفحه خدمات عمومی هدایت می‌کند.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید در مورد اینکه چرا به یک صفحه فرود پزشکی اختصاصی برای هر یک از کمپین‌های تبلیغات گوگل پزشکی خود نیاز دارید و اینکه چگونه داشتن آن می‌تواند بر امتیازات کیفیت شما تأثیر بگذارد، که بر میزان پرداخت شما به ازای هر کلیک و صفحه فرود تأثیر می‌گذارد، صحبت کنیم.

چرا داشتن صفحه فرود پزشکی مهم است؟

ممکن است از خود بپرسید چرا نمی توانم تبلیغاتم را به صفحه اصلی وب سایتم هدایت کنم؟ پاسخ کوتاه این است که شما همان تعداد تبدیلی که با یک صفحه فرود پزشکی که متناسب با آگهی خاصی است که در حال اجرا است، دریافت نمی‌کنید.

در اینجا چند آمار وجود دارد که اهمیت صفحات فرود پزشکی را نشان می‌دهد:

  • بهینه سازی لندینگ پیج پزشکی شما به درستی می‌تواند تبدیل شما را تا 300٪ افزایش دهد.
  • قرار دادن چندین پیشنهاد در صفحه فرود شما می تواند تقریباً به همان میزان بالا، تبدیل ها را کاهش دهد: 266٪
  • داشتن بین 10 تا 15 صفحه فرود می‌تواند تبدیل شما را تا 55 درصد افزایش دهد.

ساختن 10 تا 15 صفحه فرود ممکن است کاری طاقت فرسا به نظر برسد اما اعداد دروغ نمی گویند. اگر خود را به یک پیشنهاد در هر صفحه فرود محدود کنید و برای هر پیشنهاد یک صفحه فرود جدید ایجاد کنید، نتایج بهتری خواهید گرفت. صفحات فرود را فقط به این دلیل که فکر می کنید به مقدار مشخصی نیاز دارید ایجاد نکنید. برای هر سرویسی که برای آن تبلیغات اجرا می‌کنید، صفحه فرود متمرکز و خاص بسازید.

امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل معیاری است که گوگل از آن برای تعیین اینکه کدام تبلیغات را در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش می دهد، استفاده می‌کند. این جدا از رتبه‌بندی کیفی کلمات کلیدی است، که هنگام پیشنهاد برای کلمات کلیدی پزشکی مشاهده می‌کنید و در مقیاس 1 تا 10 رتبه‌بندی می‌شود. امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل فاکتورهای مختلفی را در نظر می‌گیرد، از جمله:

  • رتبه تبلیغ شما
  • CTR (نرخ کلیک) تبلیغ شما در مقایسه با تبلیغات و سایت های مشابه
  • کیفیت صفحه فرود پزشکی شما

برای به دست آوردن امتیاز کیفیت بالا، صفحه شما باید شفاف، مرتبط با آگهی و آسان برای پیمایش باشد. این معیار برای تبلیغات با پیشنهاد قیمت CPC (هزینه به ازای هر کلیک) یا CPM (هزینه در هزار نمایش) استفاده می‌‌شود.

گوگل از امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل استفاده می‌کند زیرا این شرکت علاقه خاصی به نمایش تبلیغاتی دارد که عملکرد خوبی دارند. آنها برای سودآوری به درآمد تبلیغات متکی هستند.

آنچه پزشکان باید در صفحات فرود خود قرار دهند

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، هنگام ایجاد یک صفحه فرود مراقبت های بهداشتی، دستورالعمل هایی وجود دارد که باید رعایت کنید. صفحه فرود Google Ads شما باید شرایط خاصی را برآورده کند. این الزامات همه در مورد تجربه ای است که یک بیمار بالقوه هنگام کلیک بر روی تبلیغ Google شما دارد.

چند ویژگی وجود دارد که صفحه فرود دندان شما باید داشته باشد. باید اینگونه باشد:

  • مخاطبی مشابه تبلیغ شما را هدف قرار داده است
  • بسیار مرتبط با عبارات جستجوی مورد استفاده و بدون درهم و برهمی
  • همان پیشنهادی را که در تبلیغ خود استفاده کردید، از جمله کلمات کلیدی و قیمت‌های یکسان ارائه دهید

اگر صفحه فرود شما همان پیشنهاد تبلیغ پزشکی شما را نشان نمی‌دهد، در این صورت خطر از دست دادن مخاطبان خود را قبل از اینکه حتی به هر چیز دیگری در صفحه شما نگاه کنند، وجود دارد.

عناصر مهم صفحه فرود پزشکی

می دانید که صفحات فرود شما باید هرکدام هدفمند و مرتبط باشند، اما چه عناصر دیگری را باید در نظر بگیرید؟ در اینجا خلاصه ای از آنچه شما نیاز دارید آورده شده است.

  • عنوانی که مستقیماً با پیشنهاد در آگهی شما مرتبط است. پیدا کردنش نباید سخت باشه در واقع، این باید اولین چیزی باشد که بازدیدکننده از صفحه فرود پزشکی شما می‌بیند. عنوان فرعی باید شامل جزئیات پیشنهاد باشد تا اطمینان حاصل شود که همه کسانی که آن را می‌بینند متوجه می شوند که چه چیزی ارائه می دهید.
  • لوگوی کلینیک شما باید به وضوح در بالای صفحه قابل مشاهده باشد.
  • یک تصویر مرتبط و جذاب. به عنوان مثال برای صفحات فرود دندانپزشکی، بهترین گزینه عکس یک یا چند نفر است، ترجیحاً بیمارانی شاد و خندان.
  • طراحی بهینه شده برای موبایل طراحی ایده‌آل طرحی است که نامرتب، خوانا و آسان برای پیمایش باشد. اطمینان حاصل کنید که فضای خالی زیادی دارید تا کاربران موبایل بتوانند روی آنچه می‌خواهند کلیک کنند.
  • فرم انتخابی که پر کردن آن آسان است. این تحقیق در مورد تعداد زمینه هایی که باید بگنجانید قطعی نیست، اما این یک قانون خوب است که فقط اطلاعات مورد نیاز خود را بپرسید و پر کردن فرم خود را تا حد امکان برای مخاطبان هدف خود آسان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

77 + = 83

دکمه بازگشت به بالا